Tarikh Melihat Anak Bulan Ramadhan 2012

Salam, tak lama lagi kita akan menjalankan ibadah puasa, Tarikh Melihat/Mencerap Anak Bulan Puasa – Ramadhan 2012  telahpun diketahui iaitu pada 19 Julai 2012, untuk maklumat lanjut layari Pejabat Penyimpan Mohor Besar Raja-Raja Malaysia.

melihat anak bulan puasa

So korang dah ganti puasa belum?, kalau belum masih ada sedikit masa lagi, insyaallah tahun ini harapnya diberi kekuatan untuk saya berpuasa penuh, insyaallah amin mudahan.

Untuk kawasan melihat/mencerap anak bulan puasa 2012, saya akan update kemudian bila dah dapat list ye, so dah tahu tarikh melihat anak bulan puasa ni, cepat-cepatlah ganti puasa tu okies hikhik, pada yang dah ganti puasa, tahniah!

- Tahun ni raya giliran di Kampung En.Hubby :D

23 Comments on Tarikh Melihat Anak Bulan Ramadhan 2012

  1. Razifredz
    July 3, 2012 at 10:04 am (2 years ago)

    Bagus tu harap untuk puasa penuh tahun ni … peluang yg bukan senang nak dapat .. kalau berbadan dua dan mampu baru la peluang terbaik untuk wanita. Wife saya pun sedang berharap perkara yg sama juga, tapi dia kata takut tak mampu sebab masa Ramadhan dh bulan ke-8
    Razifredz recently posted..Juara EURO 2012 | Keputusan FinalMy Profile

    Reply
  2. samanosuke_04
    July 3, 2012 at 7:18 am (2 years ago)

    masa puasa 6 dulu takleh ganti ke?… ke takleh stack2 puasa? nie persoalan yang bermain di palehotak aku since aku nie laki, so tak pernah rasa xleh puasa masa bulan ramadhan.. haha..
    samanosuke_04 recently posted..Comeback Kali ke-5…My Profile

    Reply
    • Noorikmal
      July 3, 2012 at 2:48 pm (2 years ago)

      Assalam, kena biasakan diri dulu dengan puasa sunat nie… nanti bila dah puasa Ramadhan nanti senang saja… hehhe

      Reply
  3. Aida Rauf
    July 2, 2012 at 1:56 pm (2 years ago)

    Kepada yang belum ganti tue, cepat-cepat ganti puasa dan kepada yang dah ganti ambil peluang puasa sunat sempena bulan Syaaban…sama-sama tingkatkan amalan.
    Aida Rauf recently posted..Jiran zaman sekarang…eh?My Profile

    Reply
  4. Tips Onlines
    July 1, 2012 at 8:51 pm (2 years ago)

    lagi berapa hari ya nak no pose, x saba nak tunggu ramadhan, skrg pulun makan byk2..hihi

    Reply
  5. Nur
    June 29, 2012 at 10:50 pm (2 years ago)

    Semarakkan Ramadhan.. Sekejap benar masa berlalu.. Tak sabar nak menunggu bulan Ramadhan..
    Nur recently posted..wowww 1001 giveawayMy Profile

    Reply
  6. Denaihati
    June 29, 2012 at 3:21 pm (2 years ago)

    tak sabar juga nak tunggu bulan ramadhan. rasanya mesti ada yg belum ganti puasa, cepat2lah ganti

    Reply
  7. akubiomed
    June 29, 2012 at 3:13 pm (2 years ago)

    Sekejap sudah hendak masuk bulan Ramadhan dan umat islam mula berpuasa.

    Reply
  8. Azie
    June 29, 2012 at 1:56 pm (2 years ago)

    Ada beberapa hari lagi tak ganti puasa ni! Dok pulun ni heheheh.

    Reply
    • yanmie
      June 29, 2012 at 12:40 pm (2 years ago)

      eheeemmmmm, tak sabar puasa dan raya ke atau tak sabar nak kawen hehehehe, tak lama dah kan sue, moga semuanya dipermudahkan, amin mudahan :D

      Reply

Leave a Reply

CommentLuv badge