Pertandingan Mewarna Di Karnival PDRM

Salam, patutnya entry ni publish beberapa hari lepas tapi tertunda sebab ada urusan penting diluar, baru-baru ini kami ke Karnival PDRM Di Jusco Bukit Tinggi Klang sebab Tadika Aiman terlibat dengan Pertandingan Mewarna Di Karnival PDRM, so Aiman salah seorang yang terpilih.

Pertandingan Mewarna Di Karnival PDRM

Budak-budak berkumpul, comel je tengok anak-anak ni dengan pakaian uniform mereka, apa lah yang digelak besar oleh Aiman ni hemmmmm anak sapa lah ni?? kikikikii.

Pertandingan Mewarna Di Karnival PDRM

Segak bergaya ^___^

Pertandingan Mewarna Di Karnival PDRM

Kawasan larangan untuk ibu bapa masuk :D

Pertandingan Mewarna Di Karnival PDRM

Kalau orang lain yang ambil gambar dia, nak je dia senyum elok siap buat gaya peace, kalau ibunya??? heemmmmm dia buat tak tau je, bosan gamaknya asyik ibu je ambil gambar dia -..-“

Pertandingan Mewarna Di Karnival PDRM

Bermula cabaran mewarna, owhhhh Aiman ni banyak main ler, gelak-gelakkan kawan punya tapi dia sendiri pun sama, budak-budak hahahahahaa, lawak betul tengok diorang ni, badan jadi warna hijau, muka jadi biru, cakap kat Aiman kenapa warnakan muka orang tu warna biru, dia jawab “takpe jelah tu lukisan je” -..-“

- Tangan tak berseni -..-“

27 thoughts on “Pertandingan Mewarna Di Karnival PDRM

      1. hahahhahaa ye betul tu, sekarang pun masih mahal malah bertambah mahal, anak guna swan je, tak boleh bagi yang mahal2, kejap je hilang atau pendek, sebab dia suka main asah pensel sampai jadi kontot -..-”
        yanmie recently posted..Kaunseling KesihatanMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge