Pertandingan Mewarna Di Karnival PDRM

Salam, patutnya entry ni publish beberapa hari lepas tapi tertunda sebab ada urusan penting diluar, baru-baru ini kami keย Karnival PDRM Di Jusco Bukit Tinggi Klangย sebab Tadika Aiman terlibat denganย Pertandingan Mewarna Di Karnival PDRM, so Aiman salah seorang yang terpilih.

Pertandingan Mewarna Di Karnival PDRM

Budak-budak berkumpul, comel je tengok anak-anak ni dengan pakaian uniform mereka, apa lah yang digelak besar oleh Aiman ni hemmmmm anak sapa lah ni?? kikikikii.

Pertandingan Mewarna Di Karnival PDRM

Segak bergaya ^___^

Pertandingan Mewarna Di Karnival PDRM

Kawasan larangan untuk ibu bapa masuk ๐Ÿ˜€

Pertandingan Mewarna Di Karnival PDRM

Kalau orang lain yang ambil gambar dia, nak je dia senyum elok siap buat gaya peace, kalau ibunya??? heemmmmm dia buat tak tau je, bosan gamaknya asyik ibu je ambil gambar dia -..-“

Pertandingan Mewarna Di Karnival PDRM

Bermula cabaran mewarna, owhhhh Aiman ni banyak main ler, gelak-gelakkan kawan punya tapi dia sendiri pun sama, budak-budak hahahahahaa, lawak betul tengok diorang ni, badan jadi warna hijau, muka jadi biru, cakap kat Aiman kenapa warnakan muka orang tu warna biru, dia jawab “takpe jelah tu lukisan je” -..-“

– Tangan tak berseni -..-“

About yanmie 2602 Articles
Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

27 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published.




CommentLuv badge