Salam, patutnya entry ni publish beberapa hari lepas tapi tertunda sebab ada urusan penting diluar, baru-baru ini kami ke Karnival PDRM Di Jusco Bukit Tinggi Klang sebab Tadika Aiman terlibat dengan Pertandingan Mewarna Di Karnival PDRM, so Aiman salah seorang yang terpilih.

Pertandingan Mewarna Di Karnival PDRM

Budak-budak berkumpul, comel je tengok anak-anak ni dengan pakaian uniform mereka, apa lah yang digelak besar oleh Aiman ni hemmmmm anak sapa lah ni?? kikikikii.

Pertandingan Mewarna Di Karnival PDRM

Segak bergaya ^___^

Pertandingan Mewarna Di Karnival PDRM

Kawasan larangan untuk ibu bapa masuk :D

Pertandingan Mewarna Di Karnival PDRM

Kalau orang lain yang ambil gambar dia, nak je dia senyum elok siap buat gaya peace, kalau ibunya??? heemmmmm dia buat tak tau je, bosan gamaknya asyik ibu je ambil gambar dia -..-”

Pertandingan Mewarna Di Karnival PDRM

Bermula cabaran mewarna, owhhhh Aiman ni banyak main ler, gelak-gelakkan kawan punya tapi dia sendiri pun sama, budak-budak hahahahahaa, lawak betul tengok diorang ni, badan jadi warna hijau, muka jadi biru, cakap kat Aiman kenapa warnakan muka orang tu warna biru, dia jawab “takpe jelah tu lukisan je” -..-”

- Tangan tak berseni -..-”

27 Thoughts on “Pertandingan Mewarna Di Karnival PDRM

  1. maybe sbb aiman pernah tgk iklan celcom “awak nmpk biru”. hehe
    Ekspresi Ruang recently posted..Bangku Molletta: Penyepit Baju Gergasi Rekaan Baldessari e BaldessariMy Profile

  2. syok laaaa.. warna-warna.. saya dulu tak pandai warna2 ni.. asyik terkeluar garisan aje.. hehehee
    KiD recently posted..Giveaway HAZMAN VS FOOD | FINAL DAYMy Profile

  3. Anak sya pun beberapa kali terpilih untuk ke pertandingan mewarna tapi satu pun tak sangkut. Saguhati pun tak de. Mungkin cikgu dia pilih dia bukan sebab dia pandai mewarna tp sbb sporting dan tak banyak masalah agaknya
    Norasikin recently posted..Resepi Siew Bok Choy dengan Cendawan dan Sos TiramMy Profile

  4. seronok tengok budak2 tu…semuanya comel…lagi2 aiman… ;-)
    syamila recently posted..KERANA DIA SEORANG IBUMy Profile

  5. Masa kecik2 penah la mewarna mcm nie,… Tp sekarang dah lama x tengok kanak mewarna…
    Izzuddin Fauzi recently posted..#JDAB2012 Jelajah Destini Anak Bangsa 1MalaysiaMy Profile

  6. pehh..teringat masa menang pertandingan mewarna dulu..
    titan recently posted..Komisen ke 92 dari TNXMy Profile

  7. owh, patotlah aiman mewarna rupanya, ingtkan watpelah dekat karnival PDRM tu kan
    rozuan recently posted..BUKAN NILAI WANG YANG DIUKURMy Profile

  8. saya pun tangan tak berseni… Aiman kita boleh jadi geng
    azura recently posted..Give Away Papan Kekunci Dot Com 2012My Profile

  9. kalau diaorang menyanyi nasyid pun dah kena dgn baju tu. aiman mesti seronok habis.

  10. Tekun melukis gambar. Warna hijau untuk Hulk dan biru Avatar. :-)
    akubiomed recently posted..Pelancaran Kawasaki MX World pertamaMy Profile

  11. jusco bukit tinggi..
    kalau tau, boleh tumpang jadi sorakan..
    ahahhaa
    mie recently posted..Wordless Wednessday #13 Pasar Terapung HatyaiMy Profile

  12. eherm2
    lawa gambar
    pakai ape eh?
    :P
    joegrimjow recently posted..Wordless Wednesday : Jika turun 2.3kg beratMy Profile

  13. sweetnya bebudak tu pakai sedondon!
    madammondoq recently posted..SLOANE CLINIC : Kat Sini Rupanya Nak Buat BotoxMy Profile

  14. hehe.. saya pun sedang melatih Damia Maisarah mewarna.. nanti dah pandai boleh masuk pertandingan, memang byk pertandingan mewarna utk kanak2..
    CMRatu recently posted..Tutorial Photoshop : Hilangkan subjek dan dapat latar belakang asalMy Profile

  15. Wah, dah lama tak pegang pensel warna “Luna” mewarna buku kartun hehe
    Harian Post recently posted..Kenapa Muka Depan Google Sungguh RingkasMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

Post Navigation