Pertandingan Mewarna Di Karnival PDRM

Salam, patutnya entry ni publish beberapa hari lepas tapi tertunda sebab ada urusan penting diluar, baru-baru ini kami ke Karnival PDRM Di Jusco Bukit Tinggi Klang sebab Tadika Aiman terlibat dengan Pertandingan Mewarna Di Karnival PDRM, so Aiman salah seorang yang terpilih.

Pertandingan Mewarna Di Karnival PDRM

Budak-budak berkumpul, comel je tengok anak-anak ni dengan pakaian uniform mereka, apa lah yang digelak besar oleh Aiman ni hemmmmm anak sapa lah ni?? kikikikii.

Pertandingan Mewarna Di Karnival PDRM

Segak bergaya ^___^

Pertandingan Mewarna Di Karnival PDRM

Kawasan larangan untuk ibu bapa masuk :D

Pertandingan Mewarna Di Karnival PDRM

Kalau orang lain yang ambil gambar dia, nak je dia senyum elok siap buat gaya peace, kalau ibunya??? heemmmmm dia buat tak tau je, bosan gamaknya asyik ibu je ambil gambar dia -..-”

Pertandingan Mewarna Di Karnival PDRM

Bermula cabaran mewarna, owhhhh Aiman ni banyak main ler, gelak-gelakkan kawan punya tapi dia sendiri pun sama, budak-budak hahahahahaa, lawak betul tengok diorang ni, badan jadi warna hijau, muka jadi biru, cakap kat Aiman kenapa warnakan muka orang tu warna biru, dia jawab “takpe jelah tu lukisan je” -..-”

- Tangan tak berseni -..-”

27 Comments on Pertandingan Mewarna Di Karnival PDRM

  1. Norasikin
    May 10, 2012 at 11:31 pm (2 years ago)

    Anak sya pun beberapa kali terpilih untuk ke pertandingan mewarna tapi satu pun tak sangkut. Saguhati pun tak de. Mungkin cikgu dia pilih dia bukan sebab dia pandai mewarna tp sbb sporting dan tak banyak masalah agaknya
    Norasikin recently posted..Resepi Siew Bok Choy dengan Cendawan dan Sos TiramMy Profile

    Reply
  2. Denaihati
    May 9, 2012 at 12:15 pm (2 years ago)

    kalau diaorang menyanyi nasyid pun dah kena dgn baju tu. aiman mesti seronok habis.

    Reply
    • yanmie
      May 9, 2012 at 10:44 am (2 years ago)

      Wahhh cantiknya nama anak, Damia Maisarah :D
      betul tu banyak pertandingan mewarna kanak-kanak, kalau pupuk minat dari kecik insyaallah ada peluang nak menang pertandingan mewarna heheehe :D
      yanmie recently posted..Pertandingan Mewarna Di Karnival PDRMMy Profile

      Reply
    • akubiomed
      May 9, 2012 at 12:06 pm (2 years ago)

      Bro beli sahaja kertas warna dan pensel warna yang bebas plumbum untuk keselamatan.

      Reply
    • akubiomed
      May 9, 2012 at 12:09 pm (2 years ago)

      Pensel warna jenama Luna adalah pensel warna premium bukan semua orang mampu beli ketika zaman sekolah dahulu.

      Reply
      • yanmie
        May 10, 2012 at 10:06 am (2 years ago)

        hahahhahaa ye betul tu, sekarang pun masih mahal malah bertambah mahal, anak guna swan je, tak boleh bagi yang mahal2, kejap je hilang atau pendek, sebab dia suka main asah pensel sampai jadi kontot -..-”
        yanmie recently posted..Kaunseling KesihatanMy Profile

        Reply

Leave a Reply

CommentLuv badge