Jus Acai Berry Monavie

Salam, pernah dengar tak tentang Jus Acai Berry Monavie?, saya telah mencuba sendiri produk ini 2 bulan yang lepas, alhamdulillah Jus Acai Berry Monavie ni memang terbaik, rasa bertenaga dengan mengambil Jus ni, saya bukanlah ada penyakit apa pun, cuma bagi saya kalau ada supplement seperti ini lagi bagus kan.

jus acai berry monavieNak tahu Jus Acai Berry Monavie ni mengandungi 19 jenis buah-buahan yang berkhasiat dan terbaik didunia, ianya mampu membantu menyembuhkan dari pelbagai penyakit kronik, insyaallah dengan izin Allah, usaha je dulu, itu lebih baikkan?, dah dah ada testimoni yang berjaya dengan produk ini.

kandung jus acai berry monavie

19 jenis buah-buahan ini mempunyai sumber yang kaya dengan vitamin, mineral, fitonutrien, asid amino dan banyak lagi, ianya amat diperlukan didalam kehidupan seharian kita. Oh yea, Buah Acai Berry dari Hutan Amazon Brazil amat kaya dengan antioksidan tau!, jom tengok paparan berita dari TV3 kat bawah ni.

Khasiat Pengambilan Jus Acai Berry Monavie

Khasiat acai dan buah-buahan yang terdapat dalam jus Monavie dapat membantu mengatasi pelbagai jenis masalah-masalah penyakit seperti berikut:-

-    KANSER/PERTUMBUHAN TUMOR
–    KENCING MANIS
–    DARAH TINGGI
–    JANTUNG/SALURAN DARAH
–    GOUT
–    ARTHRITIS
–    SAKIT SENDI
–    SENGAL BADAN
–    MIGRAINE/SAKIT KEPALA
–    STROK/PENYAKIT PARKINSON
–    MASALAH SARAF
–    PENYAKIT ALZHEIMER (NYANYUK)
–    GASTRIK/ULSER
–    SEMBELIT
–    CIRIT-BIRIT
–    MENURUNKAN KOLESTEROL
–    ASMA
–    LELAH/PENAT
–    STRESS/KEMURUNGAN
–    MENCANTIK & MELICINKAN KULIT
–    MENGAWAL HIV
–    MASALAH SENGGUGUT/PMS
–    MENOPAUSE
–    KULIT BERMASALAH
–    ALAHAN
–    BUAH PINGGANG
–    JANGKITAN PUNDI-PUNDI KENCING
–    PENYAKIT GUNSI
–    DEMAM
–    MASALAH TIDUR
–    KELESUAN
–    JANGKITAN VIRUS/BAKTERIA/PARASIT
–    LAIN-LAIN PENYAKIT

Jus Acai Berry Monavie

Sedap sangat dan hebat rasanya :D

Insyaallah kita usaha je dulu kan, lagi pulak rasa Jus ni sangat sedap, ianya produk berkualiti yang mana telah lulus beratus-ratus ujian mutu, lulus semua piawaian makanan dan kesihatan antarabangsa, minuman ini sesuai untuk semua peringkat umur, tidak mengandungi pewarna dan gula tambahan, Pelaksanaan CGMP dan ISO 9001:2000 dan yang paling penting ianya di jamin Halal oleh INFANCA.

Tawaran istimewa untuk pembaca blog yanmieonline.com

1 Botol Jus Acai Berry Monavie = hanya RM80 sebotol

* jangan lupa masukkan kod kupon = YANMIE

Berminat boleh hubungi saya di SINI, jangan lepaskan peluang ini.

- Sebarang pertanyaan boleh tinggalkan diruang komen dibawah, terima kasih :D

 

34 thoughts on “Jus Acai Berry Monavie

  1. slm…klu sy nk beli secara pos, hrganya cmna? msih rm80 ke sebotol? sy & suami bru cuba mnumbbrp mnggu yg lalu, rsanya mmg sdap…cpt je nk abis,hehhee. Blh tinggalkan apa2 info x utuk cra order kt anda di email sy nt? tq

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge