Yeayy Aiman Dah 6 Tahun!

Salam, syukur alhamdulillah hari ini Aiman dah pun genap umurnya 6 tahun, selamat hari lahir sayang, moga panjang umur murah rezeki, jangan nakal-nakal, moga jadi anak yang soleh dan berguna, amin….

aiman

Gambar Aiman pagi tadi sebelum ke Tadika.

Saya sedang menyiapkan kek hari lahir untuk dia, harapnya dia suka, korang pun boleh bagi dia hadiah dengan Vote video dia kat Digi Wwwow tu heheee.

kakak, abang, pakcik, makcik, tok, nenek meh tolong Aiman vote kat bawah ni.

Klik saje banner atas tu kalau nak tengok video Aiman dan Haziq, jangan lupa Vote sekali tau!
 

- Kek besday Aiman later update lain yea ^___^

 

23 Comments on Yeayy Aiman Dah 6 Tahun!

    • akubiomed
      April 27, 2012 at 12:49 am (2 years ago)

      Saya sudah undi untuk abang Aiman yang kacak dan chubby. :-)

      Reply
  1. Azie
    April 26, 2012 at 3:11 pm (2 years ago)

    Selamat Hari Lahir Aiman

    Reply
  2. Akma
    April 26, 2012 at 2:57 pm (2 years ago)

    Wah…Hepi Besday Aiman..sebaya ngan anak saya. tp besday dia ari Ahad lepas 22hb… Semoga anak2 kite jadi anak yg soleh. Aminnn

    untung Aiman, mak dia pandai masak..saye??? kesian kat anak..huhu
    Akma recently posted..Jom kite undi Eqbal ZackMy Profile

    Reply
    • yanmie
      April 26, 2012 at 2:29 pm (2 years ago)

      Yeker? heheee selamat hari lahir buat adik eyriq ye :D

      Reply
  3. nik
    April 26, 2012 at 2:24 pm (2 years ago)

    selamat hari jadi aiman! Jadi anak yang berguna tau:) semoga aiman berjaya dunia akhirat:)

    Reply

Leave a Reply

CommentLuv badge