Salam, syukur alhamdulillah hari ini Aiman dah pun genap umurnya 6 tahun, selamat hari lahir sayang, moga panjang umur murah rezeki, jangan nakal-nakal, moga jadi anak yang soleh dan berguna, amin….

aiman

Gambar Aiman pagi tadi sebelum ke Tadika.

Saya sedang menyiapkan kek hari lahir untuk dia, harapnya dia suka, korang pun boleh bagi dia hadiah dengan Vote video dia kat Digi Wwwow tu heheee.

kakak, abang, pakcik, makcik, tok, nenek meh tolong Aiman vote kat bawah ni.

Klik saje banner atas tu kalau nak tengok video Aiman dan Haziq, jangan lupa Vote sekali tau!
 

- Kek besday Aiman later update lain yea ^___^