Tajam

kaktus

“On Wednesdays all over the internet, bloggers post a photograph with no words to explain it on their blog. Hence the ‘wordless’ title. The idea is that the photo itself says so much that it doesn’t need any description.”

 

21 Comments on Tajam

  1. Denaihati
    April 18, 2012 at 6:06 pm (2 years ago)

    plan nak ada hobi baru tanam kektus ke k yan…geram tengok kektus kat c highland kan, mcm2 jenis ado.

    Reply
  2. donnyien
    April 18, 2012 at 5:10 pm (2 years ago)

    Pokok kaktus boleh menyimpan banyak air pada daun, pangkal dan akar bagi membolehkan ia hidup di kawasan kering dan padang pasir. Walaupun padang pasir memperoleh hujan yang sedikit tetapi pokok kaktus akan menyerap air sebanyak mungkin supaya ia boleh hidup semasa musim kering.

    Don:Ada sesuatu yang Blogger boleh jadikan contoh dari pokok berduri ni..
    donnyien recently posted..Wordless Wednesday # Air Terjun Langanan Poring RanauMy Profile

    Reply
    • yanmie
      April 18, 2012 at 3:58 pm (2 years ago)

      tak beli tapi ambik gambar je heheeheee :D
      yanmie recently posted..TajamMy Profile

      Reply
  3. azmanisma
    April 18, 2012 at 3:21 pm (2 years ago)

    minat dah mula mencucuk tuan rumah he3..kak nampak macam tak terurus jer?hehehe
    azmanisma recently posted..Orang Bertatoo GanasMy Profile

    Reply
    • yanmie
      April 18, 2012 at 3:25 pm (2 years ago)

      heheee tu bukan akak punya lah, akak mana pandai bercucuk tanam ni, tangan panas, kalau tanam apa je mesti tak hidup.

      Gambar Kaktus kat atas tu gambar kat Taman Bunga Rose Cameron Highland heheee :D
      yanmie recently posted..TajamMy Profile

      Reply
    • yanmie
      April 18, 2012 at 3:17 pm (2 years ago)

      hahaahhahahaa ingat apa yang tajam tu bee? lama tak buat entry ww, gambar kat cameron tak resize2 lagi, malasnyaaa :P

      Reply
      • puanbee
        April 18, 2012 at 3:20 pm (2 years ago)

        tu lah dia , mana gambar tu cepat le update sini kak..

        Reply
        • yanmie
          April 18, 2012 at 3:23 pm (2 years ago)

          tengah malas tu ler nya, silap2 upload kt fb je nanti heheee, kalau malas kan bee memang takde ubat :P
          yanmie recently posted..TajamMy Profile

          Reply

Leave a Reply

CommentLuv badge