Makanan Di Hotel GTower

Salam, kan baru ni saya pergi menghadiri Bioinfinity Vibrance Kegel Device Media Event di Hotel GTower, jadi tak lengkap rasanya kalau tak review makanan yang dihidangkan kat majlis tersebut heheee, serius makanan di hotel tersebut tersangatlah sedap.

makanan di hotel dtower kl

Saya bersama KakIna, sampai je di Hotel GTower kami dihidangkan dengan refreshment yang sangat sedap, menu pagi tu ada Satay, Tiramisu, Sandwich, Air Kopi dan Teh, pilih sahaja nak yang mana hikhik. Tu banyak cucuk gak kat pinggan saya sebab PuanBee.com yang berikan layanan pada saya ekekekeke.

makanan di hotel gtower kl

Menu lunch

Menu yang dihidangkan seperti Nasi Putih, Nasi Goreng, spaghetti, Ayam masak apatah sedap sangat, daging masak lemak, kentang, dan sayur-sayuran, sampai tak tau nak ambik yang mana satu heheee.

makanan di hotel gtower kl

Menu lunch

Ada pelbagai jenis salad, sauce, ulam, sambal, roti dan ada juga sup ketam

makanan di hotel gtower kl

Menu lunch

Ni menu yang saya ambil, nasi goreng sikit plus spaghetti, sekadar rasa kan, dengan lauk2 heheee, lapar okeh!, saya pergi hotel ni naik Komuter dan LRT, lebih kurang sejam perjalanan saya nak sampai ke GTower tu, haruslah saya lapar hahahaa sebab pagi tu saya tak ambil sarapan pun, nasib baik ada refreshment kat atas tu hihihi.

makanan di hotel gtower kl

Pencuci mulut heeeee~

Kek lapis antara yang paling sedap dalam pinggan pencuci mulut saya tu, rasa nak ambik lagi tapi malu hahahahaa teruk betul, lepas tu ada pulut panggang, tu pun sedap juga. Tapi sejujurnya saya tak boleh nak makan sangat sebab duk teringat kat anak-anak dan suami, tak lengkap rasanya makan tanpa suami dan anak-anak -..-“

– Insyaallah jumpa kat Hotel Singgahsana pulak heheee

Written by

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

21 comments / Add your comment below

    1. ha’ah kak, sakit gak buat senaman tu, nampak sangat tak bersenam heheee, salad2 tu sedap2, pendek kata semua sedap, yang suka sangat dengan kek lapis ke apa tu tah, sedap tapi rasanya bukan macam kek lapis cuma rupa je ala2 kek lapis, pulut tu pun sedap huhuhu lapar terus hahaa

      eh feedback apa ye?? hahahahaa
      yanmie recently posted..Makanan Di Hotel GTowerMy Profile

Leave a Reply

CommentLuv badge