iPhone 4S Akhirnya Menjadi Milikku

Salam, rasanya ramai kawan-kawan yang menanti entry tentang iPhone 4s dari saya,Β Alhamdulillah Menang iPhone 4s Dari Contest Gadget Impian, syukur sangat-sangat, rezeki Allah SWT bagi, terima kasih kepada Penaja juga Al Ansar Properties Sdn Bhd atas tajaan hadiah iPhone 4s tersebut.

menang iphone 4s

Sabtu baru ni saya ngedate sekejap dengan Denaihati bersama keluarganya, terima kasih untuk hadiah iPhone 4S ni, seronok sangat, lebih-lebih lagi hadiah disampaikan oleh Kekasih hati Denaihati heheeee, peramah orangnya, jumpa kali ke 3, rasa macam dah kenal sangat heeee~

Jom layan iPhone 4S saya, ye saya punya kikiki~

iphone 4s

iPhone 4S warna putih seperti yang di inginkan

iphone 4s

Keluarkan dari dalam kotak, pergghhhh pengsan….comel sesangat heheee

iphone 4s

Belakang, cun!

iphone 4s

Hoyeahhhhhh Apple tu comel, kamera semestinya i like!, tengok gambarΒ Sepetang Di 1 UtamaΒ memang superb hasilnya, lepas ni tak perlu pikul DSLR dah kalau nak gi jenjalan kat tempat-tempat “biasa”

iphone 4s

Hari pertama saya dapat iPhone 4S tu, terus saya carikan Casing heheeee, beli mahal sikit asalkan berbaloi tu dah ok sangat, saya beli casing yang jenis getah silikon, sama seperti casing Blackberry saya.

iphone 4s

Hoyeahhhh dah pakai casing heee~

iphone 4s

Belakang~

Terima kasih Denaihati, penaja, juri-juri yang memilih saya, rakan-rakan yang tidak henti-henti menyokong saya dalam Contest Gadget Impian ini, tanpa anda semua tak mungkin iPhone 4S ini menjadi milik saya.

Β Perghhh panjanglah pulak entry ni, gitu ler kalau dah sihat sikit, mesti nak menaip sepenuh jiwa raga kikiki.

– Alhamdulillah, ini merupakan gadget ke 3 saya menang dari Blog Denaihati.com πŸ˜€

About yanmie 2602 Articles
Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

51 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published.




CommentLuv badge