iPhone 4S Akhirnya Menjadi Milikku

Salam, rasanya ramai kawan-kawan yang menanti entry tentang iPhone 4s dari saya, Alhamdulillah Menang iPhone 4s Dari Contest Gadget Impian, syukur sangat-sangat, rezeki Allah SWT bagi, terima kasih kepada Penaja juga Al Ansar Properties Sdn Bhd atas tajaan hadiah iPhone 4s tersebut.

menang iphone 4s

Sabtu baru ni saya ngedate sekejap dengan Denaihati bersama keluarganya, terima kasih untuk hadiah iPhone 4S ni, seronok sangat, lebih-lebih lagi hadiah disampaikan oleh Kekasih hati Denaihati heheeee, peramah orangnya, jumpa kali ke 3, rasa macam dah kenal sangat heeee~

Jom layan iPhone 4S saya, ye saya punya kikiki~

iphone 4s

iPhone 4S warna putih seperti yang di inginkan

iphone 4s

Keluarkan dari dalam kotak, pergghhhh pengsan….comel sesangat heheee

iphone 4s

Belakang, cun!

iphone 4s

Hoyeahhhhhh Apple tu comel, kamera semestinya i like!, tengok gambar Sepetang Di 1 Utama memang superb hasilnya, lepas ni tak perlu pikul DSLR dah kalau nak gi jenjalan kat tempat-tempat “biasa”

iphone 4s

Hari pertama saya dapat iPhone 4S tu, terus saya carikan Casing heheeee, beli mahal sikit asalkan berbaloi tu dah ok sangat, saya beli casing yang jenis getah silikon, sama seperti casing Blackberry saya.

iphone 4s

Hoyeahhhh dah pakai casing heee~

iphone 4s

Belakang~

Terima kasih Denaihati, penaja, juri-juri yang memilih saya, rakan-rakan yang tidak henti-henti menyokong saya dalam Contest Gadget Impian ini, tanpa anda semua tak mungkin iPhone 4S ini menjadi milik saya.

 Perghhh panjanglah pulak entry ni, gitu ler kalau dah sihat sikit, mesti nak menaip sepenuh jiwa raga kikiki.

- Alhamdulillah, ini merupakan gadget ke 3 saya menang dari Blog Denaihati.com :D

51 Comments on iPhone 4S Akhirnya Menjadi Milikku

  1. samanosuke_04
    April 26, 2012 at 5:52 am (2 years ago)

    wargghhh!!! tarak aci, apsal menang gak!! sepatutnya bagilaa kat blogger yang memerlukan, macam student ke.. jeles2… tanak ucap tahniah kat dia :p
    samanosuke_04 recently posted..Tudung Audijuma Pulak Dah!!My Profile

    Reply
  2. bardboo
    April 25, 2012 at 8:08 pm (2 years ago)

    bestnya dia dapat handphone baru…hehe…oh jadi itulah dia kekasih buah hati DH ye…=)
    bardboo recently posted..Banyak Ni Je Ke Yang Join?My Profile

    Reply
  3. sari
    April 25, 2012 at 7:51 pm (2 years ago)

    Tahniah kak..meleleh ayor lior tgok gajet tu..kena menuntut byk2 kat sini nmpknya..hehe

    Reply
  4. AyongQiela
    April 25, 2012 at 7:06 pm (2 years ago)

    tahniah kak yan! wehoo. instagram la bebanyak lg k pasni. hehe. anak2 kak yan la take over ipad tu. hee
    AyongQiela recently posted..Same Place, Same TimeMy Profile

    Reply
  5. sweetkurma
    April 25, 2012 at 5:15 pm (2 years ago)

    amboi amboi amboi…..seronok tak hengat nampak yan….heee….mmg layanzzz kan iphone 4s ni…huhu bak pinjam sat….tahniah sis….all the best to u ya….

    Reply
  6. Azie
    April 25, 2012 at 4:50 pm (2 years ago)

    Fuhh Ngacam sungguh, Pinjam boleh heheheh!
    Azie recently posted..CupcakesMy Profile

    Reply
  7. azmanisma
    April 25, 2012 at 3:45 pm (2 years ago)

    Tercapai juga impian…rezeki kan..murah betul rezeki Kak Yan..
    azmanisma recently posted..WW#Wrestling ManiaMy Profile

    Reply
  8. zie fauzi
    April 25, 2012 at 3:22 pm (2 years ago)

    tahniah kak..cantik… kiut… berkenan la plak… mai pinjm sehari leh tak.. hihihihi….
    zie fauzi recently posted..Alahai..Mati Lagi !!My Profile

    Reply
  9. Denaihati
    April 25, 2012 at 1:25 pm (2 years ago)

    iPhone 4S putih sudah pakai baju putih juga, sedondon. sama2 dan tahniah sekali lagi.

    Reply
    • yanmie
      April 25, 2012 at 1:31 pm (2 years ago)

      Terima kasih sangat-sangat untuk hadiah ni, terima kasih juga buat Al Ansar Properties Sdn Bhd atas tajaan hadiah.

      memang nak cari warna putih, biar nampak sedondon dan segak bergaya heheee :D
      yanmie recently posted..iPhone 4S Akhirnya Menjadi MilikkuMy Profile

      Reply
    • yanmie
      April 25, 2012 at 1:22 pm (2 years ago)

      Salam,

      Ye betul tu tidak ada masalah, cuma bezanya iPhone kecil, boleh buat mesej, call dan siri, lain2 sama sahaja dengan ipad2 :D
      yanmie recently posted..iPhone 4S Akhirnya Menjadi MilikkuMy Profile

      Reply
    • yanmie
      April 25, 2012 at 12:56 pm (2 years ago)

      Terima kasih Hazmin, betul tu bukan mudah, saingan sememangnya sengit, perlukan usaha yang kental, tak boleh pandang belakang hehee, kalau boleh kena terus pandang depan, jangan toleh2 heheee :D
      yanmie recently posted..iPhone 4S Akhirnya Menjadi MilikkuMy Profile

      Reply
    • yanmie
      April 25, 2012 at 12:55 pm (2 years ago)

      Terima kasih, boleh je tu, teruskan menyokong denaihati.com mesti ada sesuatu yang awak dapat dari sana, tak dapat hadiah, dapat ilmu dan backlink pun dah ok sangat :D
      yanmie recently posted..iPhone 4S Akhirnya Menjadi MilikkuMy Profile

      Reply

Leave a Reply

CommentLuv badge