Blog SuperMak


Salam, ok cerita semalam nanti saya entry ye, banyak gambar yang perlu diedit dan resize, up ni dulu, tahniah buat pelakon dan penyanyi Natasha Hudson yang baru sahaja melangsungkan perkahwinannya dengan Penyanyi Hip Hop Carleed Khaza, ini merupakan perkahwinan kali ke 3 Natasha Hudson, mudahan kekal bahagia hingga keakhirnya. Layan gambar kahwin Natasha Hudson dan Carleed Khaza.

natasha hudson kahwin carleed khaza

Apa yang saya suka sekarang tentang Natasha Hudson di mana beliau kini berhijrah dengan penampilan terbarunya iaitu dengan mengenakan tudung, tapi takdelah tudung litup tu, dia dalam proses ke arah tu, sama-sama kita doa yang terbaik, penghijraan tersebut dibuat setelah beliau mengerjakan umrah baru-baru ini, alhamdulillah.

natasha hudson kahwin carleed khaza

natasha hudson kahwin carleed khaza

Mereka yang dinikahkan oleh jurunikah, Shahirman Ahmad telah diijabkabulkan dalam sebuah majlis nikah di Masjid Wilayah, Jalan Duta pada kira-kira pukul 11.55 tengahari semalam 15 April 2012.

Lagi banyak gambar di murai.com.my

- Tahniah!

12 Thoughts on “Gambar Kahwin Natasha Hudson Dan Carleed Khaza

  1. wow, untung carleed dapat natasha tu sebab dari tak bertudung skung da bertudung so, takde la dpt byk dosa hehe… cantik
    Luqman Hakim recently posted..TV ONLINE – ASYIK TV | Live Streaming Perlawanan Bola SepakMy Profile

  2. Ni kali ketiga dah Natasha Hudson kahwin kan?
    Ammar recently posted..hukum lelaki pakai inai di jariMy Profile

  3. semoga dgn penghijrahan ke arah menutup aurat dgn sempurna ni akan memberikan barakah kpd rumahtangga baru natasha hudson ni, insyaAllah.
    sapa yg sangka, kan org spt natasha hudson akan berhijrah pakai tudung cmni :)
    mungkin lps ni maya karin plak. hehe izzah2
    Ekspresi Ruang recently posted..Prisma Kitchen: Teknologi Skrin Sesentuh Samsung Pada Permukaan Dapur KonsepMy Profile

  4. cantik. harap lepas ni..tak buka tudung dahh..
    titan recently posted..Kadang-kadang, kita kena lepaskan dia..My Profile

  5. cantik sgt natasha hudson bertudung. sesuailah kan dgn nak jadi isteri org
    rozuan recently posted..MY NESTLE INCREDIBLE STORYMy Profile

  6. wahh..cantik wane tema dorng..
    akhiyy recently posted..Kalori Pada MakananMy Profile

  7. cantikkk

  8. Muda lagi Natashah baru 29 tahun 2 kali mahligai musnah. Tanniah telah kepada beliau sudah berjumpa penganti kekosongan.
    akubiomed recently posted..Berjumpa blogger otai di majlis Sepetang Bersama Blogger oleh DenaiHatiMy Profile

  9. cantikkk.
    saya_aRief recently posted..SMOKERSMy Profile

  10. Cantik Natasha Hudson kalau pakai tudung camtu.
    Amir Said recently posted..Resepi Kek Batik MiloMy Profile

  11. cantik… bagai pinang dibelah dua.. ;)
    Nurul recently posted..HOT FM PAGI : PenakutMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

Post Navigation