Rumah Mawi Kena Samun Di Pecah Masuk

Salam, baru sudah tengok Edisi 7 di NTV7 tadi, khabarnya Rumah Mawi Kena Samun Di Pecah Masuk di kira-kira pukul 4.30 pagi tadi, mereka sekeluarga turut diikat berserta pembantu rumah, dan dipercayai penyamun aka perompak ini berbangsa asing seramai 4 orang dan bersenjatakan parang, Mawi turut kerugian kira-kira dalam 10 Ribu, penyamun masuk melalui tingkap yang di umpil.

Rumah Mawi Kena Samun

Mawi berserta 3 ahli keluarganya dan pembantu rumah tidak mengalami kecederaan, kesian kat Ekin, dah lah Ekin baru je bersalin kan, harap tak trauma sangat dengan kejadian ni.

– Takutnyaaa, mudahan kita sentiasa dilindungi.

About yanmie 2603 Articles
Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

28 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published.




CommentLuv badge