Salam, eeee happy sesangat hari ni coz blog dah sembuh dari penyakitnya kikiki, ok tadi cek keywords yang masuk, siapa pulak yang cari Nama Sebenar Yanmie ni?, ok kengkawan yang tahu sila jangan beritahu ye, kalau ada yang publish nama sebenar saya disini, komen korang nanti memang tidak dipublish dalam blog ni hehee, harap maklum ekekeke.

nama sebenar yanmie

Agaknya ada apa ye?, ada orang nak bagi job ke? hahaha, ok saya pun google semula, nak tau jugak entry mana yang pakcik google bagi kat readers ni nnggee, kekadang pakcik google ni lain kita minta lain dia bagi hahahaa.

rich snippet

Ok terkejut, sebab pada mulanya nak cek entry je, tetiba terkejut tengok dah ada rich snippet hehee, nak tau Rich Snippet adalah Standard Baru Dalam SEO, lega sangat bila Macam-macam hal dapat disetelkan.

– Cepat ngaku siapa yang cari keywords atas tu 😀

By yanmie

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

27 thoughts on “Nama Sebenar Yanmie”
  1. peminat la tu yg nak tahu nama akak..hihi..wah, tahniah dah ada rich snippet! bard baru cuba apply semalam, tapi tak tahulah betul ke tak cara yg bard buat tu…kak buatla tutorialnya kt sini eh..
    bardboo recently posted..Penulis Jemputan KhasMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge