Salam, nampaknya ramai yang tak sabar menanti pelancaran Kereta Proton P3-21A baru, tempahan yang diterima pun semakin meningkat, tahniah Proton, tetapi yang menjadi pertanyaan sekarang adakah Proton P3-21A adalah Kereta Proton Tuah seperti yang digembar-gemburkan?, sebab ada yang mengisi borang tempahan dengan menulis nama kereta ini atas nama kereta Proton Tuah, apa pun sama-sama kita nantikan pelancarannya dalam sedikit masa lagi.

Proton Tuah

Layan dahulu gambar Proton Tuah, gambar ini saya ambil semasa menghadiri Pameran Motor Antarabangsa Kuala Lumpur 2010 (KLIMS 2010) di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC).

kuala lumpur international motor show 2010

proton tuah

- Kalau betullah kereta Proton Tuah yang dimaksudkan, fuhhh Proton Tuah memang menggoda okeh!

.

17 Thoughts on “Kereta Proton P3-21A Baru – Proton Tuah?

  1. cantik…berapa la harganya ni
    kimmie recently posted..Wordless Wednesday 21 – Sama dan serupa tak?My Profile

  2. memang stylo la kereta ni..proton pun mkin maju dah skrg..tapi tak tau lagi amcam dlamnya..kalau luar, design tu, mmg mkin lawa la..
    Naziman recently posted..Tips naikkan Alexa Rank pengalaman sayaMy Profile

  3. nampak lebih mantop model ni kak yan.. duit blogging kak yan dah boleh beli satu ni.. hehehe.. amin
    myvitrd recently posted..Pelajar Cemerlang SPM 2011 | TahniahMy Profile

  4. Salam Akak! Cht ker tu, Ngacam Tuah ni kan, Tuah Ayam nampak dikaki Tuah kereta ni nampak dimana la yea. hehehe

  5. Memang sangat menggoda dan cantik, tapi itula duitnya pun cantik gaklah :)
    Myra Jay recently posted..Puding Triffle Pandan Layer versi MJMy Profile

  6. memang smart la kereta ni..proton dah semakin maju…
    bardboo recently posted..[VIDEO] Ammar buat muka comelMy Profile

  7. Lebih menggoda kalo dia bewarna biru….aummm..
    lAl recently posted..LETUPAN CINTA!My Profile

  8. tuah ni pun smart jgk… :) bila la boleh bawa keta sendiri ni….. asyik org je tolong bawakan… :)
    zie fauzi recently posted..Wang Tunai RM5000 untuk BloggerMy Profile

  9. Proton P3-2A1 dari segi luaran tidak sama dengan kereta konsep Proton Tuah.
    akubiomed recently posted..Wang Tunai RM5000 untuk BloggerMy Profile

  10. Yup bee suka juga Porton Tuah tu kak .. bila nak keluar betul2 ni ..
    puanbee recently posted..Semakan Daftar Pemilih SPR (SMS , Online Dan Telefon)My Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

Post Navigation