Jeruk Buah Mangga

Update Terkini :

Klik untuk RESEPI JERUK BUAH MANGGA MUDA ASAM BOI

Salam, haishhh nikmat sangat-sangat dapat makan Jeruk Buah Mangga, asik teringin je kalau lalu kat kedai kakak tu kat econsave, asal pergi shopping kat econsave mesti wajib beli Jeruk Buah Mangga ni, opsss takde maksud tersembunyi yea hikhik,  layan!

Jeruk Buah Mangga

Saye jenis tak gemar sangat makan yang masam-masam, tapi kalau dapat Jeruk Buah Mangga yang ada asam boi ni memang saya layan.

Jeruk Buah Mangga

Rezeki saya semalam, beli RM3.00 je sekali dapat 1 plastik penuh hehee akak tu bagi, dah sebulan juga addicted makan Jeruk Buah Mangga Asam boi ni, serius sedap sesangat, ada rasa masam, manis, pedas hikhik.

– Semalam masuk dalam kereta je tak menahan terus ngaapppp ^___^

You may also like

27 Comments

  1. tahun lepas masa tak tahu lagi saya mengandung, mmg teringin sgt nak mkn jeruk. bila tak dpt beli (asyik terlupa je nak singgah), saya beli limau sebagai ganti. tup2 sebulan lepas tu disahkan mengandung..

    * kalau betul kak Yan mengandung, apa salahnya kan? hihi!
    Laili recently posted..Theme Baru Untuk BlackBerryMy Profile

    1. heheeeee….tulah memang lain dari yang lain tau, biasa kalau makan rasa ngilu gigi, tapi yang ni tak rasa pun ngilu gigi, orang lain tak tau lah kan 😀

  2. betui ka xdak maksud tersembunyi ni… lain betul la entry kak yan sejak akhir2 ni…. kebanyakkan lebih menjurus ke arah nak dapat baby je ni… was2 ni…hihi.. 🙂

  3. Eh makan asam-asam? Tempoh hari bagi tip tanda-tanda mengandung!. Lain macam sahaja. Haziq nak dapat adik kot? 🙂

    Saya tidak boleh makan masam-masam sebab gigi ngilu.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge