Ini Namanya Khusyuk

Salam, hehee Ini Namanya Khusyuk, tak caya tengok gambar bawah ni, khusyuk sesangatlah Haziq duk depan komputer tu, sampai bercakap dengan dia pun dia buat tak tau je.

haziiq

Budak zaman sekarang kan, dunia dihujung jari je, cuma kita kena kena pandai pantau, tak boleh dibiarkan, teringat lagi hari tu Kacau Anak Dengan Teamviewer hikhik.

haziq

Tengok pandangan matanya, ini baru betul-betul khusyuk

.

- Ini Namanya Khusyuk depan komputer ^____^

22 Comments on Ini Namanya Khusyuk

  1. akubiomed
    March 8, 2012 at 11:21 am (2 years ago)

    Kena tutup mulut dik nanti masuk lalat. Anak zaman sekarang pantas belajar mengunakan komputer berbanding zaman kita dahulu.
    akubiomed recently posted..Dedikasi Hari Wanita Sedunia 2012My Profile

    Reply
  2. Dadan
    March 8, 2012 at 11:11 am (2 years ago)

    Haziq khusyuk sekali…sama dengan anak saya kalau dah main komputer ga bisa diganggu…hehehee :D
    Dadan recently posted..Adakah Manusia Sebelum Adam ?My Profile

    Reply
  3. Juan
    March 7, 2012 at 4:58 pm (2 years ago)

    memang khusuk betul tuh, sampai x peduli org amik gambar dia, hehe
    Juan recently posted..Download SEO Untuk SemuaMy Profile

    Reply
  4. fara
    March 7, 2012 at 2:53 pm (2 years ago)

    ehem.. tuan rumah, cantik banner tu hehe.. baru berkesempatan nak mengomen dan blogwalking. sampai ternganga mulut haziq khusyuk sgt die ye. esok besar jadi blogger mcm ibunye gak eh hehe
    fara recently posted..My Third TrimesterMy Profile

    Reply

Leave a Reply

CommentLuv badge