Ini Namanya Khusyuk

Salam, hehee Ini Namanya Khusyuk, tak caya tengok gambar bawah ni, khusyuk sesangatlah Haziq duk depan komputer tu, sampai bercakap dengan dia pun dia buat tak tau je.

haziiq

Budak zaman sekarang kan, dunia dihujung jari je, cuma kita kena kena pandai pantau, tak boleh dibiarkan, teringat lagi hari tu Kacau Anak Dengan Teamviewer hikhik.

haziq

Tengok pandangan matanya, ini baru betul-betul khusyuk

.

– Ini Namanya Khusyuk depan komputer ^____^

About yanmie 2602 Articles
Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

22 Comments

  1. ehem.. tuan rumah, cantik banner tu hehe.. baru berkesempatan nak mengomen dan blogwalking. sampai ternganga mulut haziq khusyuk sgt die ye. esok besar jadi blogger mcm ibunye gak eh hehe
    fara recently posted..My Third TrimesterMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published.




CommentLuv badge