Ini Namanya Khusyuk

Salam, hehee Ini Namanya Khusyuk, tak caya tengok gambar bawah ni, khusyuk sesangatlah Haziq duk depan komputer tu, sampai bercakap dengan dia pun dia buat tak tau je.

haziiq

Budak zaman sekarang kan, dunia dihujung jari je, cuma kita kena kena pandai pantau, tak boleh dibiarkan, teringat lagi hari tu Kacau Anak Dengan Teamviewer hikhik.

haziq

Tengok pandangan matanya, ini baru betul-betul khusyuk

.

– Ini Namanya Khusyuk depan komputer ^____^

22 thoughts on “Ini Namanya Khusyuk

  1. ehem.. tuan rumah, cantik banner tu hehe.. baru berkesempatan nak mengomen dan blogwalking. sampai ternganga mulut haziq khusyuk sgt die ye. esok besar jadi blogger mcm ibunye gak eh hehe
    fara recently posted..My Third TrimesterMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge