Blog SuperMak


Salam, semalam Majlis Pertunangan Liyana Jasmay berlangsung, tahniah Liyana, tak lama lagi jadi isteri orang dah, nampak macam masih teramat muda remaja, maybe sebab perwatakan beliau kot, hihihi, layan jom Gambar Bertunang Liyana Jasmay Dan Fathuddin.

Gambar Bertunang Liyana Jasmay Dan Fathuddin

Pada majlis tersebut, mereka berdua telah mengesahkan akan menamatkan zaman bujang mereka pada 24 Januari 2013 nanti untuk melangsungkan majlis perkahwinan mereka, tahniah tak lama dah tu.

Gambar Bertunang Liyana Jasmay Dan Fathuddin

Tahniah Liyana Jasmay Dan Fathuddin

- Tahun ni ramai Artis yang bertunang dan naik pelamin kan :D

10 Thoughts on “Gambar Bertunang Liyana Jasmay Dan Fathuddin

  1. Cun jugak Liyana Jasmay ni. Huhuhuhu
    Ammar recently posted..hukum lelaki pakai inai di jariMy Profile

  2. ni la budak yg dpt 20A dlm SPM tu? hehe
    Ekspresi Ruang recently posted..Gambar Pilihan Harini #25My Profile

  3. harap2 kekal la yer..
    artis biase ler
    Terbelog recently posted..KLCC TerbakarMy Profile

  4. bagai pinang dibelah..dua.. :)
    syahrilhafiz recently posted..Muaturun Koleksi Chrome OS WallpapersMy Profile

  5. tahnaih buat diorang, saya tak percaya liyana dah 24,, hehe
    eiela recently posted..Liyana Jasmay Dah BertunangMy Profile

  6. tahniah buat mereka. comel liyana jasmay
    rozuan recently posted..GAMBAR MAJLIS PERTUNANGAN LIYANA JASMAY DAN FATHUDDIN MAZLANMy Profile

  7. Mahal woooo baju dia.. RM10k…Umur dia 24thn rasanya
    nUR_rOsALiNdA recently posted..zOo NegARaMy Profile

  8. Ramai artis muda yang menamatkan zaman muda mereka dengan pilihan mereka. Tanniahlah. :-)
    akubiomed recently posted..Wordless Wednesday – #Bukti lelaki kacak perlu mengalahMy Profile

  9. hehe.. bukan remaja, tapi macam budak2.. comel.. :)
    suka sangat lakonan dia, tambah2 dlm cita papadom..
    CMRatu recently posted..Denda RM25 tidak masuk akalMy Profile

  10. liyana nampak masih remaja je….comel…
    syamila recently posted..Saman jangan tak SamanMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

Post Navigation