Anak Asset Ke Syurga Atau Neraka?

Salam, menitik air mata pagi ni melihat video ceramah Ustaz Don Daniyal, Anak Asset Ke Syurga Atau Neraka? mampukah kita ataupun anak kita menjadi seorang yang dimaksudkan dalam video tersebut?, luangkan sedikit masa untuk melihat video ini.

Muliakanlah anak-anak kerana anak akan menjadi taming atau penghalang untuk masuk ke neraka. Semoga kita mampu mendidik mereka menjadi anak-anak yang soleh, Amin Ya Rabbal Alamin.

- Video ni tengok berulang kali pun masih juga mengalir air mata :(

18 Comments on Anak Asset Ke Syurga Atau Neraka?

  1. juanita
    March 12, 2012 at 10:35 am (2 years ago)

    Arwah abah saya dimandikan oleh, adik bongsu saya, anak sedara lelaki & anak angkat nya……Untung arwah abah….

    Reply
  2. azman
    March 9, 2012 at 3:46 pm (2 years ago)

    Ibu bapa yg patut mencorak kan anak2.. :)

    Reply
  3. CMRatu
    March 9, 2012 at 12:27 pm (2 years ago)

    memang hebat cara penyampaian ustaz don.. saya ada kongsi juga sebelum ni.. sama mcm kak yan ckp, senang nak cari semula bila ada dlm blog sendiri.. siap download dah..
    CMRatu recently posted..Disney On Ice di PISAMy Profile

    Reply
    • yanmie
      March 9, 2012 at 12:30 pm (2 years ago)

      @CMRatu, betul tu, kakyan sebenarnya sejujurnya kurang mendengar ceramah, tapi sejak kemunculan ustaz don dan ustaz azhar, mereka berjaya buat akak mendegar ceramah2 sebegini, alhamdulillah.
      yanmie recently posted..Anak Asset Ke Syurga Atau Neraka?My Profile

      Reply
      • cmratu
        March 9, 2012 at 5:25 pm (2 years ago)

        @yanmie, masa ustaz don ceramah di penang 25hb feb baru2 ni ramai betul yang hadir.. minggu depan 17hb ustaz azhar pula di masjid negeri.. mesti tak muat masjid.. macam sebelum ni..
        cmratu recently posted..Disney On Ice di PISAMy Profile

        Reply
  4. puanbee
    March 9, 2012 at 12:01 pm (2 years ago)

    dah sebulan lepas kot tengok video ni , syahdu je bila sebut pasal mati dan anak
    puanbee recently posted..Simple LaksaMy Profile

    Reply

Leave a Reply

CommentLuv badge