Khalifah Ganti Superman

Salam, syukur alhamdulillah sampai jugak buku yang dinanti-nanti, hadiah buku Khalifah Ganti Superman ini sumbangan cenderahati dari Denaihati.com untuk kesemua peserta yang menyertai contest gadget impian diblog beliau, terima kasih atas pemberian buku ini.

Khalifah Ganti Superman

Tapi sayangnya belum ada masa lebih nak mentelaah buku ini, insyaallah akan cari satu masa untuk mentelaah buku ini, memang unik sekali Khalifah Ganti Superman, agaknya apa yang dibicarakan dalam buku tersebut yea? pastinya sesuatu yang menarik dari penulisnya iaitu Tan Sri Dato’ Muhammad Ali Hashim Ketua Eksekutif JCorp.

Khalifah Ganti Superman

Terima kasih Denaihati dan Team untuk buku ini, dan terima kasih buat Anarm.net sebab dah kirimkan buku ni hikhik, ingat kan bungkusan duit dalam envelope tu hikhik.

- Bagaimana Khalifah Ganti Superman?, dapatkan buku tersebut sekarang!

32 Comments on Khalifah Ganti Superman

  1. leena
    February 29, 2012 at 9:58 am (3 years ago)

    tahniah yer

    Reply
  2. puanbee
    February 25, 2012 at 3:42 pm (3 years ago)

    salam kak , bee pun dah dapat allhamdulillah

    Reply
  3. Denaihati
    February 23, 2012 at 11:11 pm (3 years ago)

    cepat2 baca k yan, memang banyak pengisian utk belajar. bukan calang2 penulis Presiden/CEO kepada Johor Corporation dari tahun 1982-2010 n Presiden Pihak Berkuasa Tempatan Pasir Gudang dari 1982-2008, mcm2 lagi tu.
    Denaihati recently posted..Libur di Pekanbaru bersama Toshiba Portege Z830My Profile

    Reply
  4. syu90
    February 23, 2012 at 6:38 pm (3 years ago)

    erm..bestnye dpt bku tu..
    syu pon akan dpt jgk..hehe..
    syu90 recently posted..rezeki hari niMy Profile

    Reply
  5. eiela
    February 23, 2012 at 6:32 pm (3 years ago)

    baca tajuk tadi ingatkan buku aiman atau haziq, bila tgok betul rasanya banyak ilmu yg keluar nanti nih.
    eiela recently posted..Tips Mengatasi LupaMy Profile

    Reply
  6. akubiomed
    February 23, 2012 at 5:04 pm (3 years ago)

    Hendak berjaya belajar daripada orang yang berjaya.

    Nak trafik banyak dan pendapatan pasif menuntut dari Yanmie. :-)

    p/s: Cantik header logo blog Yanmie. Hasil nukilan EmilaYusof?

    Reply
  7. mnsar
    February 23, 2012 at 5:02 pm (3 years ago)

    bestnye…aku tak pernah lagi menang contest ni…join banyak kali jugak…

    takpe usaha lagi…..
    mnsar recently posted..Panduan Menangani Sifat MarahMy Profile

    Reply
  8. Anarm
    February 23, 2012 at 4:23 pm (3 years ago)

    maaf sebab terlambat hantar.. kena pos sikit2 ikut jadual sebab ada banyak btol buku ni yg nak kena pos.. tu pon ada lagi yang blom bagi alamat.. taknak buku free kot diorang tu.. :P
    Anarm recently posted..Pameran Usahawan Tekno dan Inovasi 2012My Profile

    Reply
  9. zie fauzi
    February 23, 2012 at 4:10 pm (3 years ago)

    tak dapat lagi buku ni… tak sabar jgk nk baca….

    Reply
    • yanmie
      February 23, 2012 at 4:11 pm (3 years ago)

      otw kot zie, besok lusa dapatlah tu, takpun gi jenguk peti surat kot2 ada heheehe :D
      yanmie recently posted..Khalifah Ganti SupermanMy Profile

      Reply
      • zie fauzi
        February 23, 2012 at 4:14 pm (3 years ago)

        hantar by pos laju ke biasa?
        kalau pos laju esok lusa kot.. kalau pos biasa tak tgk pun lg peti surat…

        Reply
    • yanmie
      February 23, 2012 at 4:11 pm (3 years ago)

      Dah ramai juga yang dapat buku ni, akak dapat 2 hari lepas, tapi belum start baca sebab nak fokus kat contest dulu, insyaallah lepas abis tempoh kempen akak nak baca buku tu :D
      yanmie recently posted..Khalifah Ganti SupermanMy Profile

      Reply

Leave a Reply

CommentLuv badge