Kenduri Kahwin Di N9

Salam, gambar ni patut up awal hari tu hehee tapi takpe bukan makanan pun, kalau makanan tu yelah boleh basi kan hikhik, saya suka tengok gambar anak-anak kat bawah ni, aksi bersahaja, saya snap tanpa memberi arahan, seakan faham yang ibu diorang nak snap gambar kihkihkih, gambar bawah ni semasa kami pergi menghadiri jemputanΒ Kenduri Kahwin Di N9.

aiman

Kengkadang tu diorang pulak yang bagi idea untuk saya ambil gambar, see budak-budak yang dah biasa ambil gambar kan, nampak kamera je terus buat muka cecomel tanpa disuruh ekekeke. layan!!

Kenduri Kahwin Di N9

Haziq, saya suka efek bokeh kat gambar ni hikhik

Kenduri Kahwin Di N9

alololo sukenyeee nengok gaya haziq senyum ^___^

Kenduri Kahwin Di N9

Tudiaaaa nak capai air tapi jauh, bukan nak minta tolong, semua nak buat sendiri.

– Termakan Hati Kerbau masa kat sini, hiks!!

About yanmie 2602 Articles
Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

17 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published.




CommentLuv badge