Kad Perkahwinan Ana Raffali Dan Naim

Salam, nampaknya Ana Raffali dah pun mula mengedarkan kad kahwinnya, simple je seperti tuannya, seperti yang dimaklumkan oleh Ana sebelum ini, dia akan bertunang dan mendirikan rumah tangga pada hari yang sama iaitu pada 25 Februari ini, layan Kad Perkahwinan Ana Raffali Dan Naim kat bawah ni.

kad perkahwinan ana raffali dan naim

Tahniah buat Ana dan Naim, semoga dipermudahkan segala urusan, makin cantik Ana Raffali dengan penampilan terbarunya, tak sabar nak tengok gambar perkahwinan Ana Raffali nanti.

kad perkahwinan ana raffali dan naim

Sumber : Mediahiburan.karangkraf.com

- Tahniah, semoga majlis berjalan dengan lancar.

 

17 Comments on Kad Perkahwinan Ana Raffali Dan Naim

  1. akubiomed
    February 14, 2012 at 9:36 pm (3 years ago)

    Yang penting jemputan sampai kerana jarang sekali saya melihat orang akan simpan kad kahwin selalunya berakhir didalam tong sampah.

    Reply
  2. Miss Yati
    February 14, 2012 at 6:31 pm (3 years ago)

    Design yang sederhana tapi unik. Suka sangat. :)

    Reply

Leave a Reply

CommentLuv badge