Blog SuperMak


Salam, tahniah buat Penyanyi lagu Adam dan Hawa iaitu Misha Omar, 30, yang baru sahaja bertunang dengan Juruterbang Penerbangan Malaysia (MAS), iaitu Firos Ezzwan Rossly, 30, jesteru turut menamatkan spekulasi tentang status dirinya. sukalah Misha ni dah tunang sebab dulu-dulu macam-macam jugak cerita yang dengar kata dia ni dah kahwin senyap-senyap lah, banyak lagilah.

gambar tunang misha omar

Cantiknya Misha dalam gambar atas tu kan

Dalam Majlis tersebut yang diadakakan secara tertutup, Misha turut menerima lima dulang hantaran berbalas lima juga dari pihak lelaki. Bila pulak ye agaknya Misha nak naik pelamin ni?, difahamkan Misha akan berkahwin pada tahun ini juga, tapi bila tarikhnya belum diketahui, apa pun tahniah Misha

- Mesti anak angkat Misha Omar dah besar kan ^__^

9 Thoughts on “Gambar Tunang Misha Omar

  1. semoga mereka bersatu cepat cepat
    Juan recently posted..Alcatraz TV Show / TV Series 2012My Profile

  2. berjambul da misha ni kan..dulu masa mula-mula, comot je..hehe
    sukacuka recently posted..WW# 8 – Abang KacakMy Profile

  3. saya sangat minat suara misya omar.. :)
    CMRatu recently posted..Persetian PengakapMy Profile

  4. Dia pilih Juruterbang sebagai pasangan hidup. :-)
    akubiomed recently posted..Wordless Wednesday – #Double ParkingMy Profile

  5. ler, sapo plak dia pilih ni, hehe
    esempoi recently posted..Buku Where I Did Come From DiharamkanMy Profile

  6. tahniah misya omar. gambar ada lain sikit, mungkin sbb dah lama xtengok gambar dia
    Denaihati recently posted..Top 23 Blog Malaysia Paling PopularMy Profile

  7. baguslah..kahwin cepat-cepat..
    titan recently posted..Top Link Referral MamaMurai.comMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

Post Navigation