Gambar Tunang Misha Omar

Salam, tahniah buat Penyanyi lagu Adam dan Hawa iaitu Misha Omar, 30, yang baru sahaja bertunang dengan Juruterbang Penerbangan Malaysia (MAS), iaitu Firos Ezzwan Rossly, 30, jesteru turut menamatkan spekulasi tentang status dirinya. sukalah Misha ni dah tunang sebab dulu-dulu macam-macam jugak cerita yang dengar kata dia ni dah kahwin senyap-senyap lah, banyak lagilah.

gambar tunang misha omar

Cantiknya Misha dalam gambar atas tu kan

Dalam Majlis tersebut yang diadakakan secara tertutup, Misha turut menerima lima dulang hantaran berbalas lima juga dari pihak lelaki. Bila pulak ye agaknya Misha nak naik pelamin ni?, difahamkan Misha akan berkahwin pada tahun ini juga, tapi bila tarikhnya belum diketahui, apa pun tahniah Misha

- Mesti anak angkat Misha Omar dah besar kan ^__^

9 Comments on Gambar Tunang Misha Omar

  1. sukacuka
    February 22, 2012 at 11:03 pm (3 years ago)

    berjambul da misha ni kan..dulu masa mula-mula, comot je..hehe
    sukacuka recently posted..WW# 8 – Abang KacakMy Profile

    Reply

Leave a Reply

CommentLuv badge