Gambar Tunang Misha Omar

Salam, tahniah buat Penyanyi lagu Adam dan Hawa iaitu Misha Omar, 30, yang baru sahaja bertunang dengan Juruterbang Penerbangan Malaysia (MAS), iaitu Firos Ezzwan Rossly, 30, jesteru turut menamatkan spekulasi tentang status dirinya. sukalah Misha ni dah tunang sebab dulu-dulu macam-macam jugak cerita yang dengar kata dia ni dah kahwin senyap-senyap lah, banyak lagilah.

gambar tunang misha omar

Cantiknya Misha dalam gambar atas tu kan

Dalam Majlis tersebut yang diadakakan secara tertutup, Misha turut menerima lima dulang hantaran berbalas lima juga dari pihak lelaki. Bila pulak ye agaknya Misha nak naik pelamin ni?, difahamkan Misha akan berkahwin pada tahun ini juga, tapi bila tarikhnya belum diketahui, apa pun tahniah Misha

– Mesti anak angkat Misha Omar dah besar kan ^__^

Written by

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

9 comments / Add your comment below

Leave a Reply

CommentLuv badge