Salam, hheeheee akhirnya tempahan yang telah dibuat pada minggu lepas dah pun sampai, yeayyy Dah Ada Business Card blog, seronok sangat heheee, sebenarnya dah lama sangat nak buat, sebelum ni dah pernah buat tapi designer yang buat tu tenggelam timbul, malas nak follow up sebab dah lama kehkeh.

Business Card

So minggu lepas atas bantuan KakJie, saya dapat kenal dengan tuan punya badan PrintSini.com, Arin, terima kasih yea kad dah sampai, cepat betul perkhidmatan yang disediakan, design pun diorang sediakan, tak perlu nak pening-pening, saya nak yang simple-simple je, setelah gambaran diberikan kepada beliau maka terhasillah kad di atas heheee.

Business Card

Tujuan buat kad ni untuk memudahkan saya, tidaklah nanti kalau join event nanti saya kena keluarkan kertas dan pen sebab nak catit url blog hehee, pernah sekali pergi join event , ada buat cabutan bertuah dengan menggunakan kad nama, orang lain beri kad nama saya bagi kertas, ok sangat kesian hahahaa.

Business Card

Amik ko 200 keping kad semuanya, cukuplah untuk stok 4-5 tahun rasanya, tu pun belum tentu luak hahahaha, layan!!!

– Dan ler event bulan 2 ni guna kad kat atas tu hikhik

By yanmie

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

57 thoughts on “Dah Ada Business Card”
  1. kak hari yang sama sampai ni , org yg sama juga kite tempah .kahkahkah ..awat akk ambil polkadot ..padahl blog bee yg polkadot ? hahahah ..

    nanti nak adjust blog sama dengan kad tu .. tp cr theme tk jumpa lagi.. kad blog bee esoklah wat entri ..lalalal~
    puanbee recently posted..Jom Pasang “AirCond”My Profile

  2. salam..kak yan

    wwaaa cantek nye opah..eehh upin ipin lak g nyer..canteek design simple je..tp penuh warna-warni kanak-kanak ribena..hehe..

    bape harga camni kak yan…kak yan tau x mane ade service print stiker kete??

    pas ni ble la kak yan pon buat stiker kete plak…idea ni kak yan..
    zilazaki recently posted..kes derma darahMy Profile

    1. Salam Zila,

      boleh terus ke blog printsini, akak ada bagi url kat atas tu, untuk yang akak punya nie tak sampai rm80 pun untuk 200keping siap dengan design dan pos sekali. kalau ada design sendiri tolak rm30 je 😀
      yanmie recently posted..Dah Ada Business CardMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge