Salam, heheeee dalam pada tak sihat ni kan sempat lagi nak buat itu ini, degil betul tak reti nak berehat, apa boleh buat, kalau rehat lagi rasa sakit sebab takde aktiviti langsung ekeke, layan saya masak Daging Goreng Kicap hikhik.

Daging Goreng Kicap

Daging goreng kicap, nak buat berkuah pun boleh, tapi saya suka yang kering-kering, yang bestnya daging tu tak liat pun, budak-budak twitter hari tu ada datang makan kat rumah, siap ada yang nak menapau tapi malu nak cakap hahaha, korang ni nakal betul hiks!

Daging Goreng Kicap

Hoyeahhh makan dengan  nasi panas-panas memang terangkat, saya makan daging tu sikit dengan Magic Rice, sebab masih dalam Projek Besar saya lagi, takleh nak makan banyak-banyak ihikkkksss.

- Nak resepi kat SINI