Kerengga Beraksi

Salam, masih beronline kat kampung, insyaallah besok pagi balik Klang, jom layan Kerengga Beraksi hhihihi, lama tak  layan kamera ni, kalau ambil gambar pun macam tak ambil guna DSLR juga, takde setting apa-apa, takde masa nak layan hobi tu, sesambil jelah, maklumlah Supermak, agak bizi hihihi. Layan Kerengga Beraksi ^____^

Kerengga

Tengah sidai kain pagi tadi, punyalah banyak kerengga ni, layankan jelah tengok kerengga ni semua berdrama, ada yang bertindih, ada yang bergayut hehehe macam-macam.

Kerengga

Zoom sezooommmnyeeee hihihi, maklumlah takde lens power, kalau guna lens macro mesti sedap tangkap  gambar macam nie ^____^

Kerengga

Giler ramping pinggang kerengga nie hehehe, bila nak ramping ni yanmie hoiiii???

.

– Aiman dan Haziq kata “Semut Besar” hihihi

About yanmie 2603 Articles
Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

32 Comments

2 Trackbacks / Pingbacks

  1. yanmie
  2. Lal Azmi

Leave a Reply

Your email address will not be published.




CommentLuv badge