Kemalangan – Kereta Myvi Terbang Di Kota Bharu

Salam, buka-buka FB jap tadi terkejut tengok gambar kat facebook berita harian, ada Kemalangan Kereta Myvi Terbang Di Kota Bahru, dahsyat betul kalau tengok gambar bawah ni, moga kita sentiasa dilindungi oleh-NYA.

kereta myvi terbang

PEMILIK memeriksa keadaan kenderaannya yang rosak teruk selepas sebuah PERODUA Myvi yang terbabas dan merempuh longgokan pasir lalu terbang dan tersangkut di atas bumbung vannya di Jalan Perkeliling, Kota Bharu, Kelantan7.30 pagi tadi. – FB Berita Harian.

– Tak boleh gambarkan macam mana situasi tu berlaku, elok je landingnye -..-“

You may also like

33 Comments

  1. ni mesti drive laju ni..kalau tak,takkanlah boleh sampai terbang macam tu?alahai..sekarang ni musim hujan jalan pun licin..kalau drive laju2 memang tak sempat nak brek lah kalau nak mengelak apa-apa..kalau brek pun mesti kereta meluncur jugak dalam keadaan terkejut..
    mrs.yie recently posted..WAH! SAYA TERKESIMA!My Profile

  2. malam ni vios pulak terbang dekat sekolah seksyen 7 shah alam. punya la kosong dan besar jalan tu dia nak naik atas pokok juga. pelik punya pemandu. malas nak berhenti tadi ambil gambar

  3. Pingback: Merpati Putih

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge