YanMie Family

Salam, nak tahu, gambar kami sekeluarga susah sangat dapat capture berempat, sebabnya takde yang boleh tolong snapkan, selalu gambar yang ada bertiga, kali ni alhamdulillah dapat juga bergambar berempat, tapi gambar tak berapa cun, tapi layan jelah sebab bukan senang nak dapat gambar berempat nie kan, hihihi.

baju purple

Atas dahi en.hubby tu tak tau apa, yang pasti bukan tahi lalat hehehe

Nak suruh orang yang tak dikenali snapkan gambar takut pulak, kang orang tu bawa lari plak kamera, bahaya tau sebenarnya suruh orang yang kita tak kenal nie tolong snapkan gambar huhhu, so biarlah takde gambar berempat, gambar atas tu adik ipar yang tolong snapkan heeee ^____^

Gambar atas tu Aiman kesilauan, cuaca panas terik time nie, kenduri kawin adik ipar, yang ni majlis sebelah pengantin perempuan. sebelah kami nanti raya cina ni, tak lama lagi dah sebab dah alang-alang kan, so raya cina nanti 2 orang adik ipar nak diraihkan heeee…

– Kalau ada gegirl barulah lengkap rasanya kan? hihihi

About yanmie 2602 Articles
Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

28 Comments

  1. sama la.. en somi snap gambar cuma mama dan anak2 je ada dalam gambarnya… macam sama plak, mama pun akan sambut dua adik ipar pompuan tp majlis bukan masa raya cina sbb banyak sangat sedara-mara buat time tu so lambat sikit time maulud nabi, 4/2 koot… sebelah pompuan 24/12 nie,
    aimaniman recently posted..DIY Anak dara pakai seluar kecilMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published.




CommentLuv badge