Talian Hotline Pertanyaan Tentang Saraan Baru Perkhidmatan Awan (SBPA)

Salam, fuh…fuhhhhh masih hangat lagi pasal SBPA nie sebab banyak persoalan yang masih belum terungkai lagi. Isu tentang Lampiran C yang masih lagi belum dikemukakan, meh nak share Talian Hotline SBPA untuk rujukan bersama.

KATEGORI HOTLINE
Pencen dan Persaraan 03-8885 3293
Pembangunan Organisasi Perjawatan Skim Perkhidmatan 03-8885 3072
Dasar Perkhidmatan Prestasi PROSPEK 03-8885 320103-8885 3227
Elaun Gaji Kemudahan Cuti/Perubatan 03-8885 3293
Lain-lain Perkhidmatan 03-8885 3283

- jpa.gov.my

So lepas ni boleh rujuk terus talian hotline sbpa bermula hari ini 15 December 2011 dari pukul 8.30 pagi sehingga pukul 9.00 malam waktu hari berkerja, seperti yang dilampirkan diatas.

- Confirm talian sibuk, so harap bersabar ye!

21 Comments on Talian Hotline Pertanyaan Tentang Saraan Baru Perkhidmatan Awan (SBPA)

  1. RITA18MCDANIEL
    December 17, 2011 at 2:23 am (3 years ago)

    I will recommend not to wait until you earn enough cash to buy all you need! You should just get the credit loans or short term loan and feel yourself comfortable

    Reply
    • yanmie
      December 15, 2011 at 9:11 pm (3 years ago)

      gambar baru beberapa jam tu bee, hehehe :D

      Reply
  2. CMRatu
    December 15, 2011 at 3:43 pm (3 years ago)

    nak copy entry ni boleh? kredit to kak yan.. dah tak larat nak taip.. kalut buat assigment.. :)
    CMRatu recently posted..Wordless Wednesday #16My Profile

    Reply
    • yanmie
      December 15, 2011 at 4:28 pm (3 years ago)

      boleh je takde masalah :)

      Reply
    • yanmie
      December 15, 2011 at 4:28 pm (3 years ago)

      untunglah hehe :D

      Reply
  3. kozumi_ro
    December 15, 2011 at 2:01 pm (3 years ago)

    menarik info ni…

    p/s: koz menumpang berteduh di sini tuk hri ni haha

    Reply

Leave a Reply

CommentLuv badge