Blog SuperMak


Salam, Keputusan Peperiksaan Penilaian Menengah Rendah(PMR) 2011 akan diumumkan pada khamis ini 22.12.2011, pastinya ramai adik-adik diluar sana berdebar-debar, ibu bapa pun sama tak kurang berdebarnya menantikan keputusan anak-anak.

semak keputusan pmr 2011

Seramai 481,292 calon menduduki peperiksaan PMR di seluruh negara tahun ini, calon pelajar tersebut boleh mendapatkan keputusan peperiksaan di sekolah masing-masing selepas pukul 10 pagi pada khamis ini dan mulai tahun ini juga, kementerian telah memperkenalkan khidmat semakan keputusan PMR melalui mySMS 15888 yang diaktifkan mulai 10 pagi Khamis hingga 12 tengah malam, 28 Disember.

Untuk Maklumat lanjut sila lawati laman sesawang kementerian www.moe.gov.my.

- Semoga memperoleh keputusan yang cemerlang ^____^

18 Thoughts on “Keputusan PMR 2011 Khamis Ini 22.12.11

  1. teringat masa malam nak tahu result pmr. memang tak tidur dibuatnya. haha..

    cikgu pula siap tanya, agak-agak awak dapat berapa..ciss..aku ingat dapat teruk. alhamdulillah..dapat 7A..tak pernah-pernah aku dapat sejauh ni..terima kasih pada cikgu-cikgu aku yang kacak mengajar aku dulu..
    titan recently posted..Jangan nak main-main dengan aku.My Profile

  2. sy takuttt sgt! nervousnya lahhh
    [tahirah] recently posted..You must visit this blog!My Profile

  3. Good luck to all candidates…
    Basil recently posted..How To Attract WomenMy Profile

  4. semoga berjaya semua calon…
    kozumi_ro recently posted..Semak Keputusan PMR 2011 Khamis Ini 22.12.11My Profile

  5. gudluck utk diorg..
    syu90 recently posted..1st day medicine posting dah busyMy Profile

  6. moga2 ramai la yg berjaya …

    trkenang zaman dan saat manis amik result PMR dolu2 …
    Ummi Hanie recently posted..Boboiboy jahatMy Profile

  7. berdebar utk tgk keputusan keseluruhan sekolah lama saya. hehe
    Ekspresi Ruang recently posted..Konsep Urban Sebenar Di Apartment Mewah Ilham Stefan BoublilMy Profile

  8. woo. saya akan ambil keputusan.. :D
    Ikhwan Pauzi recently posted..Garena Malaysia Carnival – AWESOME!My Profile

  9. Keputusan PMR 2011 Khamis Ini 22.12.11 http://t.co/ITWYLPOS (via @yanmie)

  10. Tak ada sedara mara yang ambil PMR
    Raisha recently posted..Fazura Tunai Umrah, Tinggalkan Video Ucapan Sebelum BerangkatMy Profile

  11. gudluck kepada semuanya…pasti berdebarkan…
    mel recently posted..Semakan Keputusan GSTT Ambilan Disember 2011My Profile

  12. cikgu2 pun berdebar.. lebih dari pelajar kot.. hehe
    CMRatu recently posted..Pakej Jurugambar Perkahwinan 2012My Profile

  13. Blog Update : Keputusan PMR 2011 Khamis Ini 22.12.11 http://t.co/ttIEx0TP

  14. Blog Update : Keputusan PMR 2011 Khamis Ini 22.12.11 http://t.co/ttIEx0TP

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

Post Navigation