iPhone 4S Malaysia – Pakej iPhone 4S Celcom, Digi, Maxis

Salam, baru tengok berita tv3 tadi, ada lintas lansung tentang iPhone 4S Malaysia Di Lancarkan Bersama Maxis tepat pada pukul 12 malam ini, punyalah ramai yang beratur fuhhhh, tak sanggup rasanya nak beratur panjang macam tu, biarlah bagi diorang pakai dulu *hehe konon macam nak beli je*

iphone 4s

Besok 16 Disember 2011 secara rasminya iPhone 4S dijual di Malaysia, Untunglah siapa yang dapat merasa guna iPhone 4s dulu, saya tunggu jelah orang bagi hadiah, kot-kot boleh dijadikan gadget impian kan *berharap* hihihi, sebab nak beli tu memang lah tak mampu -..-“

iPhone 4S didatangkan dengan kapasitiย 16GB RM2290, 32GB RM2590 dan 64GB RM2890, harga tersebut adalah tanpa sebarang ikatan kontrak.

Baca Sini jugak -> iPhone 4S Malaysia Dilancarkan

.

Berikut di bawah adalah Pakej iPhone 4s dari Maxis, Digi dan Celcom

pakej iphone 4s maxisย Pakej iPhone 4s Maxis

pakej iphone 4s digi

Pakej iPhone 4S Digi

pakej iphone 4s celcom

Pakej iPhone 4S Celcom

.

– Tengok jelah dulu ^____^

About yanmie 2603 Articles
Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

17 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published.




CommentLuv badge