Episode Akhir Tentang Dhia Di Tv3

Salam, habis dah drama tentang dhia, petang semalam tengok Episode Akhir Tentang Dhia Di Tv3 dengan Mak Mertua, sedih betul tengok episode akhir ni, uwaaaa….korang yang tak dapat tengok semalam boleh layan kat tonton, tapi tonton slow, saya cadangkan tengok kat bawah ni ^____^


Saya ni jenis kalau tengok cerita sedih-sedih memang senang je air mata nak mengalir, sentimental kot orangnye hihihi, so jangan berani-berani nak buat saya menangis hihihi, boleh banjir Klang ni nanti.

– Tak sabar nak tengok Gemersik Kalbu pulak yang akan menggantikan Tentang Dhia 😀

About yanmie 2602 Articles
Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

12 Comments

  1. kalu aku kt tpt dhia,aku bomohkan balik mak zikir tu..yg lecehnya ending dia abih camtu je..ni la cite melayu zaman skarang..aku nak tengok ape pulak yg jadi kt mak zikir lepas tembelang nya pecah..

1 Trackback / Pingback

  1. Merpati Putih

Leave a Reply

Your email address will not be published.




CommentLuv badge