Episode Akhir Tentang Dhia Di Tv3

Salam, habis dah drama tentang dhia, petang semalam tengok¬†Episode Akhir Tentang Dhia Di Tv3 dengan Mak Mertua, sedih betul tengok episode akhir ni, uwaaaa….korang yang tak dapat tengok semalam boleh layan kat tonton, tapi tonton slow, saya cadangkan tengok kat bawah ni ^____^


Saya ni jenis kalau tengok cerita sedih-sedih memang senang je air mata nak mengalir, sentimental kot orangnye hihihi, so jangan berani-berani nak buat saya menangis hihihi, boleh banjir Klang ni nanti.

- Tak sabar nak tengok Gemersik Kalbu pulak yang akan menggantikan Tentang Dhia :D

13 thoughts on “Episode Akhir Tentang Dhia Di Tv3

  1. kalu aku kt tpt dhia,aku bomohkan balik mak zikir tu..yg lecehnya ending dia abih camtu je..ni la cite melayu zaman skarang..aku nak tengok ape pulak yg jadi kt mak zikir lepas tembelang nya pecah..

  2. Pingback: Merpati Putih

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge