Salam, dah abis pun Drama Cinta Elisa, drama yang bakal menggantikan slot lestary ini iaitu  Drama Vanilla Coklat, tengok promo kat tv3 macam best je, drama ni adalah drama yang berunsur komedi romantik, mesti best ni, saya suka drama yang macam ni hihihi, layan sinopsis Drama Vanilla Coklat kat bawah ni.

vanilla coklat tv3

Drama Vanilla Coklat ini dibintangi oleh pelakon yang sedang meningkat naik iaitu Izarah Aishah dan Iqram Dinzly, kita tengok pula watak Izara jadi orang baik-baik ni, selalu duk jadi orang jahat je, tak sabar pulak nak tengok.

Sinopsis Drama Vanilla Coklat Slot Lestary TV3

Drama Vanila Coklat mengisahkan tentang pelajar perempuan dan lelaki yang saling membenci antara satu sama lain tetapi dipaksa berkahwin. Atas permintaan keluarga, mereka akur, tetapi menetapkan perjanjian selepas enam bulan berkahwin mereka akan bercerai.

Apakah mereka akan jatuh cinta, terus membenci, memutuskan untuk bercerai atau bersama? Penonton perlu menyaksikan konflik yang akan dipaparkan menerusi drama ini.

Facebook : Vanilla Coklat

.

Drama Vanilla Coklat ini akan ditayangkan bermula pada 20 December ini, so jangan lupa untuk saksikannya setiap hari selasa pukul 9 malam.

.

– 20 Dec 2011 tu ^_______^

By yanmie

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

18 thoughts on “Drama Vanilla Coklat Slot Lestary TV3”
  1. wow….vanilla coklat the best for me …….aiman sangat cute lah, saya rasa saya nak couple ngan dia lah tapi mana boleh sebab izara aisya yang cute dah kawen ngan amir….i love amir,izara and vanilla coklat……sesiapa yang baca jangan lah dengki…jangan lah cakap aku gedik lah minah sampoy lah and what ever lah …sesiapa yang sakit hati dengan apa yang saya katakan tadi saya mintak maaf tau….jangan risau saya orang yang baik dan tak cepat putus asa….okey bye….^.^sekali lagi saya mintak maaf tau…..

  2. Annyeong haesaeyo,I think Zara is cute but Aiman is most cute than Zara because he handsome ,tall,cute and romantic.Sometimes ,I feel mad with Zara because how dare she chasing Aiman from house.But I LOVE DRAMA VANILLA COKLAT. 🙂 <3

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge