Picture Of The Day – Langit Petang

 

langit

– Setakat pukul 7.33 petang, Bandar Puteri Klang belum hujan lagi, kain yang di sidai kering sekeringnya hehe, alhamdulillah, kalau tak 2-3 hari ni payah betul kain nak kering.

 

yanmie

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

33 thoughts on “Picture Of The Day – Langit Petang

        1. hihihihi masih lagi dalam pagar rumah, pintu terbuka, kalau ada yang berani panjat pagar tu memang cari nahas ler, tapi basikal anak saya yang duk dalam laman rumah ni, pagar kunci pun orang boleh curi hiks, tapi tu malam kot, siang2 nie insyaallah takde, yang curi basikal tu maybe dia nak jual kat besi buruk, sian basikal haziq kena curi 🙁

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge