Picture Of The Day – Langit Petang

 

langit

- Setakat pukul 7.33 petang, Bandar Puteri Klang belum hujan lagi, kain yang di sidai kering sekeringnya hehe, alhamdulillah, kalau tak 2-3 hari ni payah betul kain nak kering.

 

33 Comments on Picture Of The Day – Langit Petang

  1. Juan
    December 3, 2011 at 12:57 am (3 years ago)

    saya dulu dulu suka tgk langit bersama emak saya sambil menerangkan fenomena fenomena yang berlaku
    Juan recently posted..Projek Hari JumaatMy Profile

    Reply
  2. akubiomed
    November 25, 2011 at 11:54 am (3 years ago)

    Cuaca cerah macam ini cepat sahaja baju kering. Kalau mendung tentu baju berbau.

    Reply
      • akubiomed
        November 25, 2011 at 5:22 pm (3 years ago)

        @yanmie, Jarang orang sidai seluar jeans dikawasan terbuka memang kena sambar. Jeans pula berjenama. :-)

        Reply
        • yanmie
          November 25, 2011 at 5:31 pm (3 years ago)

          hihihihi masih lagi dalam pagar rumah, pintu terbuka, kalau ada yang berani panjat pagar tu memang cari nahas ler, tapi basikal anak saya yang duk dalam laman rumah ni, pagar kunci pun orang boleh curi hiks, tapi tu malam kot, siang2 nie insyaallah takde, yang curi basikal tu maybe dia nak jual kat besi buruk, sian basikal haziq kena curi :(

          Reply

Leave a Reply

CommentLuv badge