Picture Of The Day – Langit Petang

 

langit

- Setakat pukul 7.33 petang, Bandar Puteri Klang belum hujan lagi, kain yang di sidai kering sekeringnya hehe, alhamdulillah, kalau tak 2-3 hari ni payah betul kain nak kering.

 

33 thoughts on “Picture Of The Day – Langit Petang

        1. hihihihi masih lagi dalam pagar rumah, pintu terbuka, kalau ada yang berani panjat pagar tu memang cari nahas ler, tapi basikal anak saya yang duk dalam laman rumah ni, pagar kunci pun orang boleh curi hiks, tapi tu malam kot, siang2 nie insyaallah takde, yang curi basikal tu maybe dia nak jual kat besi buruk, sian basikal haziq kena curi :(

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge