Jom Masak! – Buku 1 Hari 1 Resepi

Salam, ingat tak dulu saya ada entry Buku 1 Hari 1 Resepi, alhamdulillah semalam saya dah beli buku tu kat Kedai Buku Popular Jusco Bukit Tinggi, Buku tersebut adalah buku hasil dari Blogger Kak Hanieliza.

buku resepiBukan tak boleh nak search resepi kat internet nie, cuma saya lebih suka kalau ada buku resepi seperti diatas, pelbagai menu dan resepi ada, tinggal sahaja kita praktikkan, saya ni tidaklah mahir sangat dalam memasak, tapi setakat kami suami isteri tu bolehlah sedap juga, hehehe tapi kalau nak jamu kat orang tu payah sikit, takut tak sedap.

buku resepi 1 hari 1 resepiTapi niat saya nak beli buku tu sebab nak masak menu yang pelbagai, yang sedap-sedap untuk suami ^____^

buku resepi 1 hari 1 resepiBuku 1 Hari 1 Resepi ini berkualiti, lembaran kertas agak tebal, paparan gambar yang sangat menggiurkan, bahasa yang mudah difahami, paling best sebab 1 hari 1 resepi, so takdelah bosan asik masak dan makan benda yang sama je setiap hari, insyaallah akan dipraktikkan.

buku resepi 1 hari 1 resepi

Tahniah buat Blogger Kak Hanieliza, buku tersebut sangat memberi inspirasi.

buku resepi 1 hari 1 resepiHarga Buku 1 Hari 1 Resepi ini tidaklah mahal, ianya mampu milik hehe

- Jom jadi MasterChef Malaysia ^_____^

31 thoughts on “Jom Masak! – Buku 1 Hari 1 Resepi

    1. wah, ala rugi ler beli tapi tak guna hehe :D
      yan pun kadang masak main campak2 je, takde sukat2, amik apa yang ada dalam peti, lagi senang, nie beli buku untuk panduan je :D

    1. mula-mula akak jumpa buku tu terus jatuh hati, tapi akak tak beli pun, balik rumah nyesal, hahhaa, so bila ada peluang nie akak terus beli, takde alasan2 dah hehe :D

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge