Blog SuperMak


Salam, wah dah selamat dah nabil kan, selamat menikah dengan Nazirah Ayub yang juga bekas Pramugari AirAsia, dengan 2 kali lafaz di Masjid Tuanku Mizan, di sini, selepas solat Asar kira-kira pukul 5.15 petang, Jumaat tadi. Layan dulu bawah nie Gambar Perkahwinan Nabil Raja Lawak Dan Nazirah Ayub, gambar lain nanti saya update kemudian yea.

gambar perkahwinan nabil dan nazira

Zira  menerima mas kahwin sebanyak RM300 dan sebentuk cincin bernilai RM5,000 manakala wang hantaran sebanyak RM15,000 serta tujuh dulang hantaran, antarnya adalah duit hantaran, sirih junjung, kasut, “playbook”, alat solek, pewangi dan manakala Nabil pulak menerima sembilan dulang hantaran iaitu coklat, kasut, “PlayStation 3”, I-pad, sejadah, cincin dan sirih junjung.

gambar perkahwinan nabil dan nazira

gambar perkahwinan nabil dan nazira

Untuk majlis resepsi mereka nanti, ianya akan diadakan secara serentak pada ahad ini di I-City Shah Alam yang berkonsepkan “Fairy Tale” dan persandingan dalam taman.

- Tak sabar nak tengok gambar kahwin Nabil dan Nazira yang berkonsepkan “Fairy Tale” ^____^

23 Thoughts on “Gambar Perkahwinan Nabil Raja Lawak Dan Nazirah Ayub

  1. selamat nabil..da tak de gosip2 lagi.
    sukacuka recently posted..Peniaga melayu, hari ini buka kedai esok tutup terusMy Profile

  2. nak tahu rasia lelaki..
    klik disini http://www.kedailelaki.com
    disini jg kdai online lelaki

  3. thnih le..moga brkekalan …

    nabil ni sah2 suke main playstation kan … mcm si tukang komen ni jugok..tp kite ade PS2 jer .. ehh lame xmain la~
    Ummi Hanie recently posted..Wordless Wednesday #16 : Overload tahap gabanMy Profile

  4. kahwin dah nabil rupanya.. :)
    titan recently posted..Komisen kedua dari PakarCoklat.comMy Profile

  5. Wah kawen jugak c Nabil ni. Tahniah kepada mereka berdua.
    hidayati recently posted..Argghhhh!!!! DAPURKU BERTIKUS!!!My Profile

  6. tahniah ats pembinaan masjid nih….huhuhu……tapikan ,lain yg kene peluk dalam tv lain yang di kahwin …huhhuhuh…kesian yang 1 lagi kan…hmmm

  7. wah sweetnyer pengantin..tahniah
    ida yusoff recently posted..LAMAN SOSIAL BUATAN MALAYSIA-NEXTCUBESMy Profile

  8. Gambar Perkahwinan Nabil Raja Lawak Dan Nazirah Ayub http://t.co/fwpwQSsE by @yanmie

  9. baekler tgk depa neh dr wedding yg lagik 1 tuh…hampehz ajer
    akuzle ayu recently posted..Mama Saya Nak Jemput….My Profile

  10. Gambar Perkahwinan Nabil Raja Lawak Dan Nazirah Ayub http://t.co/DMwLhcpE via @yanmie

  11. RT @yanmie Gambar Perkahwinan Nabil Raja Lawak Dan Nazirah Ayub http://t.co/AhEI4L4m

  12. RT @yanmie Gambar Perkahwinan Nabil Raja Lawak Dan Nazirah Ayub http://t.co/Gf19AQVv

  13. Gambar Perkahwinan Nabil Raja Lawak Dan Nazirah Ayub http://t.co/q0E8bbM4 by @yanmie

  14. sekarang hantaran main gadget2 je kan..
    Izwan recently posted..Semakan Keputusan Permohonan Program Ijazah Dalam Negara Tahun 2011 DibukaMy Profile

  15. Gambar Perkahwinan Nabil Raja Lawak Dan Nazirah Ayub http://t.co/chg4UJRH RT @yanmie

  16. 2 kali lafaz?sama macam saya je.hehe :p
    Pacifista recently posted..Kalaulah Aku Menang RM 100,000…My Profile

  17. RT @yanmie Gambar Perkahwinan Nabil Raja Lawak Dan Nazirah Ayub http://t.co/KiIf4x6i

  18. Gambar Perkahwinan Nabil Raja Lawak Dan Nazirah Ayub http://t.co/qaz1IB41 via @yanmie

  19. Gambar Perkahwinan Nabil Raja Lawak Dan Nazirah Ayub http://t.co/7QO8biKg RT: @yanmie

  20. Gambar Perkahwinan Nabil Raja Lawak Dan Nazirah Ayub http://t.co/lQe3LKzj via @yanmie

  21. Nurfarahana Abdul Aziz on October 1, 2011 at 12:34 pm said:

    tahniah nabil !! :)
    Nurfarahana Abdul Aziz recently posted..Pizza ! Pizza !My Profile

  22. nk tgk video perkahwinan mereka nnt, rasanya time nikah pun mesti dia ada buat lawak kot tu yg sampai 2 kali…haha
    ejam recently posted..Lebih JelasMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

Post Navigation