(Gambar) Majlis Perkahwinan Memey Suhaiza Dan Norman Hakim

Salam, wah tahniahlah diucapkan buat Memey Suhaiza dan Norman Hakim, yang baru sahaja sah bergelar sebagai suami isteri dengan sekali lafaz, mereka di nikahkan pada pukul 5.10 petang tadi di Felda Tenggaroh Selatan 1, Gambar Majlis Perkahwinan Memey Suhaiza Dan Norman Hakim akan di update lagi kemudian yea, layan gambar bawah nie, dari cikbulan ^____^.

Gambar perkahwinan memey dan norman hakim

Kredit OhBulan

Pada majlis tersebut, Memey turut menerima mas kahwin berjumlah RM22.50 dan lima dulang hantaran termasuk wang hantaran RM24,000, sistem pengesanan global (GPS), rantai, cincin berlian, kek buah berbentuk beg tangan Gucci, sirih junjung dan al-Quran.

gambar perkahwinan memey dan norman

gambar perkahwinan memey dan norman

gambar perkahwinan memey dan norman

gambar perkahwinan memey dan norman

gambar perkahwinan memey dan norman

gambar perkahwinan memey dan norman

gambar perkahwinan memey dan norman

gambar pelamin memey

Sementara Norman menerima tujuh dulang hantaran daripada Memey iaitu iPad 2, cincin, coklat, buah-buahan, sirih junjung, kek lapis Sarawak dan al-Quran.

Keseluruhan hantaran kedua-dua belah pihak dianggarkan berjumlah RM40,000 yang digubah oleh Iezla Bridal merangkap perunding perkahwinan.

Memey dan Norman kelihatan sama cantik sama padan mengenakan baju pengantin berwarna mengikut kulit rekaan Ezuwan Ismail.

Selain keluarga kedua-dua belah pihak, majlis ini turut dihadiri dan disaksikan oleh 1,000 tetamu termasuk dua anak Norman iaitu Mohamed Danish Hakim,8, dan Marissa Dania Hakim,6.

Menurut Norman, dia akan membawa Memey berbulan madu di Paris dalam masa yang akan ditetapkan kemudian dan seterusnya dijangka ke Mekah untuk mengerjakan umrah pada tahun depan. – Mstar.com.my

Dan pada malam ini, Majlis berinai akan diadakan dirumah Memey, dan besoknya pulak majlis persandingan mereka yang berkonsepkan perkahwinan dalam taman ^___^

 

- Lagi Gambar Kahwin Memey dan Norman akan diupdate semula, terima kasih kepada Cik OhBulan untuk gambar-gambar tersebut, ohbulan best! ^____^

71 thoughts on “(Gambar) Majlis Perkahwinan Memey Suhaiza Dan Norman Hakim

    1. @fyra, kelentir koe too dah gatal sangat ke?aq rase koe kwin ngan norman nie hanya nak memuaskan nafsu ko yg mcm binatang too…wey malu lah sket….aku taw yg koe ni pnah kene rogol ngan sepupu ko mse ko umur 15 tahun…haha ko igt aku xtaw ke ha?

    1. @fyra, taw xpe,time cita ya ade memey aq troz tutup tv.coz aq menyampah tgk pompuan murahan nie berlakon…..eeeebenci nye aku….woi memey asal ko taknak mampus ark?kehadiran ko wt org sensara jea….dasar kene tebuk tupai….

  1. udah2 lh siarkn perkahwinan depa bdua.buat semak je dlm tv t……tntu2 xde org nk tgk.sume dh myampah dgn depa bdua 2.

  2. kesian kat abby.. sm0ge allah m’berikan yg lebih baik utk abby di mase akn dtg.. yg tjadi pasti ade hikmah.. semoga tabah.. kami sentiase meny0kong anda.. utk memey dan norman,allah akan membalas atas ape yg anda lakukan..

  3. pergh!!!! meriah la kononnye.. myampah aku! nak jikah pn wat je la.. ala kadar je.. da la kne tngkp khlwat.. xmalu btol pnye ore.. norman terpaksa nkah dgn memey coz norman sndri wat pecah.. so,norman r kne tnggung… nk ttup malu,wat la cm2 cite.. nk bg statement sgt… adoiii

  4. nanti kita tgk bila dia nak g paris bawak si memek tu.. ntah2 kat perak jer… huhu ader ker duit.. ntah2 wat loan… guna nama memek.. nanti bila dia jumpa bakal bini ketiga biar lah memek lak tanggung hutang tu,…. hahahaha

  5. lupalak nak bg tau semua fan abby.. bila tgk masa lepas akad nikah si jantan kaberet tu kuar air mata siap pandang kamera lak tu… ish nak tunjuk lah air mata buaya huhuhu.. pandai berlakon nak tarik perhatian orang kononnya cinta sejati… uwekkkkkk

  6. muka memey x lawa langsung mcm tin kemek… tak menarik langsung,… bibir lebar mcm mak dia gak… huhu… kecian… korang ni dah malu besar.. kawin ala2 kristian lg… kain mcm kuar washing machine.. hahahah.. nanti aku bg kain buruk kat memek tu tuk tampal bahagian bawah tu… lalalalalalalala

  7. meluat aku tgk…membina istana dr keruntuhan mahligai org lain…ko tgu je la memey oi….sampai bile bertahan perkahwinan tanpa keberkatan….uuuuuuuuwekssss

  8. statement yg ku rasa nak cakap yg memey n norman adalah baik hahhahah bla da article yg ckp “norman n mamek masih rasa kekok” 2 dia saje jew nak cakap coz nak cakap masa dia kena tangkap dulu x de buat pape n baik la kan tp kenapa perlu cakap bda yg remeh cam 2 kalau tak de maksud yg tersirat kan huhuhu pape jew la memek n norman ni c norman 2 buat majlis macam sok nak mati jew hutang abby dah byar ke??/ nafkah anak2 dah bg kew. memek pulak cakap macam bermadu tp tak kesah tp yg pasti nya dia tak bermadu sbb 2 berani keluarkan statement g2 to memek n norman jgn nak menegakkan benang yg basah la k huhuhuhu semua owg panday buat kesimpulan hahahaha

    1. Cara perkenalan snyap2..tup..tup kna tangkap basah…cara kwin grand2 x ikut adat mlyu sgt…bju kwin ditaja non muslim mana pergi keberkatannya ye..Wallahua’lam harap2 bahagia la hingga ke akhir hayat..

    1. biarlh,mereka rasa bahagia buatlh,tapi blum tentu kebahgiaan yng mereka bina tu dh smpurna….bak kata pepath,kita manusia hnya merancng tetapi allah yang menentukn…mngkn memey ingt yng hrta dpt membntunya….daripda kita mngumpt,baik kita diamkn diri sja……mngmpt ada dosa….baik snyp je..OKEY….

  9. tahniah la yeeee…tp sedih dan kesal atas apa yg terjadi. masa kawin ngan abby biasa je..tk de publisiti langsung,tk de sponsor, tk de honeymoon sampai paris..pegi mekah pun tk de (rasanya la kot, tk tau kalu aku silap)la kawin yg ni kemain lg gah nya…walau apa pun utk lebih berkat, norman n memek kena insaf dan mohon maaf pd abby..rasanya mmmg mereka berdua ada hubungan semasa norman masih suami pd abby..wallahuaklam..

  10. hope tak bercerai berai la yerk lagipun setiap apa yang kite lakukan di dunia akan dibalas cash dah tak de tungu akhirat… lagipun kite tak elok merampas kebahagiaan orang lain

  11. hahahahah…btol r pe korng ckp..gps tu gunenyer tok memy ngn norman cari jln pulang ke pangkal jalan..kn selama rini dorng dh jauh tersesat..so kena r gune gps..wawawwaawawwaw….kpda memy gendot ngn norman…thniah r ats kesengsaraan org lain…memy…ALLAH MAHA KAYA..setiap kejahatan kita..ALLAH pasti akan blas kejahatan keatas kita…amin…

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge