Salam, wah tahniahlah diucapkan buat Memey Suhaiza dan Norman Hakim, yang baru sahaja sah bergelar sebagai suami isteri dengan sekali lafaz, mereka di nikahkan pada pukul 5.10 petang tadi di Felda Tenggaroh Selatan 1, Gambar Majlis Perkahwinan Memey Suhaiza Dan Norman Hakim akan di update lagi kemudian yea, layan gambar bawah nie, dari cikbulan ^____^.

Gambar perkahwinan memey dan norman hakim

Kredit OhBulan

Pada majlis tersebut, Memey turut menerima mas kahwin berjumlah RM22.50 dan lima dulang hantaran termasuk wang hantaran RM24,000, sistem pengesanan global (GPS), rantai, cincin berlian, kek buah berbentuk beg tangan Gucci, sirih junjung dan al-Quran.

gambar perkahwinan memey dan norman

gambar perkahwinan memey dan norman

gambar perkahwinan memey dan norman

gambar perkahwinan memey dan norman

gambar perkahwinan memey dan norman

gambar perkahwinan memey dan norman

gambar perkahwinan memey dan norman

gambar pelamin memey

Sementara Norman menerima tujuh dulang hantaran daripada Memey iaitu iPad 2, cincin, coklat, buah-buahan, sirih junjung, kek lapis Sarawak dan al-Quran.

Keseluruhan hantaran kedua-dua belah pihak dianggarkan berjumlah RM40,000 yang digubah oleh Iezla Bridal merangkap perunding perkahwinan.

Memey dan Norman kelihatan sama cantik sama padan mengenakan baju pengantin berwarna mengikut kulit rekaan Ezuwan Ismail.

Selain keluarga kedua-dua belah pihak, majlis ini turut dihadiri dan disaksikan oleh 1,000 tetamu termasuk dua anak Norman iaitu Mohamed Danish Hakim,8, dan Marissa Dania Hakim,6.

Menurut Norman, dia akan membawa Memey berbulan madu di Paris dalam masa yang akan ditetapkan kemudian dan seterusnya dijangka ke Mekah untuk mengerjakan umrah pada tahun depan. – Mstar.com.my

Dan pada malam ini, Majlis berinai akan diadakan dirumah Memey, dan besoknya pulak majlis persandingan mereka yang berkonsepkan perkahwinan dalam taman ^___^

 

- Lagi Gambar Kahwin Memey dan Norman akan diupdate semula, terima kasih kepada Cik OhBulan untuk gambar-gambar tersebut, ohbulan best! ^____^

71 Thoughts on “(Gambar) Majlis Perkahwinan Memey Suhaiza Dan Norman Hakim

  1. bangman on February 2, 2012 at 2:55 pm said:

    Syukur..Alhamdulillah.

  2. bukan main lagi..apa pun tahniah.jangan cerai lagi sudah la ye/
    sukacuka recently posted..Peniaga melayu, hari ini buka kedai esok tutup terusMy Profile

  3. aku benci ko memey………sgt3333

  4. MoGa BeRbAhAgIA HiNggA kE aKhIr HaYaT…^_^:)

  5. bestnya hidup dia…ngeh2,,
    Oh! budu recently posted..Kelantan-Kuala LumpurMy Profile

  6. nak tahu rasia lelaki..
    klik disini http://www.kedailelaki.com
    disini jg kdai online lelaki

  7. semoga berbahagia…..pedulikan cakap org lain….

  8. samph memek on October 30, 2011 at 10:19 pm said:

    udah2 lh siarkn perkahwinan depa bdua.buat semak je dlm tv t……tntu2 xde org nk tgk.sume dh myampah dgn depa bdua 2.

  9. kesian kat abby.. sm0ge allah m’berikan yg lebih baik utk abby di mase akn dtg.. yg tjadi pasti ade hikmah.. semoga tabah.. kami sentiase meny0kong anda.. utk memey dan norman,allah akan membalas atas ape yg anda lakukan..

  10. aku doakan korang bhgie lah ye . ha,, lepas nie tk payah lah nk rembat laki org lagy ea memey . tk malu betul ,

  11. tahniah memey dan norman
    TRIGYY recently posted..(BERITA) Gambar Muammar Gaddafi Mati 20 Oktober 2011My Profile

  12. Anonymous on October 13, 2011 at 6:19 pm said:

    kenapa baju nikah sama mcm dia tunang dulu,…..wawwawawwa,,,,,,,,,kesian aku tengok pompuan nie….

  13. mana nak nampak serinya…awal2 da kna tebuk tupai…kahkahkah

  14. pergh!!!! meriah la kononnye.. myampah aku! nak jikah pn wat je la.. ala kadar je.. da la kne tngkp khlwat.. xmalu btol pnye ore.. norman terpaksa nkah dgn memey coz norman sndri wat pecah.. so,norman r kne tnggung… nk ttup malu,wat la cm2 cite.. nk bg statement sgt… adoiii

  15. fan abby on October 5, 2011 at 11:26 am said:

    nanti kita tgk bila dia nak g paris bawak si memek tu.. ntah2 kat perak jer… huhu ader ker duit.. ntah2 wat loan… guna nama memek.. nanti bila dia jumpa bakal bini ketiga biar lah memek lak tanggung hutang tu,…. hahahaha

  16. fan abby on October 5, 2011 at 11:24 am said:

    lupalak nak bg tau semua fan abby.. bila tgk masa lepas akad nikah si jantan kaberet tu kuar air mata siap pandang kamera lak tu… ish nak tunjuk lah air mata buaya huhuhu.. pandai berlakon nak tarik perhatian orang kononnya cinta sejati… uwekkkkkk

  17. fan abby on October 5, 2011 at 11:21 am said:

    muka memey x lawa langsung mcm tin kemek… tak menarik langsung,… bibir lebar mcm mak dia gak… huhu… kecian… korang ni dah malu besar.. kawin ala2 kristian lg… kain mcm kuar washing machine.. hahahah.. nanti aku bg kain buruk kat memek tu tuk tampal bahagian bawah tu… lalalalalalalala

  18. aku menyampah on October 4, 2011 at 11:27 am said:

    meluat aku tgk…membina istana dr keruntuhan mahligai org lain…ko tgu je la memey oi….sampai bile bertahan perkahwinan tanpa keberkatan….uuuuuuuuwekssss

  19. gelikzzzzzzzzzzzz on October 4, 2011 at 10:29 am said:

    statement yg ku rasa nak cakap yg memey n norman adalah baik hahhahah bla da article yg ckp “norman n mamek masih rasa kekok” 2 dia saje jew nak cakap coz nak cakap masa dia kena tangkap dulu x de buat pape n baik la kan tp kenapa perlu cakap bda yg remeh cam 2 kalau tak de maksud yg tersirat kan huhuhu pape jew la memek n norman ni c norman 2 buat majlis macam sok nak mati jew hutang abby dah byar ke??/ nafkah anak2 dah bg kew. memek pulak cakap macam bermadu tp tak kesah tp yg pasti nya dia tak bermadu sbb 2 berani keluarkan statement g2 to memek n norman jgn nak menegakkan benang yg basah la k huhuhuhu semua owg panday buat kesimpulan hahahaha

  20. x syok tgo nie…..x best langsung…muka hudoh…wah3…

    • Hamba Allah on October 3, 2011 at 4:54 pm said:

      Cara perkenalan snyap2..tup..tup kna tangkap basah…cara kwin grand2 x ikut adat mlyu sgt…bju kwin ditaja non muslim mana pergi keberkatannya ye..Wallahua’lam harap2 bahagia la hingga ke akhir hayat..

  21. nanima on October 2, 2011 at 2:46 pm said:

    xcantik giler memey masa nikah….macam br bangun tdo pun ada…xberseri langsung..!

  22. si singa on October 1, 2011 at 4:08 am said:

    menyampah pulak aku tengok dua ekor ni .

    • hamba allah on October 17, 2011 at 12:41 pm said:

      biarlh,mereka rasa bahagia buatlh,tapi blum tentu kebahgiaan yng mereka bina tu dh smpurna….bak kata pepath,kita manusia hnya merancng tetapi allah yang menentukn…mngkn memey ingt yng hrta dpt membntunya….daripda kita mngumpt,baik kita diamkn diri sja……mngmpt ada dosa….baik snyp je..OKEY….

  23. kcian seyhh..xpe ALLAH MAHA ADIL..sbr ye ABBY

  24. tahniah la yeeee…tp sedih dan kesal atas apa yg terjadi. masa kawin ngan abby biasa je..tk de publisiti langsung,tk de sponsor, tk de honeymoon sampai paris..pegi mekah pun tk de (rasanya la kot, tk tau kalu aku silap)la kawin yg ni kemain lg gah nya…walau apa pun utk lebih berkat, norman n memek kena insaf dan mohon maaf pd abby..rasanya mmmg mereka berdua ada hubungan semasa norman masih suami pd abby..wallahuaklam..

  25. hope tak bercerai berai la yerk lagipun setiap apa yang kite lakukan di dunia akan dibalas cash dah tak de tungu akhirat… lagipun kite tak elok merampas kebahagiaan orang lain

  26. anti_memy&norman on September 26, 2011 at 2:19 pm said:

    hahahahah…btol r pe korng ckp..gps tu gunenyer tok memy ngn norman cari jln pulang ke pangkal jalan..kn selama rini dorng dh jauh tersesat..so kena r gune gps..wawawwaawawwaw….kpda memy gendot ngn norman…thniah r ats kesengsaraan org lain…memy…ALLAH MAHA KAYA..setiap kejahatan kita..ALLAH pasti akan blas kejahatan keatas kita…amin…

  27. bergembira diatas penderitaan orang lain…tahniah..

  28. hadoiiii mmg muke org kg btl mek tu…wawawawawawa

  29. hadoiiii mmg muke kg la mek tu..wawawawawawa..
    xleh blah btl

  30. aizad osman on September 26, 2011 at 1:49 am said:

    dah mcm hantu mekap kau! http://t.co/D66e0VsS

  31. memey kemek on September 25, 2011 at 9:33 am said:

    tak berseri langsung aku tgk gmbo memey kawin…mcm bukan pengantin baru jek…wekkkk!!!!

  32. (Gambar) Majlis Perkahwinan Memey Suhaiza Dan Norman Hakim http://t.co/jQ1aBnPI RT: @yanmie

  33. (Gambar) Majlis Perkahwinan Memey Suhaiza Dan Norman Hakim http://t.co/XAy4LZaG RT: @yanmie

  34. (Gambar) Majlis Perkahwinan Memey Suhaiza Dan Norman Hakim http://t.co/Ress4Im7 by @yanmie

  35. (Gambar) Majlis Perkahwinan Memey Suhaiza Dan Norman Hakim http://t.co/41ZoaPUe RT @yanmie

  36. RT @yanmie (Gambar) Majlis Perkahwinan Memey Suhaiza Dan Norman Hakim http://t.co/Lst9iZ22

  37. (Gambar) Majlis Perkahwinan Memey Suhaiza Dan Norman Hakim http://t.co/kCOw5tDt by @yanmie

  38. RT @yanmie (Gambar) Majlis Perkahwinan Memey Suhaiza Dan Norman Hakim http://t.co/FBjZ6CbH

  39. jangan cerai berai sudah la lepas ni..
    Fakarepain recently posted..PESANAN IKHLAS UNTUK YANG PERASAN BERPENGETAHUAN TINGGIMy Profile

  40. GPS..untuk senang memey balik umh takde la terlajak ke tempat lain…
    ayu recently posted..M.E.R.E.K.AMy Profile

  41. semoga bahagia ke akhir hayat.. AMIN
    sumijelly recently posted..Zaman IT merubah segalanya…….My Profile

  42. poster2 tu digantung mcm nk masuk tmpt mengundi pilihanraya plak :D
    Ekspresi Ruang recently posted..Koleksi Pinggan Mangkuk Warna-Warni: Ada Sesiapa Tahu Di Mana Boleh Beli?My Profile

  43. (Gambar) Majlis Perkahwinan Memey Suhaiza Dan Norman Hakim http://t.co/u20C10az via @yanmie

  44. RT @yanmie -> (Gambar) Majlis Perkahwinan Memey Suhaiza Dan Norman Hakim http://t.co/m81HSYP0

  45. hantaran GPS??ahaks…norman takut memey tak jumpa jalan balik rumah agaknya.. :P
    cikmin recently posted..Wordless Wednesday #13 He did not want to suck milk bottlesMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

Post Navigation