Blog SuperMak


Salam, dikesempatan ini kami sekeluarga ingin mengucapkan selamat menyambut bulan ramadhan al-mubarak kepada semua pembaca blog ini. 1 Ramadhan tahun pertama buat aiman, phewww~ besar sangat dugaan.

20110801-121746.jpg

Semalam bukan main lagi kata nak puasa, kejut sahur tapi tak nak makan, pukul 12 dah bocor, agaknya kalau aiman sahur pagi tadi dia boleh tahan lebih lama kot, takpelah ajar dia slow-slow, insyallah lepas nie dipermudahkan untuknya, Amin.

Sent From My iPad2

28 Thoughts on “1 Ramadhan – Aiman

  1. 1 Ramadhan – Aiman http://twrt.me/cn2n7 via @yanmie

  2. cana pulak gayanya kalau nak ajar danish puasa nanti.. hehe..
    madammondoq recently posted..Buffet Ramadhan 2011 – Shah AlamMy Profile

  3. wahhh, kira ok le tu…. ajar anak-anak dari kecik pose….tengok pulak hari ni camne…
    ata recently posted..Malam pertama Ramadhan 1432HMy Profile

  4. 1 Ramadhan – Aiman http://twrt.me/9cbqp via @yanmie

  5. Xpa… selow2 dia boleh la tu nnti.. :D
    lAl recently posted..Kapal Layar EMAS berharga RM15 billion.My Profile

  6. 1 Ramadhan – Aiman http://twrt.me/mphqw via @yanmie

  7. TeknologiMY on August 2, 2011 at 5:47 am said:

    1 Ramadhan – Aiman http://twrt.me/0cwle via @yanmie

  8. 1 Ramadhan – Aiman http://twrt.me/6e44p via @yanmie

  9. 1 Ramadhan – Aiman http://twrt.me/ngegf via @yanmie

  10. 1 Ramadhan – Aiman http://twrt.me/cic5t via @yanmie

  11. tetiba lak ku tgk aiman comel kat entry nie http://j.mp/ou6I1Q hehehe

  12. tetiba lak ku tgk aiman comel kat entry nie http://j.mp/ou6I1Q hehehe

  13. Anak saya(Abang Koning) kejap-kejap minta kebenaran minum air kerana menurut kefahaman beliau berpuasa hanya menahan makan. :-)
    akubiomed recently posted..Selamat mengerjakan ibadah puasaMy Profile

  14. 1 Ramadhan – Aiman http://twrt.me/illn9 via @yanmie

  15. haha…aiman dapat puasa 6 jam tu sebab tak sahur kak yan.rasanya kalau sahur penuh puasa tu.lepas ni nak kena ajak sahur lagi kak yan…
    ni puasa pertama aiman ke?haziq macam mana?mesti dah terer kan?hehe…
    Pacifista – X recently posted..Pemenang Contest Review Alexa @ Pacifista – XMy Profile

  16. cikmin on August 1, 2011 at 11:26 pm said:

    pelan2 yan..aiman kecik lagi..insya’ALLAH..esok train lagi..balqis td pun ckp “ibu adik rasa mcm nak mati dah ni”..umur 7 tahun dah tu..
    cikmin recently posted..Menu Berbuka Puasa 2011My Profile

  17. baru petang tadi adik aku
    dah minum air.bangun sahur taknak.

    selamat berpuasa.
    Ali ridha recently posted..Tiba bulan Ramadhan 1432HMy Profile

  18. nampak comel posing macam tu..
    rajin-rajin posa tau, nanti mama yan bagi duit raya lebih..
    hehe
    naimulfirdaus recently posted..betulkah tak pakai tudung dijamin neraka?My Profile

  19. puasa yan yok…pagi2 aiman bukak periuk…takpe kak yan…pelan2 ajar anak kecil…

  20. biasalah.. esok kena ingatkan yang sahur tu penting..

  21. aiman minta berbuka ker ibu dia yg goyang tgk anak dia lemah dan layu…hehe
    Twit N View recently posted..Tawaran Istimewa @ServerFreak Sempena Merdeka Dan RayaMy Profile

  22. hehe takpe jangan mengalah kak yan. bocor tu makan pensel ke? hehe gurau je pagi2 Ramadhan ni
    afiq aiman recently posted..Hanya 2 Jam 30 Minit Diperlukan Untuk Tingkatkan Trafik Blog AndaMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

Post Navigation