Jadual Waktu Berbuka Puasa Dan Waktu Imsak 2011

Salam, yeay tak lama lagi Tarikh Melihat Anak Bulan Ramadhan 1432H/2011M, korang dah ganti puasa belum? ha yang belum ganti tu cepat-cepat, jangan buat tak tau je ye, kikiki, semangat betul nak puasa nie, meh nak share ngan korang Jadual Waktu Berbuka Puasa dan Jadual Waktu Imsak 2011.

JADUAL WAKTU IMSAK DAN BERBUKA PUASA TAHUN 1432H / 2011M
BAGI WILAYAH PERSEKUTUAN KUALA LUMPUR DAN PUTRAJAYA

jadual waktu berbuka puasa dan imsak 2011

Untuk senarai penuh jadual waktu berbuka puasa seluruh negeri malaysia, boleh didapati di Anastasyea.com

* Tertakluk Kepada Pengisytiharan Penyimpan Mohor Besar Raja-Raja Malaysia

** Tarikh Melihat Anak Bulan Syawal Tertakluk Kepada Pengisytiharan Penyimpan Mohor Besar Raja-Raja Malaysia
* Tertakluk Kepada Pengisytiharan Penyimpan Mohor Besar Raja-Raja Malaysia
** Tarikh Melihat Anak Bulan Syawal Tertakluk Kepada Pengisytiharan Penyimpan Mohor Besar Raja-Raja Malaysia


Sumber : Muftiwp.gov.my


- Raya balik Sabah, giliran beraya disana, yeayyy!!!

14 Comments on Jadual Waktu Berbuka Puasa Dan Waktu Imsak 2011

  1. Nuratisa yen
    July 27, 2011 at 9:45 pm (3 years ago)

    alah knpe x de jadual untk jhor hee…x sbr tunggu nk puasa heee….OMG nk ry x lmk lagi…saya suka2!!!!!

    Reply
  2. akubiomed
    July 12, 2011 at 11:21 am (3 years ago)

    Puasa dah ganti mana tidak penuh tahun lepas :-)

    Reply
  3. akubiomed
    July 12, 2011 at 11:17 am (3 years ago)

    Jadual Waktu Berbuka Puasa Dan Waktu Imsak 2011 | yanmieonline.com http://t.co/pZEpjpp via @yanmie @akubiomed

    Reply
  4. matjoe
    July 12, 2011 at 8:55 am (3 years ago)

    wah semangat nak balik raya la camtu

    Reply
  5. madammondoq
    July 11, 2011 at 11:32 am (3 years ago)

    huh.. awalnya.. bagus2!! hehe.. dah nak puasa dah.. huhu.. ganti pun sedang giat nak habiskan ni.. hehe..
    madammondoq recently posted..Melbourne City TourMy Profile

    Reply

Leave a Reply

CommentLuv badge