Blog SuperMak


Salam, yeay tak lama lagi Tarikh Melihat Anak Bulan Ramadhan 1432H/2011M, korang dah ganti puasa belum? ha yang belum ganti tu cepat-cepat, jangan buat tak tau je ye, kikiki, semangat betul nak puasa nie, meh nak share ngan korang Jadual Waktu Berbuka Puasa dan Jadual Waktu Imsak 2011.

JADUAL WAKTU IMSAK DAN BERBUKA PUASA TAHUN 1432H / 2011M
BAGI WILAYAH PERSEKUTUAN KUALA LUMPUR DAN PUTRAJAYA

jadual waktu berbuka puasa dan imsak 2011

Untuk senarai penuh jadual waktu berbuka puasa seluruh negeri malaysia, boleh didapati di Anastasyea.com

* Tertakluk Kepada Pengisytiharan Penyimpan Mohor Besar Raja-Raja Malaysia

** Tarikh Melihat Anak Bulan Syawal Tertakluk Kepada Pengisytiharan Penyimpan Mohor Besar Raja-Raja Malaysia
* Tertakluk Kepada Pengisytiharan Penyimpan Mohor Besar Raja-Raja Malaysia
** Tarikh Melihat Anak Bulan Syawal Tertakluk Kepada Pengisytiharan Penyimpan Mohor Besar Raja-Raja Malaysia


Sumber : Muftiwp.gov.my


- Raya balik Sabah, giliran beraya disana, yeayyy!!!

14 Thoughts on “Jadual Waktu Berbuka Puasa Dan Waktu Imsak 2011

  1. Nuratisa yen on July 27, 2011 at 9:45 pm said:

    alah knpe x de jadual untk jhor hee…x sbr tunggu nk puasa heee….OMG nk ry x lmk lagi…saya suka2!!!!!

  2. Puasa dah ganti mana tidak penuh tahun lepas :-)

  3. Jadual Waktu Berbuka Puasa Dan Waktu Imsak 2011 | yanmieonline.com http://t.co/pZEpjpp via @yanmie @akubiomed

  4. wah semangat nak balik raya la camtu

  5. dah nak puasa dah?alhamdulillah,jumpa lagi dengan ko yek ramadhan :)
    Pacifista – X recently posted..Jom Hafal Makna Surah al-FatihahMy Profile

  6. Ikhwan Pauzi on July 11, 2011 at 1:27 pm said:

    tak sabar gilaaaa !!!
    Ikhwan Pauzi recently posted..Mee Maggi Ayam Sempoi.My Profile

  7. it is the real way to get something. thanks for the information.

  8. Dah nak puasa rupanya :D

    anastasyea’s latest post .. Blog anastasyea kena delete !

  9. nak ikut balik beraya sabah ble?hik3…
    eyriqazz recently posted..Perfume Lancome Miracle | Hadiah Buat IsteriMy Profile

  10. kejap2 nak ingat, dah ganti puasa ke belum ye? hehe
    serol recently posted..Saluran media arus perdana cakap lain, saluran alernatif cakap lainMy Profile

  11. huh.. awalnya.. bagus2!! hehe.. dah nak puasa dah.. huhu.. ganti pun sedang giat nak habiskan ni.. hehe..
    madammondoq recently posted..Melbourne City TourMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

Post Navigation