Salam, wah tahniah buat Penyanyi Asmawi Ani atau lebih dikenali dengan nama Mawi, kerana bakal menjadi ayah tidak lama lagi, Mawi mengakui isterinya Nora’Asikin Rahmat atau Ekin kini mengandung selama 7 minggu, setelah berkahwin selama 3 tahun.

ekin mengandung

Sebelum ini Ekin pernah mengalami keguguran anak sebanyak 2 kali, apa pun moga sukses selalu, mudahan dipermudahkan segalanya buat ekin dalam menempuh cabaran selama 9 bulan ini -..-

Ramai yang tak suka dengan pasangan ini, namun bila ada berita gembira macam ini eloklah kita mendoakan yang terbaik buat mereka.

- Saya bukan peminat dan pembenci mereka -..-

21 Thoughts on “Ekin Mengandung – Tahniah Mawi dan Ekin

  1. alhamdulillah, semoga selamat semuanya :) seronok dengar berita ni walaupun bukanlah peminat diorang. tapi kesian lah dah tiga tahun kahwin kan. syukur.
    Rara recently posted..Present from my boyfriend and when he meet my mom for the very first timeMy Profile

  2. Ekin Mengandung – Tahniah Mawi dan Ekin via @yanmie

  3. Azah on July 13, 2011 at 7:31 pm said:

    Ekin Mengandung – Tahniah Mawi dan Ekin via @yanmie

  4. Mesti happy diaorang ni setelah menunggu lama
    Denaihati recently posted..Syaaban dan kelebihannyaMy Profile

  5. xtau lak sbelum ni ekin tu keguguran. semoga zuriat kali ni sihat dan selamat dilahirkan, insyaAllah
    ekspresiruang recently posted..Hotel Kapal Terbang Tergantung Macam Dalam Filem MadagascarMy Profile

  6. Ekin Mengandung – Tahniah Mawi dan Ekin via @yanmie

  7. Gugur 2 kali? Innalillah… Takpe, moga2 kali ini selamat hendaknya :)
    Zida recently posted..Wordless Wednesday – Bila Mesir Sokong BersihMy Profile

  8. Ekin Mengandung – Tahniah Mawi dan Ekin via @yanmie

  9. Ekin Mengandung – Tahniah Mawi dan Ekin via @yanmie

  10. tahniah …moga2 selamat smpai bersalin …
    Ummi Hanie recently posted..Filem Flat 3A nampak seram gilerMy Profile

  11. Alhamdulillah.. moga dapat zuriat yang menyejukkan dunia.
    Cikgu Hairul recently posted..Bestnya Bila Cetak Rompak Dah Berleluasa!My Profile

  12. RT @akustress3: Ekin Mengandung – Tahniah Mawi dan Ekin via @yanmie

  13. Ekin Mengandung – Tahniah Mawi dan Ekin via @yanmie

  14. Ekin Mengandung – Tahniah Mawi dan Ekin via @yanmie

  15. mudah-mudahan kali ni akan berakhir dengan selamat..
    madammondoq recently posted..The Beauty Of MelbourneMy Profile

  16. ni mesti advertorial kakyan dpt dari mawi ni, sbb jadi peminat no 1 die kekeke.

    Apa2, moga semuanya berjalan lancar. Amin
    Affan recently posted..Giveaway: 4 Premium WordPress ThemesMy Profile

  17. Ekin Mengandung – Tahniah Mawi dan Ekin via @yanmie

  18. Ekin Mengandung – Tahniah Mawi dan Ekin via @yanmie

  19. Ekin Mengandung – Tahniah Mawi dan Ekin via @yanmie

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

Post Navigation