Pasar Sabtu Jengka, Pahang

Salam, yuhuuu bersiaran dari kampung di en.hubby di Jengka, Pahang, kebetulan hari nie sabtu ada pasar sabtu, tak taulah orang sini panggil pasar apa, tapi yan panggil pasar sabtu sebab buat hari sabtu..HAHAHA boleh gitu??

pasar sabtu

Memang meriah tengok orang yang berniaga kat sini, banyak betul barang-barang yang dijual, tak kira dari yang sekecik kuman hinggalah sebesar gajah, eh ada ke? hahaha. layan gambar jom!!

pasar sabtu

Kain pasang memang berlambak-lambak kat sini, murah pulak tu -..-

pasar sabtu

Kain tudung, macam2 jenis dan corak ada, murah lagi tu, tak beli pun sebab tudung yang ada pun ada yang tak pernah pakai lagi, hehhee.

pasar sabtu

Kain pasang, beli borong memang dapat murah kat sini, nak tahu ramai orang luar datang sini untuk beli tau.

pasar sabtu

Kerongsang memang cantik dan comel-comel tapi agak mahal -..-

pasar sabtu

Kain Batik dan Kain Pelikat, 6 helai RM60.00 bermakna RM10 je sehelai,  murah kan.

pasar sabtu

Barangan keperluan diri

pasar sabtu

Tak sah kalau tak beli mainan walaupun mainan kat rumah selambak, tapi masih tak puas -..-

- Cuaca kat luar sangat panas -..-

13 thoughts on “Pasar Sabtu Jengka, Pahang

  1. ni bukan ke pasar yg org jengka panggil jengka street..jualan borong ye kak yan,kat kawasan kilang ALPS..klu x salah saya la.mr.hubby pon org jengka jd tau ckit2.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge