Blog SuperMak


Salam semua, untuk makluman besok 8 Mei 2011 merupakan sambutan hari ibu, manalah tau ada yang tak tahu lagi bila hari ibu kan?, hari ibu nie di sambut setiap bulan mei iaitu pada ahad minggu ke dua, bergantung pada sesebuah negara, tapi ianya disambut pada bulan Mei.

kad hari ibu

Kad Ucapan Selamat Hari Ibu dari Aiman dan Haziq

Warkah buat Ibu tercinta, Ibu sekiranya dikau ada dihadapan adik, ingin sekali adik memeluk dan mencium mu ibu, adik rindukan pelukanmu ibu, adik rindu wangianmu ibu, alangkah seronoknya adik-adik yang lain dikampung berpeluang untuk menatap wajahmu dan memelukmu, tapi adik tidak…adik jauh disini, namun ingatan terhadapmu takpernah luntur walau sekali pun, adik harap ibu suka dengan hadiah yang adik bagi kat ibu, mudahan ibu sihat selalu, panjang umur dan murah rezeki, adik sayang ibu!…Selamat Hari Ibu.

Warkah buat Mak Mertua tercinta, selamat hari ibu mak, terima kasih kerana menyayangi diri ini, suami dan anak-anak, mak sangat baik hati, sebab tu kami pun seronok nak balik kampung, mak tidak membeza-bezakan anak menantu mak, mak sayang dengan cucu-cucu mak, seronok bila kita dapat berjumpa, bergelak tawa bersama, masak sama-sama, makan sama-sama, shopping sama-sama, best kan mak…kami doakan mak panjang umur murah rezeki, amin. Dan doakan kami agar dapat memberikan cucu perempuan untuk mak dan ayah, kami tahu itulah yang mak dan ayah inginkan…mudahan dimurahkan rezeki kita kan mak…amin.

Nota Yanmie : Selamat hari ibu buat semua ibu2 di dunia….

 

17 Thoughts on “Selamat Hari Ibu 2011

  1. mera yana on May 11, 2011 at 9:17 pm said:

    SELAMAT HARI IBU KPDA IBU YG ADK SYNG.,,
    JIKA ADK BUAT KESILAPAN TLNG MAAF KN LH ADK.,,, :smile: :razz: :roll: :cry:

  2. mera yana on May 11, 2011 at 9:14 pm said:

    :???: SELAMAT HARI IBU,,adk ucap kan kat IBU…..dan adk ucap kn kpda ibu semo HARga dipanjang kn umur.,,,,,SELA`MAT HARI IB`U.,,,, :razz: :lol: :smile:

  3. rindu anak2…huwaaaaa :mad:
    Kujie recently posted..Kad Ucapan Hari Ibu DIYMy Profile

  4. SELAMAT HARI IBU… :smile:
    syamila recently posted..Ahmad…Jom Tidoooooo…My Profile

  5. zura on May 8, 2011 at 6:35 pm said:

    SELAMAT HARI IBU…
    Slamat mnyambut hari ibu bg semua ibu d luar sana dan tak lpe jge kpd emakku yg tercinta..tak lpe juga kpd kak yan,slamat hari ibu…=)
    pengorbanan n jase ibu kita mmg kita takn mmpu membalasnye even sekali dgn wang ringgit setinggi gunung Kinabalu sekalipun…;)

  6. selamat hari ibu kak yan..
    eiela recently posted..Selamat Hari IbuMy Profile

  7. Anonymous on May 8, 2011 at 2:02 pm said:

    SeLaMaT hArI IbU kPaDa ibU SaYa Yg TrCiNtA.. :lol:

  8. what ever on May 8, 2011 at 1:00 pm said:

    selamat hari ibu tuk semue ibu yg ada di MALAYSIA. :razz:

  9. Selamat hari ibu buat semua ibu-ibu,tak lupa juga buat kak yan
    comel kad ucapan tu :grin:
    wazy recently posted..Minyak Enjin – Apa Yang Harus DiketahuiMy Profile

  10. Alahai cutenya lukisan dari Aiman dan Haziq.. Selamat Hari Ibu untuk kak Yan.. Ceria2 selalu.. :mrgreen:
    Nur recently posted..Video Nabil Menyakat HumairaMy Profile

  11. selamat hari ibu juga…

  12. Yan kena berusaha keras lagi untuk mendapatkan yang perempuan pula.<—yang tukang bagi nasihat pun sama semuanya lelaki. Ha..ha…

    Selamat hari ibu kepada semua

  13. Selamat Hari Ibu 2011 http://bit.ly/klq5LV (via @yanmie)

  14. comel nya kad hari ibu dari anak2.. ;)

    Selamat hari ibu Yan
    kakyong recently posted..Menjejak keyword lagiMy Profile

  15. selamat hari ibu buat yang bergelar ibu tak lupa jugak kakyan ye..
    hehe lukisan tu macam alien dah tapi penuh beerti buat anak-anak
    syahrilhafiz recently posted..Wallpaper Panorama &amp Alam SemulajadiMy Profile

  16. selamat hari ibu kak …..oh adik yer ekeke :oops:
    puanbee recently posted..Ibu Hantu Curi Komputer Kakak !!!My Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

Post Navigation