Osama Bin Laden Dead? – Osama Laden Mati dibunuh

Salam, pagi tadi menjadi topik hangat di twitter bila sahaja terpandangkan tweet dar CNN yang mengatakan khabarnya Osama Bin Laden dilaporkan mati dibunuh di sebuah rumah agam yang terletak di Islamabad.

osama

Barack Obama juga dijangka bakal mengadakan sidang berita berkenaan laporan tersebut, apa pun tak boleh nak komen panjang, kita tunggu kesahihannya.

Lagi berita kematian Osama Bin Laden kat SINI

Nota Yanmie : Kalau betullah Osama bin Laden dah mati, Al-Fatihah untuknya, Amin.

yanmie

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

18 thoughts on “Osama Bin Laden Dead? – Osama Laden Mati dibunuh

  1. (komen2 di atas sy ni)
    bkn tujuan nk mengutuk, tapi camne
    kalau btul2 dye mmperjuangkan islam
    sedangkan anda sme mngtkn beliau tidak wujud,
    tali barut org kafir,
    korang ckp cam tahu je perkara kt dunia ni 😡 .
    ya Allah org islam x mnyokong sesama saudara.
    mereka fitnah sesama sndiri
    adekah mereka tidak sedar akan azab yg bakal menimpa mereka satu hari nnti
    seperti yg berlaku di jepun dan di aceh

  2. kalau setakat tunjuk gambar mayat… muka orang arab lebih kurang sama je… entah samad bin ludin punya gambar…

  3. Memandangkan dollar amerika semakin merudum… maka berita sebegini yang direka reka bole menaikkan sikit nilai dollar.. itu je.

  4. jgn percaye sangat berita dari US, sebab mana tau berita tu cara untuk diorg lemahkan semangat orang islam.

    1. sbg seorg muslim,anda seharusnya mempercayai saudara seIslam….anda tidak mengetahui pkra sbnr,jd seeloknye jgnla mengfitnah n menuduh…

    1. sejak zaman dulu lg,tlh di beritahu bhwa org kafir akn cbe sedaya upaya mrka utk mnjatuhkn org Islam…meracuni fikiran org Islam…. di dalam fikiran mrka,sntiase mmkirkn cara mnjatuhkan Islam..

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge