Gambar Perkahwinan Salih Yaacob dan Emi (Isteri Ke ke 4)

Salam, wah tahniahlah buat pelakon, pelawak dan penyampai radio sinar.fm kerana telah melangsungkan perkahwinan kali ke 4 beliau bersama pasangannya iaitu Samihah Sheikh Ali atau panggilan mesranya Emi. Layan jom Gambar Perkahwinan Salih Yaacob dan Emi (Isteri Ke ke 4).

Emi menerima Mas Kahwin sebanyak RM 23 dan Wang hantaran sebanyak 25 ribu dari Salih Yaakob, layan Gambar Perkahwinan Salih Yaacob dan Emi Isteri ke 4 beliau.

[nggallery id=1]

Sumber : Yanghangat.com

Nota Yanmie : Tahniah!, ehem….dah cukup kuota~

25 Comments on Gambar Perkahwinan Salih Yaacob dan Emi (Isteri Ke ke 4)

  1. Ummi Hanie
    November 16, 2011 at 5:07 pm (3 years ago)

    thniah salleh n new wife .. moga adil n saksama la yer … :p

    Reply
  2. zu
    August 20, 2011 at 6:08 pm (3 years ago)

    kalau ikut sunnah nabi,nape x cr mak2 janda yg ssh untuk buat bini.leh tlg ringankan beban mereka.ini,semuanya cr yg bergetah n berduit.tul x?

    Reply
  3. zamzuri b sulaiman
    June 20, 2011 at 12:09 pm (3 years ago)

    :sad: hahahahaha ini sudah bagus cita pasal kwin hahahaha cm nk kwin gak huhuhuhu

    Reply
  4. ujana
    June 18, 2011 at 6:10 pm (3 years ago)

    apa yg heboh sgt kawin 4…ada duit bagi sama rata..beres. xde siapa nak bising kalau makan pakai, duit rumah kereta ada. Kita tidak boleh kata hebat. Yang hebat mesti suami yg hebat sebagai ketua keluarga ikut sunnah nabi..sedangkan dia tidak dapat membimbing keluarga..kalau kita tengok dlm gambar semasa percutian dibeijing, isgterinya macam jantan, anak2 tidak tutup aurat. Dari segi lahiriah memang nampak hebat. Kita renung firman Allah dalm ayat at-taharim 66:6 yg bermaksud: Hai orang-orang yang beriman, peliharalah dirimu dan keluargamu dari api neraka yang bahan bakarnya adalah manusia dan batu; penjaganya malaikat malaikat yang kasar, yang keras, yang tidak mendurhakai Allah terhadap apa yang diperintahkan-Nya kepada mereka dan selalu mengerjakan apa yang diperintahkan….

    Reply
  5. amri
    June 9, 2011 at 10:25 am (3 years ago)

    Tahniah kepada Salleh Yaacob,

    tetapi agak kesian juga kepada isteri keempat,

    sebab dia masih muda, lagi 10 tahun masih bergetah tetapi

    suaminya sudah 60, secara logiknya lagi 10 tahun suaminya dah tak terdaya nak layan keperluan sex muda
    jadi nampaknya bakal merana laa kamu

    Reply
  6. johore
    June 7, 2011 at 10:42 am (3 years ago)

    Tahniah… ‘bina masjid negara’..Harimau Malaya, the winner is SY..

    Reply
  7. Anonymous
    June 2, 2011 at 10:51 pm (3 years ago)

    harap ada anak yang masuk universiti. baru kelas.

    Reply
  8. nasslimdiet2
    June 1, 2011 at 4:25 pm (3 years ago)

    tahniah kepada salleh yaacob. semoga bahagia semua isteri-isterinya.

    lawa juga isterinya tu :smile:
    nasslimdiet2 recently posted..Risiko KegemukanMy Profile

    Reply
  9. rolanmaran
    June 1, 2011 at 11:07 am (3 years ago)

    Bagi aku poligami ni bagus, aku setuju poligami, memang benar kuota lelaki 4, yang penting niat seseorang. Mengapa tak dia kahwin dengan anakdara tua yang masih ramai di luar sana – itu niat yang baik. Mengapa tak dia kahwin dengan janda-janda (ibu tunggal), membantu persekolahan anak-anak nya – itu niat yang mulia. Mengapa tak dia kahwin dengan orang susah atau miskin , masih ramai lagi dikampung-kampung – dengan niat untuk membantu tahap ekonomi mereka. Mengapa tak dia kahwin dengan orang kurang upaya, mereka juga mampu melahirkan anak – itu niat ikhlas dan luhur. Rujuk kepada Nabi S.A.W. , beliau berpoligami kerana apa dan level beliau tinggi. Anda di luar sana cerdik pandai , boleh rujuk sendiri , baca kisah nabi dan yang penting baca terjemahan alquran. Apa matlamat dan tujuan manusia di muka bumi ini.

    Reply
    • budak baik
      June 1, 2011 at 8:07 pm (3 years ago)

      :sad: i agree with your statement

      Reply
      • ujana
        June 19, 2011 at 12:11 am (3 years ago)

        setuju 101%..duniawi semata2..kalau kahwin ramai makin menambahkan dosa..anak isteri tidak menutup aurat dibiarkan..isteri berpakaian lelaki dibangga2kan…suruh permpuan bukan muhrim memegang muka..seolah2 bangga..langgar hukum2 Allah..

        Reply
      • zu
        August 20, 2011 at 6:14 pm (3 years ago)

        @budak baik, setuju sgt2…apalah,org2 kt luar banggakn sgt SY nih??????????

        Reply
    • bunga
      June 2, 2011 at 4:08 pm (3 years ago)

      sy stuju ngan awk…

      Reply
  10. emy
    May 31, 2011 at 5:05 pm (3 years ago)

    :?: go mak neng go

    Reply

Leave a Reply

CommentLuv badge