Salam, wah tahniahlah buat pelakon, pelawak dan penyampai radio sinar.fm kerana telah melangsungkan perkahwinan kali ke 4 beliau bersama pasangannya iaitu Samihah Sheikh Ali atau panggilan mesranya Emi. Layan jom Gambar Perkahwinan Salih Yaacob dan Emi (Isteri Ke ke 4).

Emi menerima Mas Kahwin sebanyak RM 23 dan Wang hantaran sebanyak 25 ribu dari Salih Yaakob, layan Gambar Perkahwinan Salih Yaacob dan Emi Isteri ke 4 beliau.

[nggallery id=1]

Sumber : Yanghangat.com

Nota Yanmie : Tahniah!, ehem….dah cukup kuota~

25 Thoughts on “Gambar Perkahwinan Salih Yaacob dan Emi (Isteri Ke ke 4)

  1. ada rezeki lebih..tak salah untuk diagihkan..
    sukacuka recently posted..Peniaga melayu, hari ini buka kedai esok tutup terusMy Profile

  2. Semoga Salih Yaacob dan Emi menjadi keluarga Sakinah Mawaddah wa Rahmah
    Kusen Aluminium recently posted..Kusen Aluminium Rumah KemanggisanMy Profile

  3. nak tahu rasia lelaki..
    klik disini http://www.kedailelaki.com
    disini jg kdai online lelaki

  4. thniah salleh n new wife .. moga adil n saksama la yer … :p

  5. kalau ikut sunnah nabi,nape x cr mak2 janda yg ssh untuk buat bini.leh tlg ringankan beban mereka.ini,semuanya cr yg bergetah n berduit.tul x?

  6. kwin 4 bleh,tngjwab jgn lupa beb,cayala sy

  7. zamzuri b sulaiman on June 20, 2011 at 12:09 pm said:

    :sad: hahahahaha ini sudah bagus cita pasal kwin hahahaha cm nk kwin gak huhuhuhu

  8. ujana on June 18, 2011 at 6:10 pm said:

    apa yg heboh sgt kawin 4…ada duit bagi sama rata..beres. xde siapa nak bising kalau makan pakai, duit rumah kereta ada. Kita tidak boleh kata hebat. Yang hebat mesti suami yg hebat sebagai ketua keluarga ikut sunnah nabi..sedangkan dia tidak dapat membimbing keluarga..kalau kita tengok dlm gambar semasa percutian dibeijing, isgterinya macam jantan, anak2 tidak tutup aurat. Dari segi lahiriah memang nampak hebat. Kita renung firman Allah dalm ayat at-taharim 66:6 yg bermaksud: Hai orang-orang yang beriman, peliharalah dirimu dan keluargamu dari api neraka yang bahan bakarnya adalah manusia dan batu; penjaganya malaikat malaikat yang kasar, yang keras, yang tidak mendurhakai Allah terhadap apa yang diperintahkan-Nya kepada mereka dan selalu mengerjakan apa yang diperintahkan….

  9. amri on June 9, 2011 at 10:25 am said:

    Tahniah kepada Salleh Yaacob,

    tetapi agak kesian juga kepada isteri keempat,

    sebab dia masih muda, lagi 10 tahun masih bergetah tetapi

    suaminya sudah 60, secara logiknya lagi 10 tahun suaminya dah tak terdaya nak layan keperluan sex muda
    jadi nampaknya bakal merana laa kamu

  10. johore on June 7, 2011 at 10:42 am said:

    Tahniah… ‘bina masjid negara’..Harimau Malaya, the winner is SY..

  11. Anonymous on June 2, 2011 at 10:51 pm said:

    harap ada anak yang masuk universiti. baru kelas.

  12. tahniah kepada salleh yaacob. semoga bahagia semua isteri-isterinya.

    lawa juga isterinya tu :smile:
    nasslimdiet2 recently posted..Risiko KegemukanMy Profile

  13. rolanmaran on June 1, 2011 at 11:07 am said:

    Bagi aku poligami ni bagus, aku setuju poligami, memang benar kuota lelaki 4, yang penting niat seseorang. Mengapa tak dia kahwin dengan anakdara tua yang masih ramai di luar sana – itu niat yang baik. Mengapa tak dia kahwin dengan janda-janda (ibu tunggal), membantu persekolahan anak-anak nya – itu niat yang mulia. Mengapa tak dia kahwin dengan orang susah atau miskin , masih ramai lagi dikampung-kampung – dengan niat untuk membantu tahap ekonomi mereka. Mengapa tak dia kahwin dengan orang kurang upaya, mereka juga mampu melahirkan anak – itu niat ikhlas dan luhur. Rujuk kepada Nabi S.A.W. , beliau berpoligami kerana apa dan level beliau tinggi. Anda di luar sana cerdik pandai , boleh rujuk sendiri , baca kisah nabi dan yang penting baca terjemahan alquran. Apa matlamat dan tujuan manusia di muka bumi ini.

  14. Antupc on May 31, 2011 at 10:23 pm said:

    perghh lawa la bini salleh yaacob yg ke 4 ni.. huhu frust plak aku tgk wakakaka
    Antupc recently posted..E-Manage MySchool 702 SQL Injection VulnerabilityMy Profile

  15. semoga bertambah zuriat pakcik SY…hehe
    Twit N View recently posted..@Tenaga-Nasional Perkenalkan @TNBbuzz Untuk Menjawab Pertanyaan Tentang Tarif BaruMy Profile

  16. :?: go mak neng go

  17. Gambar Perkahwinan Salih Yaacob dan Emi (Isteri Ke ke 4) http://bit.ly/iBzJlG (via @yanmie)

  18. Salleh Yaakob layak digelar lelaki idaman Malaya :cool:
    ekspresiruang recently posted..Tips Buat Menteri Sebelum Umum Kenaikan Harga MinyakMy Profile

  19. Tahniah kepada Salleh Yaacob.
    Semoga bahagia hingga ke syurga…. ;)
    Sabahan Bloggers Club recently posted..Join my sabah vacation contestMy Profile

  20. adui..kawen lagi.hahhaaaa..number four!
    suarapeople recently posted..Salma Juara Mentor 5 – Keputusan Final Mentor 5My Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

Post Navigation