Gambar Bakal Isteri Baru ke Empat (4) Salih Yaacob

Salam, wah tahniahlah diucapkan buat Pelakon, Pelawak dan juga DJ Radio Sinar Fm iaitu Salih Yaacob yang akan bernikah lagi seorang, ini menjadikkannya akan mempunyai 4 orang isteri. Untuk ¬†Gambar Bakal Isteri Baru ke 4 Salih Yaacob scroll kebawah yea…

gambar isteri salih yaacob

Bukan senang nak bergambar macam gambar diorang kat atas tu, hehe. nampak bahagia sangat!. Tabik spring kat Salih Yaacob dan isteri-isteri beliau. Pastinya ramai lelaki diluar sana cemburu dengan Salih Yaakob nie, hehe.

emi bakal isteri salih yaacob

Gambar nie pulak gambar bakal isteri ke empat Salih Yaacob, cantik manis orangnya, bernama Emi, umur 24 tahun, muda lagi tu. Pada Emi, dia mengakui daya tarikan yang terdapat pada diri Salib Yaacob membuatkan dirinya tertambat.

Majlis perkahwinan Emi dan Salih Yaacob dijangka akan dilangsungkan selepas Hari Raya Aidilfitri, ini kerana Salih Yaacob agak sibuk dengan kariernya disamping menyelesaikan beberapa urusan mahkamah untuk berpoligami.

Kredit : Yanghangat.com

Nota Yanmie : Suka tengok gambar Salih Yaacob bersama isteri-isterinya~

 

22 Comments on Gambar Bakal Isteri Baru ke Empat (4) Salih Yaacob

  1. Jai baracuda
    June 24, 2011 at 11:56 pm (3 years ago)

    Nafsu kuat….

    Reply
  2. taritirana80@yahoo.com
    June 16, 2011 at 3:34 pm (3 years ago)

    kalau jujur dihati sampai bila pun hidup bermadu ni aman.sbab,,tentu dia bagi tau yang dia sudah berrumah tangga.so bila sesaoarang perempuan tu terima lamaran nya apa yang nk dikesal kan.salam buat abg saleh.

    Reply
  3. nan m1
    June 1, 2011 at 4:28 pm (3 years ago)

    salam…memang best abg leh..kalau buleh sya x mau byk…nak tya mcmmana nak buat bini x marah dalam aperr bab pun……sah clear….

    Reply
  4. ros
    June 1, 2011 at 9:37 am (3 years ago)

    ala di kawin ikut nafsu jer..mata keranjang memang mcm tu
    lepas ni kalau jumpe yang baru..alamatnye menjada la salah sorang dari 4 isteri tu…huhu

    Reply
  5. meksu
    May 26, 2011 at 4:55 pm (3 years ago)

    petang ni br berpeluang tgk video bakal isteri saleh yaacob..terkejut jgk..sbb budak ni mcm ku kenal,rupanya junior time duk uitm dulu.huhu.

    Reply
  6. Dahlia
    May 21, 2011 at 9:59 pm (3 years ago)

    Pada saya ini bukan sunnah … Kalau nak ikut sunnah Rasulullah, kawinlah dgn nenek2 atau janda2 … dlm ramai isteri baginda hanya seorg saja yg gadis.

    Reply
    • Anonymous
      June 24, 2011 at 11:54 pm (3 years ago)

      btl

      Reply
  7. zad
    May 16, 2011 at 10:13 am (3 years ago)

    kayu manis dicampak mari
    di tepi titi makan tauhu
    manis senyum nampak berseri
    dalam hati sape yang tahu

    Reply
  8. srthw 6u
    May 15, 2011 at 8:39 pm (3 years ago)

    ewghpiueht[45 he5eho[yter[ohj bohe[ohte4iut-w40 i5ydfh[43hyhv d

    Reply
  9. srthw 6u
    May 15, 2011 at 8:39 pm (3 years ago)

    ghwsdflsuyrbt;ihjb 4

    Reply
  10. Pak Dogol
    May 14, 2011 at 1:02 pm (3 years ago)

    Kalo saya dah lama patah pinggang…bayangkan sebulan ada 4 jumaat dan kita ada 4 isteri..cuba dikalikan..

    Reply
  11. Ismet
    May 14, 2011 at 12:59 pm (3 years ago)

    Ala apa nak heran kalo lelaki hobinya suka mengoda wanita kot manapun dia akan cari sampai dapat..cuba cari macam nabi buat poligami dengan wanita yang lebih tua walau umurnya 25 tahun tapi cari janda umur 45 tahun…

    Reply
  12. Ismet
    May 14, 2011 at 12:54 pm (3 years ago)

    Isteri 4 belum dikatakan hebat lagi bang sebab ramai dah ada kat negara kita termasuk saya..Di Nageria lagi hebat ada seorang bomoh nama Bello umur 84 tahun beliau ada 104 isteri dan 185 anak..

    Reply
  13. princesseryna
    May 13, 2011 at 4:03 pm (3 years ago)

    lawa laaa emi tuh…… ku sbg sorang pompuan pun merasakan dia sgt lawa…..
    princesseryna recently posted..123My Profile

    Reply
  14. cikmin
    May 13, 2011 at 3:14 pm (3 years ago)

    yan sanggup tak? :P

    Reply
    • cikmin
      May 13, 2011 at 3:16 pm (3 years ago)

      kalau akak…owh tak rela…mmg kompem tak merasa payung emas… :P

      Reply
    • yanmie
      May 13, 2011 at 3:16 pm (3 years ago)

      tak terfikir sampai ke situ, so xde jawapan :lol:

      Reply
      • lAl
        May 13, 2011 at 9:09 am (3 years ago)

        sentap!!ahahaha…
        ini dinamakan rezki.. :mrgreen:
        lAl recently posted..Hari Guru 2011My Profile

        Reply

Leave a Reply

CommentLuv badge