Blog SuperMak


Salam, wah tahniahlah diucapkan buat Pelakon, Pelawak dan juga DJ Radio Sinar Fm iaitu Salih Yaacob yang akan bernikah lagi seorang, ini menjadikkannya akan mempunyai 4 orang isteri. Untuk ¬†Gambar Bakal Isteri Baru ke 4 Salih Yaacob scroll kebawah yea…

gambar isteri salih yaacob

Bukan senang nak bergambar macam gambar diorang kat atas tu, hehe. nampak bahagia sangat!. Tabik spring kat Salih Yaacob dan isteri-isteri beliau. Pastinya ramai lelaki diluar sana cemburu dengan Salih Yaakob nie, hehe.

emi bakal isteri salih yaacob

Gambar nie pulak gambar bakal isteri ke empat Salih Yaacob, cantik manis orangnya, bernama Emi, umur 24 tahun, muda lagi tu. Pada Emi, dia mengakui daya tarikan yang terdapat pada diri Salib Yaacob membuatkan dirinya tertambat.

Majlis perkahwinan Emi dan Salih Yaacob dijangka akan dilangsungkan selepas Hari Raya Aidilfitri, ini kerana Salih Yaacob agak sibuk dengan kariernya disamping menyelesaikan beberapa urusan mahkamah untuk berpoligami.

Kredit : Yanghangat.com

Nota Yanmie : Suka tengok gambar Salih Yaacob bersama isteri-isterinya~

 

22 Thoughts on “Gambar Bakal Isteri Baru ke Empat (4) Salih Yaacob

  1. Jai baracuda on June 24, 2011 at 11:56 pm said:

    Nafsu kuat….

  2. taritirana80@yahoo.com on June 16, 2011 at 3:34 pm said:

    kalau jujur dihati sampai bila pun hidup bermadu ni aman.sbab,,tentu dia bagi tau yang dia sudah berrumah tangga.so bila sesaoarang perempuan tu terima lamaran nya apa yang nk dikesal kan.salam buat abg saleh.

  3. nan m1 on June 1, 2011 at 4:28 pm said:

    salam…memang best abg leh..kalau buleh sya x mau byk…nak tya mcmmana nak buat bini x marah dalam aperr bab pun……sah clear….

  4. ala di kawin ikut nafsu jer..mata keranjang memang mcm tu
    lepas ni kalau jumpe yang baru..alamatnye menjada la salah sorang dari 4 isteri tu…huhu

  5. meksu on May 26, 2011 at 4:55 pm said:

    petang ni br berpeluang tgk video bakal isteri saleh yaacob..terkejut jgk..sbb budak ni mcm ku kenal,rupanya junior time duk uitm dulu.huhu.

  6. Dahlia on May 21, 2011 at 9:59 pm said:

    Pada saya ini bukan sunnah … Kalau nak ikut sunnah Rasulullah, kawinlah dgn nenek2 atau janda2 … dlm ramai isteri baginda hanya seorg saja yg gadis.

  7. kayu manis dicampak mari
    di tepi titi makan tauhu
    manis senyum nampak berseri
    dalam hati sape yang tahu

  8. srthw 6u on May 15, 2011 at 8:39 pm said:

    ewghpiueht[45 he5eho[yter[ohj bohe[ohte4iut-w40 i5ydfh[43hyhv d

  9. srthw 6u on May 15, 2011 at 8:39 pm said:

    ghwsdflsuyrbt;ihjb 4

  10. Kalo saya dah lama patah pinggang…bayangkan sebulan ada 4 jumaat dan kita ada 4 isteri..cuba dikalikan..

  11. Ala apa nak heran kalo lelaki hobinya suka mengoda wanita kot manapun dia akan cari sampai dapat..cuba cari macam nabi buat poligami dengan wanita yang lebih tua walau umurnya 25 tahun tapi cari janda umur 45 tahun…

  12. Isteri 4 belum dikatakan hebat lagi bang sebab ramai dah ada kat negara kita termasuk saya..Di Nageria lagi hebat ada seorang bomoh nama Bello umur 84 tahun beliau ada 104 isteri dan 185 anak..

  13. hebat tol salih yaacob nihhh.. :twisted:
    titan recently posted..Komisen ke 74 dari TNXMy Profile

  14. lawa laaa emi tuh…… ku sbg sorang pompuan pun merasakan dia sgt lawa…..
    princesseryna recently posted..123My Profile

  15. cikmin on May 13, 2011 at 3:14 pm said:

    yan sanggup tak? :P

  16. riuh ek bakal isteri ke4 salih yakob ni..memang dia ni jadi mentor pada sape2 nak kawen lagi..hehe
    wanmus recently posted..Tak Adil Petrol Di Gua Musang Lebih MURAH!My Profile

  17. tabik spring kt bang leh! hehe :lol:
    ekspresiruang recently posted..iDoormat Fenomena Terbaru Buat Apple ManiaMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

Post Navigation