Blog SuperMak


Salam semua, hari nie bermulanya hari penentuan bagi Negeri Sarawak, siapakah bakal menerajui negeri tersebut, semuanya di tangan pengundi, Keputusan Pilihanraya DUN Sarawak 2011 dijangka pengumuman awalnya pada pukul 8.00 malam dan turut dijangka akan selesai pada pukul 11.00 malam ini.

sarawak

Seramai 213 orang calon yang bertanding bagi merebut 71 kerusi Dewan Undangan Negeri Sarawak yang dipertandingkan kali ini. Pertandingan kali ini tetap berlangsung di antara BN dan Pakatan rakyat walau terdapat pelbagai parti pembangkang dan calon bebas yang mengambil bahagian.

Peluang untuk anda memiliki iPad2 klik SINI


Keputusan Rasmi Pilihanraya DUN Sarawak 2011


BN memenangi 55 kerusi, DAP (12), PKR (3) dan Bebas (1)

1. N.32 BUKIT SABAN

SNAP 641 HILANG DEPOSIT
PKR 1,125
BN 3899 MENANG
MAJORITI : 2,774
.
2. N.55 KATIBAS

BN 3326 MENANG
SNAP 897
PKR 1,070
MAJORITI : 2,256
.
3. N.37 DARO

BN 3867 MENANG
PKR 475 HILANG DEPOSIT
BEBAS 670
BEBAS 129 HILANG DEPOSIT
MAJORITI : 3,197

4. N.70 BA`KELALAN
PKR 2505 MENANG
BN 2,032
MAJORITI : 473

5. N.38 JEMORENG
BEBAS 77 HILANG DEPOSIT
BEBAS 1,579
BN 4505 MENANG
MAJORITI : 2,926

6. N.56 BALEH
BN 5242 MENANG
PKR 1,344
MAJORITI : 3,898

7. N.24 BETING MARO
BN 3069 MENANG
PAS 2,678
MAJORITI : 391

8. N.57 BELAGA
SNAP 368 HILANG DEPOSIT
BEBAS 27 HILANG DEPOSIT
PKR 1,046
BEBAS 94 HILANG DEPOSIT
BEBAS 330 HILANG DEPOSIT
BN 3974 MENANG
MAJORITI : 2,928

9. N.69 BATU DANAU
PKR 1,348
SNAP 140 HILANG DEPOSIT
BN 3667 MENANG
MAJORITI : 2,319

10. N.21 SIMUNJAN
BN 5465 MENANG
PKR 1,417
BEBAS 179 HILANG DEPOSIT
PCM 237 HILANG DEPOSIT
MAJORITI : 4,048

11. N.44 MACHAN
SNAP 338 HILANG DEPOSIT
PCM 696 HILANG DEPOSIT
BN 3683 MENANG
PKR 2,054
MAJORITI : 1,629
.
12. N.35 BELAWAI
PKR 618 HILANG DEPOSIT
BEBAS 133 HILANG DEPOSIT
BN 5164 MENANG
MAJORITI : 4,546
.
13. N.34 KRIAN
SNAP 216 HILANG DEPOSIT
BN 3,088
BEBAS 125 HILANG DEPOSIT
PKR 5178 MENANG
MAJORITI : 2,090
.
14. N.41 PAKAN
BN 3938 MENANG
SNAP 2,741
MAJORITI
.
15. N.47 BAWANG ASSAN
DAP 5,508
BN 7316 MENANG
MAJORITI : 1,808

16. N.71 BUKIT SARI
BN 6018 MENANG
PKR 955
MAJORITI : 5,063

17. N.18 TEBEDU
BEBAS 260 HILANG DEPOSIT
BN 6196 MENANG
PKR 2,130
SNAP 468 HILANG DEPOSIT
MAJORITI : 4,066

18. N.42 MELUAN
PKR 2,973
BN 4615 MENANG
SNAP 312 HILANG DEPOSIT
MAJORITI : 1,642

19. N.1 OPAR
SNAP 674 HILANG DEPOSIT
BEBAS 475 HILANG DEPOSIT
PKR 1,354
BN 3360 MENANG
MAJORITI : 2,006

20. N.25 BALAI RINGIN
PKR 1,260
BN 4145 MENANG
SNAP 765 HILANG DEPOSIT
PCM 126 HILANG DEPOSIT
BEBAS 85 HILANG DEPOSIT
BEBAS 32 HILANG DEPOSIT
MAJORITI : 2,885

21. N.31 LAYAR
SNAP 183 HILANG DEPOSIT
PKR 1,787
BEBAS 170 HILANG DEPOSIT
BN 3703 MENANG
MAJORITI : 1,916

22. N.20 SADONG JAYA
BN 4008 MENANG
BEBAS 402 HILANG DEPOSIT
PAS 1,074
MAJORITI : 2,934

23. N.12 KOTA SENTOSA
DAP 12594 MENANG
BN 7,770
MAJORITI : 4,824

24. N.27 SIMANGGANG
DAP 2,311
BN 4758 MENANG
MAJORITI : 2,447

25. N.36 SEMOP
BN 4814 MENANG
PKR 564 HILANG DEPOSIT
BEBAS 419 HILANG DEPOSIT
MAJORITI : 4,250

26. N.15 MUARA TUANG
BN 11039 MENANG
PAS 3,196
MAJORITI : 7,843

27. N.45 BUKIT ASSEK
BEBAS 180 HILANG DEPOSIT
BN 4,700
DAP 13527 MENANG
MAJORITI : 8,827

28. N.17 TARAT
SNAP 567 HILANG DEPOSIT
BN 6287 MENANG
PKR 4,292
MAJORITI : 1,995

29. N.3 TANJUNG DATU
BN 4218 MENANG
BEBAS 215 HILANG DEPOSIT
PAS 1,002
MAJORITI : 3,216

30. N.6 TUPONG
BN 8304 MENANG
PKR 3,753
MAJORITI : 4,551

31. N.9 PADUNGAN
BEBAS 439 HILANG DEPOSIT
DAP 11957 MENANG
BN 4,073
MAJORITI : 7,884

32. N.33 KALAKA
BEBAS 1,665
BN 6835 MENANG
PKR 1,511
MAJORITI : 5,170

33. N.51 BALINGIAN
PKR 871 HILANG DEPOSIT
BN 6210 MENANG
BEBAS 1,056
MAJORITI : 5,154

34. N.63 PIASAU
DAP 5998 MENANG
BN 4,408
MAJORITI : 1,590

35. N.5 DEMAK LAUT
BN 5522 MENANG
PKR 1,770
MAJORITI : 3,752

36. N.11 BATU LINTANG
BN 4,854
PKR 13235 MENANG
BEBAS 290 HILANG DEPOSIT
MAJORITI : 8,381

37. N.29 BATANG AIR
PKR 1,719
BN 4460 MENANG
MAJORITI : 2,741

38. N.50 DALAT
BN 6288 MENANG
PKR 1,298
BEBAS 257 HILANG DEPOSIT
MAJORITI : 4,990

39. N.22 SEBUYAU
BEBAS 67 HILANG DEPOSIT
PAS 1,769
BN 4045 MENANG
MAJORITI : 2,276

40. N.4 PANTAI DAMAI
BEBAS 111 HILANG DEPOSIT
BN 7425 MENANG
PKR 2,354
MAJORITI : 5,071

41. N.7 SAMARIANG
BN 8008 MENANG
PKR 2,577
MAJORITI : 5,431

42. N.10 PENDING
BN 6,780
DAP 14375 MENANG
MAJORITI : 7,595

43. N.13 BATU KAWAH
DAP 7439 MENANG
BN 6,896
MAJORITI : 543

44. N.19 KEDUP
PKR 4,211
BN 6476 MENANG
BEBAS 397 HILANG DEPOSIT
SNAP 666 HILANG DEPOSIT
MAJORITI : 2,265

45. N.28 ENGKILILI
BN 4928 MENANG
BEBAS 414 HILANG DEPOSIT
SNAP 393 HILANG DEPOSIT
PKR 1,121
MAJORITI : 3,807

46. N.40 MERADONG
BN 4,197
DAP 6884 MENANG
MAJORITI : 2,687

47. N.43 NGEMAH
BN 2361 MENANG
BEBAS 278 HILANG DEPOSIT
PCM 1,366
SNAP 577 HILANG DEPOSIT
PKR 650 HILANG DEPOSIT
MAJORITI : 995

48. N.49 NANGKA
BN 7710 MENANG
PKR 2,408
MAJORITI : 5,302

49. N.52 TAMIN
BN 4998 MENANG
PKR 3,706
MAJORITI : 1,292

50. N.58 JEPAK
SNAP 433 HILANG DEPOSIT
PKR 2,342
BN 5470 MENANG
BEBAS 477 HILANG DEPOSIT
BEBAS 89 HILANG DEPOSIT
MAJORITI : 3,128

51. N.61 BEKENU
BN 4946 MENANG
PCM 284 HILANG DEPOSIT
SNAP 570 HILANG DEPOSIT
PKR 1,232
MAJORITI : 3,714

52. N.64 PUJUT
BN 5,271
DAP 9120 MENANG
MAJORITI : 3,849

53. N.67 TELANG USAN
PKR 2,752
SNAP 705 HILANG DEPOSIT
BEBAS 623 HILANG DEPOSIT
BN 3597 MENANG
MAJORITI : 845

54. N.2 TASIK BIRU
BN 5829 MENANG
SNAP 825 HILANG DEPOSIT
PKR 3,757
MAJORITI : 2,072

55. N.8 SATOK
BN 4691 MENANG
PKR 1,891
MAJORITI : 2,800

56. N.14 ASAJAYA
BN 7597 MENANG
PKR 3,108
MAJORITI : 4,489

57. N.26 BUKIT BEGUNAN
BN 3671 MENANG
BEBAS 188 HILANG DEPOSIT
PKR 898
SNAP 638 HILANG DEPOSIT
MAJORITI : 2,773

58. N.62 LAMBIR
BN 4625 MENANG
SNAP 693 HILANG DEPOSIT
PKR 3,104
MAJORITI : 1,521

59. N.65 SENADIN
PKR 7,276
BN 7334 MENANG
MAJORITI : 58

60. N.68 BUKIT KOTA
DAP 1,774
BEBAS 398 HILANG DEPOSIT
BN 6835 MENANG
BEBAS 353 HILANG DEPOSIT
MAJORITI : 5,061

61. N.39 REPOK
DAP 7900 MENANG
BN 5,221
MAJORITI : 2,679

62. N.48 PELAWAN
BN 6,927
DAP 13318 MENANG
MAJORITI : 6,391

63. N.54 PELAGUS
BN 2,903
BEBAS 5740 MENANG
PKR 1,171 HILANG DEPOSIT
MAJORITI : 2,837

64. N.66 MARUDI
BN 4578 MENANG
BEBAS 122 HILANG DEPOSIT
PKR 1,376
SNAP 281 HILANG DEPOSIT
MAJORITI : 3,202

65. N.16 BENGOH
PKR 4,447
BEBAS 1,007 HILANG DEPOSIT
SNAP 928 HILANG DEPOSIT
BN 8093 MENANG
MAJORITI : 3,646

66. N.23 LINGGA
BN 3652 MENANG
PKR 1,146
SNAP 359 HILANG DEPOSIT
MAJORITI : 2,506

67. N.30 SARIBAS
BN 3865 MENANG
PKR 2,137
MAJORITI : 1,728

68. N.59 KIDURONG
DAP 12493 MENANG
BN 5,563
MAJORITI : 6,930

69. N.60 KEMENA
BEBAS 197 HILANG DEPOSIT
PKR 3,020
BN 6369 MENANG
SNAP 285 HILANG DEPOSIT
MAJORITI : 3,349

70. N.46 DUDONG
DAP 9649 MENANG
BN 9,332
BEBAS 174 HILANG DEPOSIT
MAJORITI : 317

71. N.53 KAKUS
PCM 186 HILANG DEPOSIT
PKR 2,764
BN 3366 MENANG
BEBAS 141 HILANG DEPOSIT
MAJORITI : 602


67 Thoughts on “Keputusan Terkini Pilihanraya DUN Sarawak 2011

  1. tahniah kepada pemenang, yang tak menang boleh usaha lagi. :D
    Pisyek recently posted..Keputusan pilihanraya Sarawak 2011My Profile

  2. maknaku on April 17, 2011 at 11:39 am said:

    Kalau lu seorang bumiputra dan saja2 nak jual kueh dpn rumah di Pulau pinang….memang hancurlah lu kena gorang.

  3. wah .. bn sapu .. aku ingat ada fight .. hampehh
    harimauhitam recently posted..famous suicided from extraordinary people!!My Profile

  4. N58 jepak menang ,tapi kami mahu suara YB talip dun lantang membela kebajikan ibu tunggal,warga tua,orang miskin,mmasalah sesebuah kampung dan apa yang patut.bukan tumpu kepada pembangunan semata-mata,yang penting bagi kami ialah permasalahan rakyat kerana YB adalah harapan kami.bekerja keraslah..jangan hanya pandai promot belacan bintulu saja.

  5. abang zulhazmi bin mohamad ladi on April 17, 2011 at 2:56 am said:

    :lol: alhamdulillah BN menang demi kemajuan negeri sarawak. rakyat membuat pilihan tepatr.bagi yang kalah bukan parti puncanya tapi calon yang diletakan tidak mandapat mandat penduduk setempat. tahniah PEHIN SRI atas kejayaan mempertahankan baligian.Hidup PBB. sarawak terus masang di bawah PBB.

  6. Wan Perlis on April 17, 2011 at 1:07 am said:

    kamonnnn
    Wan Perlis recently posted..Software Terbaik untuk AndaMy Profile

  7. syukur.. on April 17, 2011 at 12:56 am said:

    Pengundi2 muda sekarang lebih mementingkan diri sendiri, hanya memikirkan apa yang kerajaan boleh bagi kepadanya, tapi tidak memikirkan apa dia yang dia boleh beri pada kerajaan. Sedangkan malaysia dibangunkan oleh kerajaan, kerajaan dibangunkan oleh rakyat, kalau rakyat sendiri tidak menyumbang kpd kerajaan, macamana malaysia akan berdiri dgn kukuh…

  8. Anonymous on April 17, 2011 at 12:31 am said:

    satu kejayaan buat pembangkang….. biarpun hanya sedikit tapi sarawak bukan lagi simpanan buat BN. pru 13 kita tenggok hehe…kubu kuat pun sudah bocor apa lagi yang telah bocor sedia….haha KAMI MAU REFOMASI :grin:

  9. Anonymous on April 17, 2011 at 12:02 am said:

    tahniah BN dapat 2/3 kekal mentadbir serawak…hasrat pebangkang berkecai…

  10. Fitrahayuni on April 16, 2011 at 11:39 pm said:

    Terlebih dahulu saya memohon beribu juta maaf sekiranya saya menyetakan bahawa negara kita belum sepenuhnya demokrasi…….

  11. SUPP KALAH BESAR…BAGAIMANA NASIB PENDUDUK DILUAR BANDAR YANG DIBELENGGU KESUSAHAN DAN KEMISKINAN..PENDUDUK BANDAR KAYA RAYA..MELEPASKAN KEMARAHAN DENGAN MENGUNDI DAP..PARTI YANG BERASAL DARI SEMENANJUNG..

    • Anonymous on May 31, 2011 at 10:09 pm said:

      hai lah samat..secara peribadi, dari knyataan itu jelas memperlihatkan pemikiran kolot masih membelengu diri saudara dgn kenyataan menolak konsep kenegaraan;MALAYSIA..setelah 50thn merdeka, tapi saudara masih berfikiran zaman penjajah..Lebih jelas bersifat kenegerian..sedangkan saudara tidak sedar ke bahawa Barisan Nasional (BN) itu sendiri pun adalah merupakan dari semenanjung…. [BN telah d asaskan pd zaman Tun Abd Razak m'jadi PM menggantikan Parti Perikatan]..bukalah minda anda..

  12. Fitrahayuni on April 16, 2011 at 11:36 pm said:

    Apa pun biarlah ada kesama antara kita untuk memastikan keamanan tetep berterusan. Kesabaran ada tahap nya jangan apabila berlaku sesuatu musibah kita akan mencari siapa yang akan dipersalahkan.

  13. maknaku on April 16, 2011 at 11:34 pm said:

    aku pernah ke pulau pinang dan kelantan, alhamdulilah…negeriku Sarawak, walaupun 30 lebih tahun dipimpin orang yang sama, kerajaan yang sama, pembangunan,kebersihan … amat jauh2 berbeza.Paling penting…kedamaian hati kami di sini.

    • rakyat sarawak on April 17, 2011 at 12:08 am said:

      betul ke ada pembanggunan?? negeri yg paling kaya dalam malaysia tapi rakyatnya paling miskin di malaysia..kemana peginya kekayaan kalau x ke org atasan..xkn laa x sedar lagi..

      • syukur.. on April 17, 2011 at 12:47 am said:

        mmmmm.. sessungguh yang elok itu datangnya dari tuhan, yang buruk itu datangnya dari diri sendiri.. so x payahlah menyalahkan orang lainkalau diri sendiri miskin..

      • maknaku on April 17, 2011 at 11:35 am said:

        Bro…. tk ada negara di dunia ini yang mampu membuat pembangunan serentak dalam tempoh 5 tahun.Apa yg penting ialah kestabilan politik dan kedamaian. Lu nk diam di negara maju yang politik dan keamanannya tak stabil? Tk payah jauh…. lu pegi indon, try duduk semiggu….tgk sedar tak sedar lu dengan keadaan betapa bertuahnya lu di sarawak.

      • ayahfitrah on April 17, 2011 at 6:33 pm said:

        I rasa u salah seorang rakyat swk yg tergelincir arus pemikiran.
        Harap awak kaji balik kenapa awak tersisih dari arus kemajuan swk?
        Salam dr semenanjung

  14. Fitrahayuni on April 16, 2011 at 11:26 pm said:

    keadaan pilihan raya di negara kita masih tetap tidak adil dan saksama di mana ada parti yg boleh berkempen sepanjang tahun di semua media masa tetapi sesetengah parti hanya dapat berkempen waktu pilihan raya sahaja itu pun perlu mematuhi diskrimanasi permit dan peraturan yang berat sebelah…… fikirkan lah sekiranya kita berada di tempat mereka ??????????????

  15. pening3x… :shock:

  16. Terima kasih semua yang singgah untuk melihat Keputusan Pilihanraya DUN Sarawak 2011 http://bit.ly/hnUQ9R tadaaa nak tido dah :)

  17. renungkan on April 16, 2011 at 10:57 pm said:

    :?: Demokrasi memang memrlukan pembangkang dalam sesebuah kerajaan.kerana pembangkang melengkapi dunia politik yang berasaskan demokrasi.tetapi apa yang berlaku hari ini perkara yang tidak sepatutnya di hujahkan contohnya perpaduan dan isu berkaitan keperibadian ahli politik itu saja yang di perbincangkan yang tidak menyumbang kepada pembangunan ummah.dan mengapa terlalu banyak pembangkang hingga melemahkan perpaduan.persoalannya mengapa kita tidak bersatu???? fikirkan.

  18. aku suka page ini…. he3….. tidak kira kerajaan BN atau pembangkang menang, kita keluar mengundi sebab kita harap orang yang kita undi itu boleh bawa pembaharuan dalam negeri ini…. wakil-wakil rakyat sekarang perlu berhati2 sebab orang sarawak sudah tahu berfikir dan mentafsir…… kalau kerja tak bagus pilihahan raya akan datang orang takkan sokong dia lagi…. SARAWAK BOLEH!!!!
    Alen90 recently posted..Rumit Tapi Sedap Itulah Nasi KerabuMy Profile

  19. nebiru on April 16, 2011 at 10:37 pm said:

    kaw bandar n golongan yg kebiasaannya bnyk golongan educacet je bnyk sokong pembangkang.. Mmg satu pembaharuan pemikiran dlm aren politik. Pengundi laen2??? hampeh…..hanya taksub ngan politik hulur mghulur je

    • ayahfitrah on April 17, 2011 at 6:36 pm said:

      Pembaharuan adalah jalan terbaik utk menjadi negara maju.
      Pembaharuan pemikiran bukan jaminan bahawa itu adalah yang terbaik.
      Bercakap adalah terlalu mudah berbanding dengan utk melaksanakan

  20. ezalnany on April 16, 2011 at 10:37 pm said:

    apa nak jadi dgn dunia aher zaman

    • renungkan on April 16, 2011 at 11:01 pm said:

      jgn hanya mengkritik.cuba kte sme2 membantu menegak atau membetulkan semula keadaan.biar kita yang menjadi ahli untuk bertindak.latih diri untuk jadi lebih rasional terhadap situasi akhir zaman ini.

      • ezalnany on April 17, 2011 at 8:27 am said:

        asstgfirullahala’zim…..
        jangan fikirkan harta dunia & khidupan di dunia sja. kalau ia pun .berfikir dlu sebelum menaip or beri cadangan. bagi rakyat malaysia di sarawak yg beragama islam. kita mesti ingat,dalam islam ada sistem perundangan islam . oleh itu ,rakyat sarawak kalau mahu maju dunia dan akhirat,undilah pemimpin yang betul,tahu dengan undang2 agama,taat dengan perintah Allah. Selain itu, kita telitikan latar belakang pemimpin, contoh; sebelum memimpin sesebuah negara,kita mestilah memimpin diri dan keluarga.kalau tidak mampu memimpin diri sendiri,tak payah lah jadi pemimpin. Pemimpin Islam banyak,tapi…contoh;banyak2 pemimpin kita,isteri tak pakai tudong(aurat).sedangkan tu perintah Allah.. Pemimpin x mampu pimpin isteri??
        renung2kanlah….

        attn: saya belum mampu dan ada peluang untuk masuk dalam bidang politik.tggu dan sabar,insyaAllah.

  21. syafiq on April 16, 2011 at 10:04 pm said:

    :mrgreen: barisan menang 52 kerusi yahOOOOoooo

  22. FUADbean on April 16, 2011 at 9:47 pm said:

    :razz: DAP tetap berkuasa di KUCHING.. GO DAP!!

  23. Bboss on April 16, 2011 at 9:40 pm said:

    :grin: hidup PKR!!!! kali ini orang sarawak boleh hidup senang

  24. wah!! pembangkang dah mula bertapak di sarawak!!
    BN menang tapi kita tengok mampukah kekal 2/3 kerusi!!
    tok esah recently posted..Awas Perempuan Bertudung- Kamu Dalam Bahaya!! tokesahcomMy Profile

  25. syafiq on April 16, 2011 at 9:23 pm said:

    :mrgreen: barisan nasional mendahului semua kerusi

  26. nampak nya pembangkang dah mula bertapak…syukur..

  27. Sarawak4Life on April 16, 2011 at 8:55 pm said:

    BN berjaya :grin: 1 MALAYSIA :razz:

  28. Anonymous on April 16, 2011 at 8:46 pm said:

    Semoga berjaya

  29. Anonymous on April 16, 2011 at 7:41 pm said:

    Moga ada tsunami yg berlaku

  30. Keputusan terkini,BN mendahului

    Check keputusan terkini disini:-

    Keputusan Terkini Pilihanraya Negeri Sarawak : BN mendahului
    Faisal Abdullah recently posted..Keputusan Rasmi Pilihanraya Negeri Sarawak – BN mendahuluiMy Profile

  31. sarawak on April 16, 2011 at 2:58 pm said:

    Banyak kerusi PKR mendahului….ini memang tsunami politik!!!

  32. Anonymous on April 16, 2011 at 1:01 pm said:

    sarawak reject PAS!!!! NO PAS IN SARAWak…

    • Boy di sibu sarawak ingin cakap sesuatu....... on April 16, 2011 at 7:02 pm said:

      Saya cuma harap sibu jalan bawang assan dapat pakai dan maju sana & lanang road jambatan pergi bintango tidak perlu bayar duit dan akhirnya minyak jangan naik lagi…. :roll:

  33. Perubahan pasti berlaku. Hehe… Sama-samalah kita tengok apa perubahan itu. Keputusan siapa yang menang itu tak penting, yang kita mahu perubahan yang dilakukan oleh wakil-wakil rakyat kita tu. :)

  34. Tunggu dah lihat.. sapo yg menang.. kita pulak dekat sini yg seram sejuk..hehehe
    myvitrd recently posted..Nak menipu pon agak-agaklah bro bikin panas lah ko niMy Profile

  35. kita tunggu keputusan nanti
    sharinginfoz recently posted..Waktu Bila Ramai Orang Baca BlogMy Profile

  36. meh siapa2 ada entry pasal keputusan pilihanraya tu promo kt sini http://bit.ly/eT2mmq

  37. keputusan selewat2nya sebelum 12 malam

    Terkini Kucing Lahirkan Anak Anjing
    suffer8zine recently posted..Jom Kenali Cendawan BeracunMy Profile

  38. RT @yanmie Keputusan Pilihanraya DUN Sarawak 2011 | yanmieonline.com http://bit.ly/hnUQ9R

  39. Keputusan Pilihanraya DUN Sarawak 2011 | yanmieonline.com http://bit.ly/hnUQ9R

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

Post Navigation