Terkini! Sein Dan Nana Rujuk Semula

Salam semua, Wah hepinya rasa hati bila baca laporan kat murai.com.my yang mengatakan Sein Ruffedge dan Nana kini dah rujuk semula pada minggu lalu (Jumaat) setelah berpisah selama 3 bulan. Mereka berdua mengambil keputusan untuk hidup bersama semula setelah menyedari mereka masih saling menyanyangi, memerlukan antara satu sama lain dan masih ada rasa cinta, begitu juga demi anak-anak.

sein dan nana

Jelas Nana, sepanjang tempoh perpisahan tersebut, Menganggap apa yang berlaku sebagai satu pengajaran dan ia banyak mengajar mereka berdua tentang erti kehidupan. Alhamdulillah…tumpang gembira untuk mereka berdua.

 

Salute sangat kat diorang berdua nie, berpisah cara elok tanpa ungkit mengungkit dan alhamdulillah dalam masa 3 bulan berpisah akhirnya mereka rujuk semula, tidak semua orang boleh buat macam mereka ini. Tahniah kerana hidup bersama semula di samping dua cahaya mata yang comel.

Nota Yanmie : Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat, Amin…

16 Comments on Terkini! Sein Dan Nana Rujuk Semula

  1. akubiomed
    March 18, 2011 at 11:09 am (3 years ago)

    Meletakkan kepentingan anak adalah lebih penting dari meletakkan kepentingan diri. Manusia tidak lari dari membuat kesilapan. Kesian kepada anak-anak terlalu naif untuk memahami krisis antara isteri dan suami.
    akubiomed recently posted..Mari bermain Light Painting @ Light GraffitiMy Profile

    Reply
  2. myvitrd
    March 18, 2011 at 11:04 am (3 years ago)

    baguslah tu..semoga kekal berterusan sampai ke syurga.. sebab tu kalau suami isteri ada masalah bawa bincang baik2.. n kalau takda jalan berpisah buat sementara waktu untuk tengok n merenung kembali zaman2 percintaan.. kalau rasa masih ada cinta.. teruskan hidup semula. kalau memang dah takda keserasian barulah buat keputusan yg terbaik untuk semua..

    P/S : no more gaduh2
    myvitrd recently posted..Kediaman Rasmi Mr Bean’s dan KeluargaMy Profile

    Reply
    • yanmie
      March 17, 2011 at 7:36 pm (3 years ago)

      Alhamdulillah, betul tu…tumpang gembira untuk mereka berdua :razz:

      Reply
    • yanmie
      March 17, 2011 at 7:38 pm (3 years ago)

      Alhamdulillah, betul2 jodoh diorang kan…suka sgt diorang rujuk semula :lol:

      Reply

Leave a Reply

CommentLuv badge