Senarai 12 Pelajar Akademi Fantasia Musim Ke 9 (AF9)

Salam semua, terkini Astro telah mengumumkan senarai pelajar akademi fantasi musim ke 9 bersama dengan barisan tenaga pelajar AF9 seramai 5 orang termasuk dua muka baru.

akademi fantasia 9

Yang pastinya ramai menantikan siaran akademi fantasia 9 ini, kerana ianya merupakan program realiti akademi fantasi yang terakhir, sudah semestinya membawa banyak kelainan dari sebelum-sebelumnya.

Senarai 12 orang Pelajar Akademi Fantasia Musim ke 9

Ahmad Afif Tirmizie (Afif), 25, dari Selangor

Mohamad Amirullah Jahari, 19, (Amir – Sarawak)

Mohamad Azri Abdullah, 24, (Azri – Selangor)

Khairul Najmuddin Abu Samah, 20, (Erul – Kuala Lumpur)

Nur Khaidir Muhd, 22, (Kay – Kuala Lumpur)

Fahrur Raqib Abdul Majid, 21, (Raqib – Melaka)

Nur Suhada Jebat, 19, (Aida – Melaka)

Nur Atiqah Shariffudin, 22, (Eka – Kuala Lumpur)

Zulaika Zahari, 22, (Laika – Selangor)

Lenaber Haidir, 21, (Lena – Sabah)

Roshammizah Rosli, 28, (Miza – Selangor)

Queennera Francine Francis, 19, (Nera – Sabah)

 

diary af 9

Dan Buat pertama kalinya dalam sejarah AF, program Diari AF9 akan dirakamkan dari ruang legar tingkat bawah Jusco AEON, AU2, Setiawangsa. untunglah korang yang berada berdekatan dengan Jusco tu kan, bosan-bosan boleh skodeng pelajar akademi fantasia nie punya diary secara live.

Untuk makluman juga Diari AF9 akan disiarkan bermula 4 April ini, setiap Isnin hingga Jumaat, pukul 9 hingga 9.30 malam di Astro Ria (saluran 104). so sama-sama kita melekat depan TV okies!!, *harap-harap en.hubby bagi tengok* hahahaa….

Selain itu, musim terakhir ini juga bakal menyaksikan kepulangan pengacara tersohor yang begitu sinonim dengan keluarga AF iaitu Aznil Nawawi untuk mengendalikan Tirai AF, Kenangan Afnil, Diari AF dan Konsert AF.

Pengumuman pengetua AF9 bakal diumumkan di Tirai AF pada 2 April ini, secara langsung pukul 9 malam dari Jusco AEON Setiawangsa, Konsert AF (setiap Sabtu, pukul 9 malam mulai 9 April) dan Kenangan Afnil (setiap Sabtu, pukul 8.30 malam bermula 2 April ini).

Nak baca lagi pasal Akademi Fantasia 9 ini? baca di Mstar.com.my

 

Nota Yanmie : 2 orang pelajar akademi fantasia 9 dari sabah, boleh bah kalau kau!!

You may also like

41 Comments

  1. hai kak lena …..saya doa kan kak lena jangan berputus asa…ye walau bagaimana pun cabaran kak harus beruasaha……lena…lena….boleh bha kalau kau….. :mrgreen:

  2. salam…kepada semua pelajar af…especially to Hazama..
    n fina.moga korang due buat yg terbaik..n mesti dari luar biasa….. :mrgreen:

  3. saya memang minat aida tapi dia gugur tapi nasib baik adik dia ada fina saya memang minat awk saya doakan awk terus final dan saya doakan awk menjadi juara af 9……
    fina good and very much

  4. erul,azri, fina dan hazama buad yg terbaek..
    jngn putus asa..
    good luck..
    ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜› โ— ๐Ÿ˜Ž

  5. aaaaa…. af best erul lagi best . undilah ERUL anyeong ha-sayo.ha.. erul tau tak orang kata anyeong ha-sayo tu maksud nya {KALAU AKU GI TANDAS JANGAN IKUT]Emmm…pelik lah Erul ni suara sedap tapi ………. tah apa-apa* :g ๐Ÿ˜ณ SOOOORYY erul kalau kecik hati

  6. semua nye x de yang menarik hati selame 3 mggu ni…..bangun la oi….af yang terakhir ni……. ๐Ÿ˜ˆ ๐Ÿ˜ˆ ๐Ÿ˜ˆ ๐Ÿ˜ˆ ๐Ÿ˜ˆ ๐Ÿ˜ˆ ๐Ÿ˜ˆ ๐Ÿ˜ˆ ๐Ÿ˜ˆ ๐Ÿ˜ˆ ๐Ÿ˜ˆ ๐Ÿ˜ˆ ๐Ÿ˜ˆ ๐Ÿ˜ฅ ๐Ÿ‘ฟ ๐Ÿ™

  7. yei22….kami ingat nk kmen at video bebudak AF yng nyanyi tp p x leh lak..tapi kami hrap kay,eka,miza bley kkal at AF …k arr kami nk smb0ng tng0k AF..kami hrap pak nil baca kaminyer kmen nie..

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge