Salam semua, entry nie nak taip semalam lagi tapi ntah macam mana boleh terlupa, heeee. Ok update jugak!. Tahniah diucapkan buat pelakon Irma Hasmi dengan penampilan terbarunya iaitu bertudung, Irma Hasmie yang jugak bekas kekasih kepada  Nabil Raja Lawak mengambil keputusan bertudung selepas pergi dari mengerjakan umrah di Mekah.

gambar irma hasmie bertudung

Gambar terkini later di update yea…

Alhamdulillah, seronok dengan perkhabaran baru ini dari Irma Hasmie, dan tentunya lagi comel dengan penampilan terbaru ini, tak sabar nak tengok Irma Hasmi muncul dalam TV, yang pastinya jugak ramai peminat diluar sana (termasuk AKu..heee) tak sabar nak tengok penampilan terbarunya…Tahniah!!!!, Alhamdulillah (eh napa aku pulak terlebih hepi nie??, HAHAHAHA)

Updated gambar terkini Irma Hasmie bertudung

irma hasmie dan wardina bertudung

Klik untuk dapatkan FREE Apple iPad 2!!!!

 

Tunggu apa lagi, terjah Facebook Irma Hasmie untuk mengucapkan tahniah kepadanya…nnnggee~~

Nota Yanmie : Later update lagi Gambar Irma Hasmie Bertudung yea…

 

26 Thoughts on “(Gambar) Irma Hasmie Kini Bertudung

  1. Sekarang ni kumpulan usrah fitrah dah makin memberi impak pada dakwah industri hiburan.

    Makin ramai yang dapat manfaat. Tahniah irma dan rakan seperjuangan.

    Semoga semakin tinggi darjat anda semua dengan niat mamakai tudung
    Mazni Azmi recently posted..Jenis Kain Tudung Labuh Dan Ciri CirinyaMy Profile

  2. Merlin on April 14, 2011 at 11:38 am said:

    Hai.. Irma.. Cantik sgt bila brtudung, manis.. Tp harap bekekalan x mcm ad artistu xsdar2 jugak. Dah balik umrah ke haji ke tudung cume sekerat ttp nampak jambul didepan, ttp nampak btang leher.. Em.. Harap2 awk jdknlah diorang teladan agar xdpandang serong..

  3. redzaei on April 11, 2011 at 8:15 am said:

    aku suka sgt tgk irma bertudung..mmg au minat irma dari dulu…mmg cantik die nie

  4. hmm..hmm.. tak mahu buat apa2 konklusi lagi.. :wink:
    Izwan recently posted..HELLOBAR Curi Perhatian Pembaca Blog AndaMy Profile

  5. sweet sgt….:-)
    rohaadam recently posted..Nak anak geniusMy Profile

  6. salam singgah,

    sentiasa kita bersedia mendekatkan diri kepadan Nya…berubah kearah kebaikkan itu yg kita semua impikan.

    ____________________________________________

    Terima Kasih atas doa yg telah dititipkan dan keperihatinan anda kpd arwah adik saya semoga mendapat rahmat Allah SWT.
    p@kcikLie recently posted..Terima Kasih Kepada SemuaMy Profile

  7. Ha bole la suh mak masuk minang camni.. :lol:
    AMiRU recently posted..Transfer Your Domain to iHosterZMy Profile

  8. Bertudung dah ada gaya mengendong bayi. Sudah layak sangatlah untuk berumahtangga
    akubiomed recently posted..Mari bermain Light Painting @ Light GraffitiMy Profile

  9. Alhamdulillah :grin: . Semoga semakin baik caranya dan berkekalan hingga ke akhir hayat. Orang dah sedia lawa, bila bertudung, bertambah lawa.

  10. harap2 berkekalan.. :wink:
    aizuddin recently posted..Kumpulan Balas Juara Raja Lawak 5My Profile

  11. razis on March 16, 2011 at 1:10 pm said:

    nsb baik sy dh berpunya. klu tak……

  12. comelnya sis erma lau btdg..alhmdlh thn da bg hidayah kt hmbanya..tutup aurat kn d tuntut dlm islm.. :razz:

  13. Kalau betul dah bertudung alhamdulilah satu penghijrahan yg baik
    myvitrd recently posted..Kediaman Rasmi Mr Bean’s dan KeluargaMy Profile

  14. Alhamdulillah.. terbuka juga pintu hati dia nak bertudung… irma memang comel… Bila bertudung bertambah2 kecomelannya itu… :razz:
    zie fauzi recently posted..UNTUK PENGGUNA SAFI RANIA GOLD SAHAJAMy Profile

  15. Rugi nabil …
    atan ahmad recently posted..Macam mana nak cepatkan Facebook loadingMy Profile

  16. Perghh cumilnya beliau. ++40% keayuan daripada sebelum nih.
    Encik Ketam recently posted..Menunggu Merong Mahawangsa di Astro FirstMy Profile

  17. Blog Updated : (Gambar) Irma Hasmie Kini Bertudung http://bit.ly/gmiha0

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

Post Navigation