(Gambar) Irma Hasmie Kini Bertudung

Salam semua, entry nie nak taip semalam lagi tapi ntah macam mana boleh terlupa, heeee. Ok update jugak!. Tahniah diucapkan buat pelakon Irma Hasmi dengan penampilan terbarunya iaitu bertudung, Irma Hasmie yang jugak bekas kekasih kepada  Nabil Raja Lawak mengambil keputusan bertudung selepas pergi dari mengerjakan umrah di Mekah.

gambar irma hasmie bertudung

Gambar terkini later di update yea…

Alhamdulillah, seronok dengan perkhabaran baru ini dari Irma Hasmie, dan tentunya lagi comel dengan penampilan terbaru ini, tak sabar nak tengok Irma Hasmi muncul dalam TV, yang pastinya jugak ramai peminat diluar sana (termasuk AKu..heee) tak sabar nak tengok penampilan terbarunya…Tahniah!!!!, Alhamdulillah (eh napa aku pulak terlebih hepi nie??, HAHAHAHA)

Updated gambar terkini Irma Hasmie bertudung

irma hasmie dan wardina bertudung

Klik untuk dapatkan FREE Apple iPad 2!!!!

 

Tunggu apa lagi, terjah Facebook Irma Hasmie untuk mengucapkan tahniah kepadanya…nnnggee~~

Nota Yanmie : Later update lagi Gambar Irma Hasmie Bertudung yea…

 

26 thoughts on “(Gambar) Irma Hasmie Kini Bertudung

  1. Hai.. Irma.. Cantik sgt bila brtudung, manis.. Tp harap bekekalan x mcm ad artistu xsdar2 jugak. Dah balik umrah ke haji ke tudung cume sekerat ttp nampak jambul didepan, ttp nampak btang leher.. Em.. Harap2 awk jdknlah diorang teladan agar xdpandang serong..

  2. salam singgah,

    sentiasa kita bersedia mendekatkan diri kepadan Nya…berubah kearah kebaikkan itu yg kita semua impikan.

    ____________________________________________

    Terima Kasih atas doa yg telah dititipkan dan keperihatinan anda kpd arwah adik saya semoga mendapat rahmat Allah SWT.
    p@kcikLie recently posted..Terima Kasih Kepada SemuaMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge