(Gambar) Irma Hasmie Kini Bertudung

Salam semua, entry nie nak taip semalam lagi tapi ntah macam mana boleh terlupa, heeee. Ok update jugak!. Tahniah diucapkan buat pelakon Irma Hasmi dengan penampilan terbarunya iaitu bertudung, Irma Hasmie yang jugak bekas kekasih kepada  Nabil Raja Lawak mengambil keputusan bertudung selepas pergi dari mengerjakan umrah di Mekah.

gambar irma hasmie bertudung

Gambar terkini later di update yea…

Alhamdulillah, seronok dengan perkhabaran baru ini dari Irma Hasmie, dan tentunya lagi comel dengan penampilan terbaru ini, tak sabar nak tengok Irma Hasmi muncul dalam TV, yang pastinya jugak ramai peminat diluar sana (termasuk AKu..heee) tak sabar nak tengok penampilan terbarunya…Tahniah!!!!, Alhamdulillah (eh napa aku pulak terlebih hepi nie??, HAHAHAHA)

Updated gambar terkini Irma Hasmie bertudung

irma hasmie dan wardina bertudung

Klik untuk dapatkan FREE Apple iPad 2!!!!

 

Tunggu apa lagi, terjah Facebook Irma Hasmie untuk mengucapkan tahniah kepadanya…nnnggee~~

Nota Yanmie : Later update lagi Gambar Irma Hasmie Bertudung yea…

 

26 Comments on (Gambar) Irma Hasmie Kini Bertudung

  1. Mazni Azmi
    August 29, 2014 at 11:27 am (4 days ago)

    Sekarang ni kumpulan usrah fitrah dah makin memberi impak pada dakwah industri hiburan.

    Makin ramai yang dapat manfaat. Tahniah irma dan rakan seperjuangan.

    Semoga semakin tinggi darjat anda semua dengan niat mamakai tudung
    Mazni Azmi recently posted..Jenis Kain Tudung Labuh Dan Ciri CirinyaMy Profile

    Reply
  2. manje
    August 11, 2011 at 1:54 am (3 years ago)

    bagus la..

    Reply
  3. Merlin
    April 14, 2011 at 11:38 am (3 years ago)

    Hai.. Irma.. Cantik sgt bila brtudung, manis.. Tp harap bekekalan x mcm ad artistu xsdar2 jugak. Dah balik umrah ke haji ke tudung cume sekerat ttp nampak jambul didepan, ttp nampak btang leher.. Em.. Harap2 awk jdknlah diorang teladan agar xdpandang serong..

    Reply
  4. redzaei
    April 11, 2011 at 8:15 am (3 years ago)

    aku suka sgt tgk irma bertudung..mmg au minat irma dari dulu…mmg cantik die nie

    Reply
  5. p@kcikLie
    March 17, 2011 at 4:41 pm (3 years ago)

    salam singgah,

    sentiasa kita bersedia mendekatkan diri kepadan Nya…berubah kearah kebaikkan itu yg kita semua impikan.

    ____________________________________________

    Terima Kasih atas doa yg telah dititipkan dan keperihatinan anda kpd arwah adik saya semoga mendapat rahmat Allah SWT.
    p@kcikLie recently posted..Terima Kasih Kepada SemuaMy Profile

    Reply
  6. kakchik
    March 16, 2011 at 4:01 pm (3 years ago)

    Alhamdulillah :grin: . Semoga semakin baik caranya dan berkekalan hingga ke akhir hayat. Orang dah sedia lawa, bila bertudung, bertambah lawa.

    Reply
  7. razis
    March 16, 2011 at 1:10 pm (3 years ago)

    nsb baik sy dh berpunya. klu tak……

    Reply
  8. IJA
    March 16, 2011 at 11:03 am (3 years ago)

    comelnya sis erma lau btdg..alhmdlh thn da bg hidayah kt hmbanya..tutup aurat kn d tuntut dlm islm.. :razz:

    Reply
    • yanmie
      March 16, 2011 at 11:04 am (3 years ago)

      Syukur Alhamdulillah, sedap mata memandang kan :lol:

      Reply
    • yanmie
      March 16, 2011 at 10:55 am (3 years ago)

      Insyaallah betul, Irma Hasmie dah akui dalam manggaonline dan berita harian :razz:

      Reply
    • yanmie
      March 16, 2011 at 10:54 am (3 years ago)

      Alhadmulillah, irma memang comel dan ayu bila bertudung, tengok aje lakonan2 dia pakai tudung mcm mana :razz:

      Reply
    • yanmie
      March 16, 2011 at 9:39 am (3 years ago)

      Yes betul tu!!!! Irma kalau bertudung memang ayu, tengok kat drama alif firdaus tv3 memang ayu dia pakai tudung :grin:

      Reply

Leave a Reply

CommentLuv badge