Salam semua, besok 2 Mac 2011 dengar khabarnya adalah hari Pelancaran untuk Apple iPad 2, tapi belum pasti lagi kesahihannya, tetapi ramai yang hangat memperkatakan tentang Apple iPad 2 nie, sana sini orang bercakap pasal Apple iPad 2. Baru nie ada jugak ke Sunway Pyramid, dan terlihat promo tentang Apple iPad 2 nie, hiks tapi tak tahulah kalau Display yang di paparkan tu betul sama dengan Apple iPad 2 yang sebenar. Apa pun sama-sama kita nantikan perasmian Apple iPad 2 Malaysia yang akan di lancarkan bulan ini (Mac).

apple ipad 2

Kalau search kat google, jumpalah jugak Apple iPad 2 nie, memang sama dengan display yang dipaparkan di lot-lot kedai Digital Center di Sunway Pyramid, untuk tujuan promosi. Memang cun sangat!!, rasanya tak mampu nak beli sebab dah berabis duit beli Gadget baru, ehehe. so try nasib untuk dapatkan percuma Apple Ipad 2 ini dari Blog Denaihati, manalah tau ada luck kan.

apple ipad 2 malaysia

Khabar angin mengatakan ciri-ciri  Apple iPad 2 ini seperti dibawah :-

  • Multi-core ARM Cortex-A9 CPU (single-core ARM Cortex-A8)
  • Dual-core SGX543 GPU (single-core SGX535)
  • 2048 x 1536 paparan 260 dpi (1024 x 768 at 132 dpi)
  • GSM/CDMA chipset (GSM Sahaja)
  • Kamera depan dan belakang
  • Slot SD Kad dan USB Port
  • Nipis dan Ringan

Kalau melihatkan Specification Apple iPad 2 nie memang mengancam abis, dapat seketul memang best! dapatlah menambah gadget yang ada nie, hiks bunyi macam tamak tapi tidak sebenarnya, Yan sebenarnya dah mula suka untuk mengumpul segala gadget-gadget nie since dapat jadi Maxis10 Reviewers lagi, perasaan tu datang sendiri…nnggee~~

Saya nak Apple iPad 2 Malaysia

Korang kalau nak dapatkan Apple iPad nie secara percuma bolehlah pergi ke LINK di atas  ataupun klik banner bawah tu ye, manalah tau ada luck. Belum cuba belum tau! Apple iPad 2 tersebut adalah sumbangan dari Smartgold.biz dan Ray Ban Malaysia yang mana menaja untuk contest tersebut di Blog Denaihati, selain itu banyak lagi hadiah-hadiah lumayan untuk dimemenangi. berminat boleh terjah terus ke Blog Denaihati.

Harga iPad di Malaysia

harga ipad di malaysia

Nota Yanmie : Lawa pulak casing Apple Ipad yang ada di pasaran sekarang nie.

By yanmie

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

30 thoughts on “Apple iPad 2 Malaysia akan dilancarkan Mac ini”
  1. walaweihh… best tuu. tapi da join contest master arsyad.. takpe takpe.. haha. nnti orang kata tamak plak.

    1. ha’ah betul tu utk PR3 ke atas, tp takde masalah, masih bloeh join untuk menang hadiah yang lain, ada banyak hadiah yang di tawarkan untuk contest tersebut 😛

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge