Salam semua, aduhaii tak habis-habis lagi kes anak kecil merajuk nie, tengok gambar bawah tu, cuba teka siapa yang tengah menyorok di balik langsir tu, sampai nak selubung dengan kain langsir tu, uhuk tak boleh nak tegur sikit, mulalah nak merajuk, hiks…tahap manjanya pun bukan main lagi, aiyooo…

anak merajuk

Alahai asalnya pasal dia tertumpahkan air je, time tu Yan mandi so tak nampak kejadian tersebut, akibat takut kena marah kot terus menyorok kat situ sambil nangis, macamlah tak nampak kaki dia tu…hahhaa layankan je, alololo bucuk ibu, takkanlah ibu nak marah-marah pulak pasal benda kecik nie, amik kain dan lap air yang tumpah tu dah beres, lainlah kalau buat salah besar memang harus kena tegur…so takyah nak menangis macam tu, jenuh pulak ibu nak pujuk…hahaha

Nota Yanmie : cuba teka tu Aiman ke Haziq :)