Takut kena marah ye

Salam semua, aduhaii tak habis-habis lagi kes anak kecil merajuk nie, tengok gambar bawah tu, cuba teka siapa yang tengah menyorok di balik langsir tu, sampai nak selubung dengan kain langsir tu, uhuk tak boleh nak tegur sikit, mulalah nak merajuk, hiks…tahap manjanya pun bukan main lagi, aiyooo…

anak merajuk

Alahai asalnya pasal dia tertumpahkan air je, time tu Yan mandi so tak nampak kejadian tersebut, akibat takut kena marah kot terus menyorok kat situ sambil nangis, macamlah tak nampak kaki dia tu…hahhaa layankan je, alololo bucuk ibu, takkanlah ibu nak marah-marah pulak pasal benda kecik nie, amik kain dan lap air yang tumpah tu dah beres, lainlah kalau buat salah besar memang harus kena tegur…so takyah nak menangis macam tu, jenuh pulak ibu nak pujuk…hahaha

Nota Yanmie : cuba teka tu Aiman ke Haziq :)

51 Comments on Takut kena marah ye

  1. RedBoys
    January 22, 2011 at 9:10 pm (4 years ago)

    yakin 100% tu haziq. wakakaka. betul tak? alalala. janganlah majuk2. tak lelakilah macam ni. hehe.
    RedBoys recently posted..Kalau Sudah MalangMy Profile

    Reply
  2. akubiomed
    January 21, 2011 at 10:52 pm (4 years ago)

    Kalau dekat rumah kalau ada yang tertumpah pandai cepat-cepat cari kain buruk lap tapi bukan makin baik sebaliknya makin berselerak air tumpah. Lagi naik angin emaknya. :-)

    Reply
    • Hadi
      January 21, 2011 at 8:03 pm (4 years ago)

      @eyriqazz,

      tak pun dlm almari ke ? haha

      Reply
  3. lAl
    January 21, 2011 at 4:04 pm (4 years ago)

    terlampau la jugak lari nyorok camtu..ahahaha
    lAl recently posted..Siapa lebih kotorMy Profile

    Reply
  4. haiqal
    January 21, 2011 at 2:59 pm (4 years ago)

    Wahh.Biasalah budak kecil.Susah dan cepat terasa kalau dimarahi.Saya dulu suka dduduk belakang almari.hehehe.Takut gila masa itu walaupun salah sikit je
    haiqal recently posted..Segmen Dari Hati Ke Hati-Isu Blogger TerbaruMy Profile

    Reply
  5. suarapeople
    January 21, 2011 at 2:53 pm (4 years ago)

    hahha ikut gaya cam kurus gtu..kecik gtu..haziq la kan..manje sungguh hero tuh..biasa orang cakap..makin dia manja…maknanya macam bakal ada penghuni baru kat rumah tu..mybekah heroin pula kali ini?
    suarapeople recently posted..Bermimpi Untuk Pindah Ke WordPressMy Profile

    Reply
  6. Sufian Hakim
    January 21, 2011 at 2:52 pm (4 years ago)

    Alahai … siannya dia :|

    Reply
  7. Ikhwan Pauzi
    January 21, 2011 at 2:27 pm (4 years ago)

    anak kecil yang suka merajuk. macam haziq je. haha
    Ikhwan Pauzi recently posted..Makanan Terbaik DuniaMy Profile

    Reply
      • Ikhwan Pauzi
        January 21, 2011 at 2:42 pm (4 years ago)

        @yanmie, pasti je. sebab entri merajuk sebelum ni haziq gak. dia gak yg tumpahkan air. hehe
        Ikhwan Pauzi recently posted..Makanan Terbaik DuniaMy Profile

        Reply
        • yanmie
          January 21, 2011 at 2:45 pm (4 years ago)

          @Ikhwan Pauzi, yep betul..ok2 jawapan anda betul…ehehe :)

          sib baik x buat contest, senang sangat…hahhaa

          Reply
          • Ikhwan Pauzi
            January 21, 2011 at 2:47 pm (4 years ago)

            @yanmie, hehe.. kalau buat contest. hadiah ke pulau pangkor 3 hari 2 malam. haha
            Ikhwan Pauzi recently posted..Makanan Terbaik DuniaMy Profile

            Reply
            • yanmie
              January 21, 2011 at 2:48 pm (4 years ago)

              @Ikhwan Pauzi, mak aiii x mampu nk bg adiah camtu, hadiah gmbr pulau pangkor je kot mampu…ehehe

              Reply
            • yanmie
              January 21, 2011 at 2:50 pm (4 years ago)

              sila google sendiri imej tu ye…hahhaaa *gurau*

              Reply
      • yanmie
        January 21, 2011 at 3:20 pm (4 years ago)

        @haiqal, yep betul, tp nk tegur ada caranya jugak, kita tak nak anak semakin menjauh dengan kita, cabaran sebagai ibu bapa nie besarm bukannya mudah, kita kena faham anak-anak kita dulu.

        Reply
      • Ikhwan Pauzi
        January 21, 2011 at 6:35 pm (4 years ago)

        @haiqal, betul tu. melentur buluh biar dari rebungnya. eh. betul ke?
        Ikhwan Pauzi recently posted..Makanan Terbaik DuniaMy Profile

        Reply
  8. Dauspozi
    January 21, 2011 at 2:21 pm (4 years ago)

    Salam kak Yan.. konpom tu Haziq… hahaha…

    Reply
  9. naimulfirdaus
    January 21, 2011 at 2:11 pm (4 years ago)

    wah, comel dan manjanya.
    nak jugak sorang!

    Reply
  10. cik dara
    January 21, 2011 at 2:04 pm (4 years ago)

    aloh..sampai gitu sekali..haha takut sgt ibu marahlh tu.

    Reply
    • yanmie
      January 21, 2011 at 2:05 pm (4 years ago)

      @cik dara, tulah pasal, dia memang sensitif sikit :)

      Reply

Leave a Reply

CommentLuv badge