Takut kena marah ye

Salam semua, aduhaii tak habis-habis lagi kes anak kecil merajuk nie, tengok gambar bawah tu, cuba teka siapa yang tengah menyorok di balik langsir tu, sampai nak selubung dengan kain langsir tu, uhuk tak boleh nak tegur sikit, mulalah nak merajuk, hiks…tahap manjanya pun bukan main lagi, aiyooo…

anak merajuk

Alahai asalnya pasal dia tertumpahkan air je, time tu Yan mandi so tak nampak kejadian tersebut, akibat takut kena marah kot terus menyorok kat situ sambil nangis, macamlah tak nampak kaki dia tu…hahhaa layankan je, alololo bucuk ibu, takkanlah ibu nak marah-marah pulak pasal benda kecik nie, amik kain dan lap air yang tumpah tu dah beres, lainlah kalau buat salah besar memang harus kena tegur…so takyah nak menangis macam tu, jenuh pulak ibu nak pujuk…hahaha

Nota Yanmie : cuba teka tu Aiman ke Haziq 🙂

About yanmie 2602 Articles
Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

51 Comments

  1. Kalau dekat rumah kalau ada yang tertumpah pandai cepat-cepat cari kain buruk lap tapi bukan makin baik sebaliknya makin berselerak air tumpah. Lagi naik angin emaknya. 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published.




CommentLuv badge