Blog SuperMak


Salam semua, aduhaii tak habis-habis lagi kes anak kecil merajuk nie, tengok gambar bawah tu, cuba teka siapa yang tengah menyorok di balik langsir tu, sampai nak selubung dengan kain langsir tu, uhuk tak boleh nak tegur sikit, mulalah nak merajuk, hiks…tahap manjanya pun bukan main lagi, aiyooo…

anak merajuk

Alahai asalnya pasal dia tertumpahkan air je, time tu Yan mandi so tak nampak kejadian tersebut, akibat takut kena marah kot terus menyorok kat situ sambil nangis, macamlah tak nampak kaki dia tu…hahhaa layankan je, alololo bucuk ibu, takkanlah ibu nak marah-marah pulak pasal benda kecik nie, amik kain dan lap air yang tumpah tu dah beres, lainlah kalau buat salah besar memang harus kena tegur…so takyah nak menangis macam tu, jenuh pulak ibu nak pujuk…hahaha

Nota Yanmie : cuba teka tu Aiman ke Haziq :)

51 Thoughts on “Takut kena marah ye

  1. yakin 100% tu haziq. wakakaka. betul tak? alalala. janganlah majuk2. tak lelakilah macam ni. hehe.
    RedBoys recently posted..Kalau Sudah MalangMy Profile

  2. sumpah comel!! eheheh teringin nk jumpa anak2 akak hihi saya suka budak2 :D
    nazihahisa recently posted..Lempoyang Mampu Rawat dan Cegah Kanser Servik – Penyelidik UPMMy Profile

  3. Kalau dekat rumah kalau ada yang tertumpah pandai cepat-cepat cari kain buruk lap tapi bukan makin baik sebaliknya makin berselerak air tumpah. Lagi naik angin emaknya. :-)

  4. comelnya sorok2 blakang langsir kan??
    saya pun gitu gak dulu kak yan…
    hahahahahahaha
    hakimfaridzul recently posted..Laman sosial 1Malaysiacom baru dilancarkan kepada umumMy Profile

  5. hik3..comelje..kalau kak yan merajuk,kak yan menyorok mana pula?bawah katil?hik3…
    eyriqazz recently posted..Gosok-Gosok Mata Seakan Tidak PercayaMy Profile

  6. hehhee kiut plk nengok kaki kat langsir tu..hehhe
    farah recently posted..Nuffnang Dah Lancarkan CPA Ads!Blogger Kini Mampu Tersenyum!My Profile

  7. terlampau la jugak lari nyorok camtu..ahahaha
    lAl recently posted..Siapa lebih kotorMy Profile

  8. Wahh.Biasalah budak kecil.Susah dan cepat terasa kalau dimarahi.Saya dulu suka dduduk belakang almari.hehehe.Takut gila masa itu walaupun salah sikit je
    haiqal recently posted..Segmen Dari Hati Ke Hati-Isu Blogger TerbaruMy Profile

  9. hahaha..mcm mak sentap je pangainya??

    belajar dr mana tu anak oooi?
    mak lagenda recently posted..SUDAH LA BATUK- DITIMPA FAIL PULAK! PERIBAHASA BARU TUMy Profile

  10. hahha ikut gaya cam kurus gtu..kecik gtu..haziq la kan..manje sungguh hero tuh..biasa orang cakap..makin dia manja…maknanya macam bakal ada penghuni baru kat rumah tu..mybekah heroin pula kali ini?
    suarapeople recently posted..Bermimpi Untuk Pindah Ke WordPressMy Profile

  11. Sufian Hakim on January 21, 2011 at 2:52 pm said:

    Alahai … siannya dia :|

  12. Ikhwan Pauzi on January 21, 2011 at 2:27 pm said:

    anak kecil yang suka merajuk. macam haziq je. haha
    Ikhwan Pauzi recently posted..Makanan Terbaik DuniaMy Profile

  13. Salam kak Yan.. konpom tu Haziq… hahaha…

  14. wah, comel dan manjanya.
    nak jugak sorang!

  15. wah, comel dan manjanya!

  16. aloh..sampai gitu sekali..haha takut sgt ibu marahlh tu.

  17. Takut kena marah ye http://bit.ly/gSsFm3 (via @yanmie)

  18. Blog Updated : hahaha takut kena marah ye? http://bit.ly/g0nPl0

  19. RT @yanmie: Blog Updated : Takut kena marah ye http://bit.ly/dHWQoG

  20. RT @yanmie: Blog Updated : Takut kena marah ye http://bit.ly/dHWQoG

  21. Blog Updated : Takut kena marah ye http://bit.ly/dHWQoG

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

Post Navigation