Ost Sejuta Cinta Marshanda TV3

Salam semua, fuh sekarang nie Yan dah ketagih tengok sinetron Sejuta Cinta Marshanda di TV3, memang best giler, dah ler best giler pulak tu, rugi sapa2 yang duk rumah tu tak layan sinetron nie, wa cakap sama lu, memang best! meleleh air mata tadi nengoknye…hahhaaa lagi-lagi OST Sejuta Cinta Marshanda memang best, tangkap leleh…ehehe πŸ™‚

Sejuta-Cinta-Marshanda

Sinopsis Sejuta Cinta Marshanda klik SINI

Rasanya dah lama tak concentrate menonton sinetron nie, last masa sinetron Alisa dan Cinta Kirana tapi tu pun tengok mula-mula je sebab makin lama makin mengarut, janganlah Β sinetron sejuta cinta marshanda nie pun sama macam tu, tapi rasanya tak kot…ehehe *harap*, sebab dah suka sangat tengok sinetron nie, tak pernah miss lagi.

Layan Lirik lagu Sejuta Cinta Marshanda di TV3

Lagu : Sejuta Cinta

Penyanyi : Marshanda

Sudah memang sudah
Perjalanan cinta berakhir sudah
Engkau pergi β€˜tuk selamanya
β€˜tuk selamanya

Mungkin ini sudah suratan
Engkau dan diriku tak bisa bersama
Mungkin ini sudah suratan
Sudah suratan

Reff:
Jangan kau pergi untuk meninggalkan aku
Aku disini dengan sejuta cinta untukmu
Jangan kau pergi untuk melupakan aku
Aku menangis karena hidup tanpamu

Sudah memang sudah
Perjalanan cinta berakhir sudah
Engkau pergi β€˜tuk selamanya
β€˜tuk selamanya

Ulang Reff: 2x

Kredit :

Nota Yanmie : Tak pasal-pasal meleleh air mata…hahaha :))

yanmie

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

50 thoughts on “Ost Sejuta Cinta Marshanda TV3

  1. πŸ™ saya memang suke giler nan cite nie…. saya harap biler cite nie da habis ada lagi di siaran yang lain….. saya jarang tengok sebab saya ada kegiatan sekolah hehehehe marshanda n ben serasi giler

  2. bez pE citE ny ,
    juz yg x ckEw blEw d bEnde pnting jEw yg slAloo wt ktEw sUspEn nk twU dA tulEz kt bwh uE bEsAmbOnk , 😐

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge