Orang makan tahi

Salam semua, ha ye korang pernah dengar tak orang makan tahi?, nie Yan baru je tau sebab ada orang cari keywords tersebut, hiks punyalah banyak benda boleh makan kat dunia nie, tahik jugak yang dia nak makan ye..eee geli betul, sebut pun dah geli, eiiyyeekkk!!!

orang makan tahi

Gagah pulak Yan nak mengoogle, nak taulah sama ada betul ke ada orang makan tahi, rupanya memang betul…eeeiiyeeekk tengok video bawah nie dan pastikan korang dah makan dulu sebelum tengok video tu, sebab kalau Yan memang tak lalu nak makan, peggeli sangat..hahhaa



Nota Yanmie : haha larikkkkkk…hari nie nak makan sedap so takleh tengok video tu lagi πŸ˜›

You may also like

25 Comments

      1. @yanmie, orang dah terlalu pandai untuk membuat perkara bodoh. dia kata lembu makan rumput. rumput ada banyak khasiat. dia makan tahi lembu, tahi lembu mana ada khasiat dah. dah ditapis tapis dekat dalam usus lembu tu.
        Ikhwan Pauzi recently posted..Kad Bank! AkhirnyaMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge