(Gambar) Majlis Perkahwinan Ayu Raudhah dan Zaquan Adha

Salam semua, wah hari nie merupakan hari bersejarah buat Pelakon Ayu Raudhah dan pasangannya Pemain bola sepak kebangsaan dan Negeri Sembilan, Mohd Zaquan Adha Abdul Radzak, 23, *muda lagi* Tahniah di ucapkan kepada pasangan pengantin baru ini yang baru sahaja di nikahkan sekitar jam 4 petang hari ini. Layan (Gambar) Majlis Perkahwinan Ayu Raudhah dan Zaquan Adha.

perkahwinan ayu raudah

Dengan hanya sekali lafaz sahaja mereka sah menjadi suami isteri, Ayu Raudah menerima mas kahwin bernilai RM1,888 dan Pihak pengantin lelaki telah memberikan 7 dulang hantaran berbalas 9 dulang hantaran dari pihak pengantin perempuan, manakala jumlah wang hantaran masih dirahsiakan.

layan Gambar Pernikahan Ayu Raudhah dan Zaquan

perkahwinan ayu raudah

Free Mcbook dan Nokia N8

perkahwinan ayu raudah

gambar perkahwinan ayu raudah

gambar perkahwinan ayu raudah

perkahwinan ayu raudah

perkahwinan ayu raudah

perkahwinan ayu raudah

gambar perkahwinan ayu raudah

gambar perkahwinan ayu raudah

gambar perkahwinan ayu raudah

gambar perkahwinan ayu raudah

Sama cantik sama padan, moga berbahagia hingga ke akhir hayat dan cepat-cepat di kurniakan anak..ehehe :)

Kredit : Yanghangat dan Mstar.com.my

.

Nota Yanmie : Selamat Pengantin Baru :)

36 Comments on (Gambar) Majlis Perkahwinan Ayu Raudhah dan Zaquan Adha

  1. eja
    March 22, 2011 at 12:17 pm (3 years ago)

    selamat penganting baru,,wah sama cantik.cpat2 la dpt baby…semoga bhagia selalu dan kekal selamanyer,,

    Reply
    • NURUL AQILAH
      May 16, 2011 at 10:37 pm (3 years ago)

      SELAMAT PENGGATIN BARU. Saya suka tgk gambar zaquan dan ayu raudah.Mereka sgt serasi dan lawa / hensem :lol: :lol: :lol: :razz: :razz: :razz: :razz: :grin: :grin: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

      Reply
  2. blutel geng...
    March 22, 2011 at 11:37 am (3 years ago)

    so sweet…………
    wish u happy…. :wink: :razz: :lol: :mrgreen:

    Reply
  3. nasa
    March 1, 2011 at 6:38 pm (4 years ago)

    slmt. pengantin baru

    Reply
  4. nasa
    March 1, 2011 at 6:32 pm (4 years ago)

    selamat pengantin baru

    Reply
  5. playgrilzzz
    January 24, 2011 at 3:55 pm (4 years ago)

    we all luv u

    Reply
  6. playboy
    January 24, 2011 at 3:51 pm (4 years ago)

    mmg padan….
    sian kak rita ngan abg aidil….msti cntk klu kak rita ngan
    abg aidil wat majlis mcm kak ayu ngan abg zaquan an???
    apepon saye happy tngok psngan nie…seronok nyer!!!!
    and semoge berbahagia hingga akhir hayat muu…
    may allah bless u all. :) <3 ;)

    Reply
  7. miss shine
    January 24, 2011 at 3:42 pm (4 years ago)

    sweet nyerrrr

    Reply
    • Ali ridha
      January 25, 2011 at 11:06 am (4 years ago)

      @miss shine, senang mata melihat kan.minta sangar kekal hingga ke akhir hayat.

      Reply
  8. miss shine
    January 24, 2011 at 3:41 pm (4 years ago)

    sweet nyer psngan ni…
    selamat pengantin baru..
    semoga berkekalan hingga akhir hayat mu…

    Reply
    • Ali ridha
      January 25, 2011 at 11:07 am (4 years ago)

      @miss shine, tu la yang minta tu.biar kekal hingga ke akhir hayat.perkahwinan didatangi bersama tanggungjawab besar.

      Reply
  9. nora
    January 23, 2011 at 2:02 am (4 years ago)

    kenape psgn kembar ni minat dekat psgn yg leih tua drpd mereka…….

    Reply
    • Ali ridha
      January 25, 2011 at 11:12 am (4 years ago)

      @nora, senang nak uruskan la….lebih tua perempuan tu.nanti tak banyak songeh.huuu….

      Reply
  10. AWEKK
    January 23, 2011 at 1:29 am (4 years ago)

    Kesian gak kat Rita…FAmily Zafuan pun…terime jelah si Rita tu..dah bercucu pun kan.Hina sgtke status JANDA..Sian Zafuan, kiri keluarga kanan isteri..Harap2 lepas ni Rita dan Zafuan pun diberi peluang utk bersanding..Tp tu lah kan,sape suh kawin lari.huhuhu

    Reply
    • ICHIBUM
      January 25, 2011 at 10:06 pm (4 years ago)

      @AWEKK, xpe la,kawen lari pun kawen lari la,nak buat camne(dah ade anak pon)janji diorg xbuat maksiat.seribu kali lbh baik diorg kawen lari drpd ….(dot3),asalkan nikah sah.patutnye kluarge aidil brtolak ansur.yg sdh tu sdh le,ksian kt cucu.buang yg keruh ambil yg jernih.apepon smoga zaquan & ayu kekal bahagia hgga k akhir hayat…AMIN.

      Reply
  11. Ikhwan Pauzi
    January 22, 2011 at 9:10 am (4 years ago)

    woa!! tak payah kawin lari sudaa..
    Ikhwan Pauzi recently posted..Makanan Terbaik DuniaMy Profile

    Reply
  12. akubiomed
    January 21, 2011 at 10:47 pm (4 years ago)

    Baju pengantin macam bentuk pengatin lelaki sari seberang. Sekali pandang blazer pun ada. Nice kelainan

    Sama segak dan sama lawa memang padan.
    akubiomed recently posted..belum PUAS 8 tahun akhirnya kebocoranMy Profile

    Reply

Leave a Reply

CommentLuv badge