(Gambar) Majlis Perkahwinan Ayu Raudhah dan Zaquan Adha

Salam semua, wah hari nie merupakan hari bersejarah buat Pelakon Ayu Raudhah dan pasangannya Pemain bola sepak kebangsaan dan Negeri Sembilan, Mohd Zaquan Adha Abdul Radzak, 23, *muda lagi* Tahniah di ucapkan kepada pasangan pengantin baru ini yang baru sahaja di nikahkan sekitar jam 4 petang hari ini. Layan (Gambar) Majlis Perkahwinan Ayu Raudhah dan Zaquan Adha.

perkahwinan ayu raudah

Dengan hanya sekali lafaz sahaja mereka sah menjadi suami isteri, Ayu Raudah menerima mas kahwin bernilai RM1,888 dan Pihak pengantin lelaki telah memberikan 7 dulang hantaran berbalas 9 dulang hantaran dari pihak pengantin perempuan, manakala jumlah wang hantaran masih dirahsiakan.

layan Gambar Pernikahan Ayu Raudhah dan Zaquan

perkahwinan ayu raudah

Free Mcbook dan Nokia N8

perkahwinan ayu raudah

gambar perkahwinan ayu raudah

gambar perkahwinan ayu raudah

perkahwinan ayu raudah

perkahwinan ayu raudah

perkahwinan ayu raudah

gambar perkahwinan ayu raudah

gambar perkahwinan ayu raudah

gambar perkahwinan ayu raudah

gambar perkahwinan ayu raudah

Sama cantik sama padan, moga berbahagia hingga ke akhir hayat dan cepat-cepat di kurniakan anak..ehehe :)

Kredit : Yanghangat dan Mstar.com.my

.

Nota Yanmie : Selamat Pengantin Baru :)

36 thoughts on “(Gambar) Majlis Perkahwinan Ayu Raudhah dan Zaquan Adha

    1. SELAMAT PENGGATIN BARU. Saya suka tgk gambar zaquan dan ayu raudah.Mereka sgt serasi dan lawa / hensem :lol: :lol: :lol: :razz: :razz: :razz: :razz: :grin: :grin: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  1. mmg padan….
    sian kak rita ngan abg aidil….msti cntk klu kak rita ngan
    abg aidil wat majlis mcm kak ayu ngan abg zaquan an???
    apepon saye happy tngok psngan nie…seronok nyer!!!!
    and semoge berbahagia hingga akhir hayat muu…
    may allah bless u all. :) <3 ;)

  2. Kesian gak kat Rita…FAmily Zafuan pun…terime jelah si Rita tu..dah bercucu pun kan.Hina sgtke status JANDA..Sian Zafuan, kiri keluarga kanan isteri..Harap2 lepas ni Rita dan Zafuan pun diberi peluang utk bersanding..Tp tu lah kan,sape suh kawin lari.huhuhu

    1. @AWEKK, xpe la,kawen lari pun kawen lari la,nak buat camne(dah ade anak pon)janji diorg xbuat maksiat.seribu kali lbh baik diorg kawen lari drpd ….(dot3),asalkan nikah sah.patutnye kluarge aidil brtolak ansur.yg sdh tu sdh le,ksian kt cucu.buang yg keruh ambil yg jernih.apepon smoga zaquan & ayu kekal bahagia hgga k akhir hayat…AMIN.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge